Stel je persoonlijke vraag #54

Ik hardliep vorig weekend een 113km ultra en was significant sneller (bijna een uur) dan vorig jaar erin (ja, dit is een expose bericht :joy:)

93 likes

DAMN

2 likes

Ik kom juist aan als ik ga sporten!
Ik heb nu in een periode van niet sporten veel dunnere benen etc en ik weeg ook een stuk minder.
Het is een kwestie van ervoor zorgen dat je goed/voldoende eet en meer focust op kracht dan per se cardio. Een diëtist of sportinstructeur kan je hierbij helpen zodat je niet ongewenst afvalt.

3 likes

Ik ben lui en lelijk en i love it

20 likes

Wat me bij de e-bikes-cultuur naast de luiheid zo tegenstaat is dat het gewoon echt een uitbuiting is van de aarde. Je maakt een accu die x jaar meegaat, maar gaat wel de zeebodem ervoor kapot maken om te mijnen en het zeeleven te verstoren. En dat terwijl je 2 benen hebt die ook gewoon kunnen trappen, en blablabla voor alle uitzonderingen.

Ik bedoel, ik laat geen generatie achter hierna in de ellende, maar denkt niemand hier ooit overna voor ze alles met accu aanschaffen??

30 likes

Ik ook, maar als je er wel altijd de auto voor zou pakken dan kan je beter met een E-bike

3 likes

Jaaa wat leuk dat je er (weer? Nog?) bent!

12 likes

Toen ik langere afstanden wilde gaan fietsen heb ik een racefiets aangeschaft. Echt 10/10. Je gaat verder, ben lekker voldaan als je 50km-100km verder bent en moe. Echt heerlijk. Geen seconde overwogen daarvoor een e-bike te kopen.
En ik had al een vrij lichte fiets maar een nog lichtere fiets maakt wel verschil.

8 likes

Ja, vind ik ook, @lariks! Heb regelmatig aan je gedacht de afgelopen tijd. Leuk weer iets van je te lezen!

8 likes

Ja maar je fiets dus niet je rijdt een afstand :stuck_out_tongue: kun je beter 5 km daadwerkelijk fietsen.

3 likes

Haha volgens Strava, waar ik al >10 jaar op zit, verbreek ik nog steeds records met hardlopen, maar ben nog steeds niet snel. :snail: Dus dat geeft me wel hoop dat ik fysiek nog oke ben.

Haha wel erg dat m’n vriend gisteren zijn elektrische fiets heeft opgehaald via zo’n lease-plan van het werk en ik helemaal excited ben om er zo op naar huis te fietsen vanuit m’n schoonmoeder, want ik háát fietsen, maar dit lijkt me leuk. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik vind het sowieso kut dat er nu voor zoveel dingen elektrische apparaten komen met accu. Vooral als het apparaten zijn die iedereen eigenlijk al had in een analoge versie: fietsen, stofzuigers, een ramenwisser, e-sigaret etc. :cry:

2 likes

Kinderwagens :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Echt? Wtf waarom zou je dat nou weer nodig hebben :sweat_smile: Ik zou echt bang zijn dat mijn kind wegrolt hahaha

1 like

Stofzuigers sowieso. Gewoon bezem gebruiken!

4 likes

Ja precies!

Nee ik bedoel natuurlijk die dysons met een accu die na x jaar weer kapot is.

3 likes

Wat heb je allemaal met een accu?

• Elektrische tandenborstel
  • Stofzuiger
  • Kruimeldief
  • Laptop
  • Smartphone
  • Smartwatch
  • Thuisbatterij
  • Vibrator
  • Keukenapparatuur zoals een staafmixer
  • Elektrische fiets
  • Elektrische auto
  • Elektrische scooter
  • Boor of ander klusapparaat
  • Lamp
  • Iets anders

0 stemmers

3 likes

Dit is een beetje mijn dilemma. Ik heb geen rijbewijs, partner ook niet, dus de elektrische deelbakfiets (RIP Cargoroo) was voor ons echt een uitkomst, voor die keren dat je naar de IKEA, de stort enz. moet en het lijkt me ook een fijne manier om met mijn peuter verder weg te kunnen naar plekken die niet met het OV bereikbaar zijn. Maar naast de prijs houdt de invloed op mijn conditie me ook tegen om een elektrische bakfiets aan te schaffen. Ik heb nu echt goede benen/billen en een prima basisconditie, zou echt zonde zijn om dat weg te gooien. Ik mis Cargoroo echt!

1 like

De keukenapparatuur heeft een stekker, dan telt het niet toch?
Ik heb ook nog in huis: een tablet, speakers, koptelefoons, oortjes, speelgoed voor m’n kind, ereaders, en ik vergeet vast nog van alles.

2 likes

Geef jij je ouders iets voor vader/moederdag?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Verwacht jij als moeder iets met moederdag?

• Ja van m’n kind en partner
  • ja van m’n kind
  • Ja van m’n partner
  • Nee
  • Ben geen moeder

0 stemmers

1 like