Stel je persoonlijke vraag #54

In ruil voor een videoland reality serie op vrije voet laten aub

26 likes

Ja, en dat ben ik dus niet met je eens.

Ik vind wat jij omschrijft geobsedeerd.

Ik vind iemand een fan als hij veel naar bepaalde muziek luistert en concerten bezoekt.

2 likes

Nu lig ik in bed helemaal na te denken of ik nou wel of niet een platte buik heb. En mn benen weet ik al helemaal niet. Zijn niet dik, ook niet vormloos. Weetikveel of het dan slank is.

Ben jij veel met je lichaam/gewicht bezig?

• Nee echt totaal niet
  • Mwah een beetje
  • Ja nogal veel
  • Ja heel veel

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk in m’n hoofd altijd. Ik ben ook al mijn hele leven te zwaar en zou dat heel graag anders zien maar gewoontes doorbreken is complex.

Ik heb altijd gedachten over of eten wel of niet goed is, dat ik zou moeten afvallen, of ik misschien toch zo ook wel goed ben, dat ik ongezond ben blabla.

En daar gewoon niet mee bezig zijn lijkt me echt de hemel op aarde.

9 likes

Voel je je wel eens schuldig naar je huisdier?
Te weinig tijd en aandacht kunnen geven, de situatie waar hij in leeft of wat je hem kan bieden?

• Ja, heel vaak
  • Ja, soms
  • Ja, maar niet vaak
  • Nee, nooit. Het is wat het is.
  • Nee, mijn dier heeft een fantastisch leven
  • Ik heb geen huisdieren
  • Ik heb meer huisdieren, en bij de 1 wel en ander niet

0 stemmers

Ik heb 2 konijnen en de wonen buiten, voor ik een kind kreeg had ik 1 van de 2 al, 1 ging dood en de nieuwe heb ik nog niet echt een band mee.

Maar ze krijgen nu zo weinig aandacht omdat ik een kind heb en ‘weinig tijd’. Hopelijk als het goed weer is dat ik ze meer kan knuffelen en bij ze zijn. Konijnen lijken wel oke/ tevreden maar voelt zo kut… :crying_cat_face:

1 like

Een inspiratie voor alle lelijkerds ter wereld!!

1 like

Ze hebben echt wel een fantastisch leven volgens mij, maar alsnog voel ik me schuldig als ik de deur uit ga, op vakantie ben etc etc. Hoort er gewoon beetje bij, omdat ze het liefst 24/7 op me zitten met een bak vol vreten.

17 likes

Ja als ik veel pijn heb en niet zoveel met haar kan spelen. Maar gelukkig bestaat er interactief speelgoed waar ze mij niet voor nodig heeft :joy:

Edit: bij mijn vorige kat voelde ik me continu schuldig want die had veel teveel energie om een binnenkat in een appartement te zijn. Daar heb ik een nieuwe baas voor gezocht na 2,5 jaar en nu loopt hij lekker te jagen langs de waterkant❤️

5 likes

Mijne deden het 2 jaar (rip) omdat je destijds voornamelijk half verrotte/versleten tabis kon kopen! Maar mis ze nog iedere dag.

3 likes

Dit is wel de reden dat ik nu geen eigen huisdier heb. Zou zo graag weer een of twee katten adopteren, maar daarvoor ben ik echt te weinig thuis helaas.

3 likes

Ja absoluut, vooral als ik op vakantie ben.

5 likes

Dit is precies de reden dat ik geen huisdier meer heb/wil. Ik heb altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg voor ze zorg of genoeg aandacht voor ze heb omdat ik de lat daarvoor heel hoog heb liggen. Dus ik zou 24/7 schuldgevoel hebben. Dan liever geen huisdier.

4 likes

Ben jij soms een saaie kok?

Vind het echt een fascinerend plan van hem, de kans dat hij nu ooit nog uitgeleverd word is echt klein. Of hij moet ruzie gaan maken met zijn schoonvader.

3 likes

Heb jij een auto?

• Ja, bedrijfsauto
  • Ja, private lease
  • Ja, gekregen/geĂŤrfd
  • Ja, zelf gekocht
  • Ja, samen met iemand gekocht
  • Ja, anders
  • Nee, maar ik leen er wel vaak een
  • Nee

0 stemmers

1 like

Amerikanen die nu naar Nederland willen:

• Welkom!
  • Nee sorry we willen jullie soort (Amerikanen) niet
  • Nee vol is vol voor iedereen

0 stemmers

1 like

opzich zou ik wel supporten dat alle van oorsprong europese mensen weggaan en dat het teruggaat naar de inheemse bevolking maar ik wil ze liever ook niet dus zou chill zijn als ze allemaal gecastreerd worden ofzo zodat het organisch gebeurt

Als ze Trump hebben gestemd mogen ze lekker blijven voor de full experience✨ De reddingsladder mag uit als het echt eng wordt.

44 likes
  • Ik vind mezelf wel een activist
  • Ik ben een Tiktok-activist
  • Ik zou meer activistisch willen zijn
  • /Nocare

0 stemmers

1 like

Ik vind de mensen om mij heen die zichzelf als activist beschrijven niet per se heel leuk.

7 likes