Stel je persoonlijke vraag #54

Als ik zelf ziek ben voel ik me lullig dat ik hem uit zijn slaap hou en ben ik geneigd op de bank te gaan liggen. Ik slaap dan toch al slecht en waarschijnlijk heeft hij de volgende dag alle zorgtaken dus hij kan maar beter fit zijn.

Als hij ziek is ga ik ook op de bank liggen omdat ik niet kan slapen.

4 likes

Ja dat dacht ik dus ook. Als de zieke toch al de hele nacht ligt te woelen en steeds op moet staan kan die dan toch beter op de bank?

Anders hebben er 2 mensen geen nachtrust, ik slaap echt niet goed op de bank namelijk. Maar als ik toch al ziek ben vind ik dat niet zo erg.

10 likes

Ja daarom vind ik deze dag iets heel triest hebben, je voelt gewoon dat er vandaag meer teleurgestelde vrouwen zijn dan normaal.

11 likes

Ik vind het vooral stom dat Moederdag vaak zo ingevuld wordt van ā€œdeze dag gaan we moeders even verwennen en als kers op de taart krijgt ze een middagje ā€œvrijā€ van haar kinderenā€. Fuck dat ik heb mijn kind zelf gekozen ik wil geen vrij van haar. En verwen je partner/moeder gewoon regelmatig door het jaar heen als je er zin in hebt ipv 1x per jaar omdat het op de kalender staat? Ik vind het daardoor juist iets heel treurigs en geforceerds hebben.

14 likes

Als ik ziek ben, lig ik meestal op de bank. Ik word juist claustrofobisch en onrustig als ik ziek in bed lig.

3 likes

Heb je de airco in de slaapkamer al aangehad?

• Ja allang
  • Ja net
  • Nee nog niet
  • Heb geen airco in slaapkamer

0 stemmers

2 likes

Wat een bizarre vraag.

73 likes

Ja

@anon44064118 oke mag

2 likes

Ik heb überhaupt geen airco 🫨

13 likes

Deze uitslag verbaast me echt, 100% dat ik liever op/naast de bank lig met een teiltje. Bij buikgriep liever nog op de badkamervloer eigenlijk. En ik wil mijn gezonde partner dan ook een goede nachtrust gunnen zodat ze me de volgende dag een droge geroosterde boterham kan brengen.

11 likes

Chocolade

• Bewaar ik in de koelkast
  • Bewaar ik buiten te koelkast
  • Alleen in de zomer in de koelkast
  • Bewaren? Ik eet het meteen op

0 stemmers

4 likes

Ik haat ijskastchocola :mad:

Een klein beetje gesmolten is lekker

18 likes

Ik bewaarde het altijd buiten de koelkast, maar mijn man is er heilig van overtuigd dat het Ć­n de koelkast moet en ik heb de strijd maar opgegeven. 9 vd 10 keer eet hij het toch in z’n uppie op omdat ik niets geef om chocola.

2 likes

Het maakt niet echt uit wat de situatie is, m’n partner slaapt op de bank. Of hij nou ziek is of ik.

4 likes

Heb jij je Ferrari al volgetankt vandaag?

• Nee nog niet
  • Ja net
  • Ja allang
  • Ik heb geen Ferrari voor de deur staan

0 stemmers

2 likes

En jij woont echt 1000 km zuidelijker en heter dan wij hier :joy::clap:t3:

8 likes

Haha nouja ik moet eerlijk toegeven dat ik heel erg van warmte houd en ik me niet kan voorstellen het in mei te warm te hebben, ik besef dat dat niet voor iedereen geldt!!!

+++ mijn huis is goed geventileerd, met goede zonnewering. Geen haat naar wie het te warm heeft (hoewel er veel ecologischere alternatieven zijn om het minder warm te hebben dan airco!!!) :pray:t2: :pray:t2:

1 like

Het is hier 24 graden met al de hele dag een briesje, ā€˜s nachts koelt het af naar onder de 15. Iedereen kan hier tegen, tenzij ze allerlei bijzondere handicaps hebben maar de meeste mensen die het nu te warm vinden stellen zichzelf enorm aan. Het is objectief niet heet.

24 likes

Tenzij iedereen een airco aanzet die hete lucht naar buiten blaast :heart_eyes:

15 likes

Geen medische redenen maar gewoon een bloedheet huis. Het is nu al 27 graden in de slaapkamer. :sob:

7 likes