Vroeger wel maar nu gespierd
Ik heb dus geen slanke benen, maar ook niet dik ofzo en al helemaal geen mooie ronde vormen. Beetje mindecraft benen
Ja mag je op vormloos stemmen!
Oke dan ben ik dus fan van megaveel artiesten omdat ik hun muziek luister? Vind echt fan zijn wel iets anders
Haha dit ben ik ook precies
Als je hun muziek regelmatig luistert en naar hun concert gaat ben je toch gewoon fan, huh? Wat is volgens jou de definitie van fan dan
Ik heb een tijdje in zoân loophole op TikTok gezeten van zulke meiden en die zijn echt wel een beetje koekoek hoor.
Ik vind fan zijn nog wel next level, met posters/heel veel merchandise en (licht) obsessief gedrag etc. Maar mijn maatstaf is dat ik toen ik 15 was echt fan was van Di-rect en echt obsessed was. Ik ga nu regelmatig naar concerten van artiesten die ik vaak luister, maar zou mezelf nooit meer een fan noemen, meer gewoon iemand die de muziek leuk vindt? Weet er eigenlijk geen woord voor, liefhebber klinkt vies haha
Nou dat vind ik eerder geobsedeerd.
Veel van een bepaalde artiest muziek luisteren en naar concerten gaan zou ik wel bestempelen als fan.
Nee die zijn er echt. Ben 3 jaar terug eens met mijn moeder gegaan onder het mom van âwe zijn toch in amsterdam, why notâ en er was een hele groep die ze ook persoonlijk leken te kennen. Hoorde later ook van enkele andere jongeren die daar waren dat het een heel specifiek clubje is wat ook heel onaardig doet naar andere fans. Echt mean girl vibes. Vind dat echt zo bijzonder, dan ben je al volwassen en dan ga je je ook nog die meiden proberen toe te eigenen
Oh ja je verwoordt het echt perfect
Wat vind je eerder geobsedeerd?
Ik werd vandaag toegevoegd aan een groepsapp met allemaal onbekenden (voor mij) die een dag tripje aan het plannen waren. Ik heb recent een nieuw nummer dus waarschijnlijk wilden ze mijn voorganger betrekken. Wat zou je doen in zoân situatie?
- Niets zeggen maar wel meelezen
- Net doen alsof je die persoon bent en reageren
- Aangeven dat ze een verkeerd nummer hebben
- De chat verlaten
- Nog iets anders
0 stemmers
De eerste dagen meelezen en daarna pas aangeven & dan de groep verlaten.
Mits er genoeg tijd is. Als de plannen voor morgen zijn vind ik t lullig en zeg ik het direct. Maar ben nieuwsgierig
Haha ik heb maar gestemd wat ik normaal heb (best gezegend met een redelijk platte buik zonder dat ik daar veel voor doe) maar ik vind het wel heel grappig om dit te stemmen want ik ben momenteel 31 weken zwanger met flinke toeter dus mijn buik is nu allesbehalve plat
Dit
Bolle Jos die in Sierra Leone zit, daar al vrienden was met het hoofd van de drugspolitie; maar nu ook de dochter van de president heeft bezwangerd?
- Ja sorry iconisch
- Niet oké niet leuk niet grappig
- Heel erg
- Neutraal
0 stemmers
Livinâ la vida loca, come onnn!
Maar dat zeg ik toch ook? Ik vind fans per definitie iets obsessiefs hebben en ik zou in mijn volwassen leven nooit meer zo naar een artiest kijken, dus ik zou mezelf nu niet meer als iemands fan zien.
I donât give a fuck haha