Het antwoord is de vraag, wat doen hondeneigenaars normaal gesproken?
In deze specifieke situatie had ik graag gehad dat ze het even had gevraagd (en dan had ik de kliko voorgesteld)
Die rakkers staan toch overal? Kan geen 50 meter lopen zonder er eentje te zien.
Heb jij je vandaag eenzaam gevoeld?
- Nee
- Ja maar dat is normaal voor mij
- Ja maar echt specifiek vandaag
- Nee maar normaal wel
0 stemmers
GeĂŻnspireerd door @Cam die lui werd genoemd.
Vind je mensen van in de 30 op een elektrische fiets lui?
- Ja
- Nee
- Alleen niet als het echt een lange afstand is
0 stemmers
Ja, maar gelijk maar weer een disclaimer dat ik dat niet vind als je slecht ter been bent/fietsangst hebt/traumaâs hebt aan langzaam fietsen etc.
Ik weet niet of het slim is om met een elektrische fiets rond te gaan rijden als je fietstraumaâs hebt
Nouja wat is lui, als je gezond bent en een goede conditie hebt dan vind ik een elektrische fiets voor ritjes van 2 km door het centrum van je stad wel onnodig ja. Als je voor 10 km van en naar je werk elke dag anders de auto zou pakken, dan nee.
Hahaha ja dat is zo, maar misschien wil je dan wel sneller van de fietsrit af zijn
Ondanks dat ik het lui vind zou ik er misschien alsnog wel een willen trouwens, maar dat vind ik dan alsnog heel lui van mezelf
Ik vind 10 km nog gewoon fietsafstand hoor
Boeit mij verder niet maar ben wel blij dat ik altijd op mn eigen beenkracht bruggen omhoog moet trappen want merk echt dat ik daardoor fitter ben.
Baalde er eerst van maar nu zie ik het als een work out en vind ik het âleukâ.
Minder lui dan een auto
Haha ja ik heb een kennis en die dacht steeds dat er wat met zijn fiets aan de hand was. Hij was ook een paar keer naar de fietsenmaker geweest met zijn fiets maar die zag niks geks. Kwam hij er later achter dat die zo weinig nog op een gewone fiets fietste dat die het niet meer gewend was hoe âzwaarâ dat is. Dus die is nu maar weer gewoon gaan fietsen.
Ik moet trouwens wel vaak denken aan fietsen tijdens de tweede wereldoorlog zonder rubber, wat zal dat vreselijk zwaar zijn geweest.
hahaha echt he
ja ik vind t meestal lui en dat geldt ook voor mezelf wanneer ik in een auto rijd
Maar fietsen is toch ook zoân makkelijke lichaamsbeweging als je zoals ik echt niet van sporten houd. Ik heb dan altijd het gevoel van, nou ik doe iig nog iets.
Heb/gebruik jij een elektrische fiets?
- Ja die heb ik en gebruik ik
- Ja die heb ik maar gebruik ik niet
- Nee
0 stemmers
En ik heb ook een normale fiets die ik gebruik.
Ik vond het eerst voor luie mensen, maar nu ik er zelf 1 heb gekregen vind ik het wel echt een uitkomst.
Ik heb er een maar mijn man gebruikt die om naar het werk te fietsen.
Ik loop of pak de auto. Met een gewone fiets is fietsen hier bijna niet te doen (alles heel steil en amper goede fietspaden)
I love fietsen en de inspanning en de brug hier op wil ik ook echt met veel tempo doen. Maar het zweten? Holy fuck.
Ik heb vaak haast dus dat is vaak zweten. Maar zelfs als ik ruim de tijd heb moet ik mezelf dus echt heel bewust inhouden om niet te hard te gaan zodat ik geen zweetsnor, voorhoofd, buik en rug heb.
Ik zit regelmatig op de fiets te denken âik had eigenlijk niet hoeven douchenâ als ik weer eens zweet op mijn hoofd of zelfs benen voel.
En door dat zweten lijkt een elektrische fiets mij zĂł chill.
Maarja het is ook een groot deel van mijn beweging en conditie dus misschien heb ik dan toch liever zweet dan dit moeten inhalen op een hometrainer of er rekening mee moeten houden qua voeding.
En ik heb ooit iets gelezen over in de brand vliegende accuâs en ik heb er niet zoân zin in dat het gebouw door mijn toedoen in de fik gaat dus dat houdt mij naast conditie/beweging gerelateerde zaken en de kosten, ook tegen in de aanschaf.
Loveee mijn elektrische fiets, hierdoor pak ik soms de auto ook minder. Daarnaast fiets ik daardoor âmakkelijkerâ verder dus ongeveer 15-25 kilometer. En minder gezweet.