Stel je persoonlijke vraag #54

Voel me echt stom dat ik dit niet zelf eerder bedacht heb! In de winter vang ik het minder vaak op omdat de tuin of de plantjes het amper nodig hebben, maar voor deze oplossing hoef ik ook gewoon minder te sjouwen met de emmer!

1 like

Toen ik dit laatst bij m’n schoonouders deed kreeg ik de douche niet meer aan, want glibberige handen en totaal egale draaiknop voor het water. :smiling_face_with_tear:

Ik mag maar 10 trappen (niet tredes) op een dag lopen (onmogelijk, maar vanwege bekkenklachten) dus als ik niet thuis ben, moet ik de lift pakken als ik ergens naar boven of beneden wil :smiling_face_with_tear:. Voelt zo lui als het om enkele verdieping(en) gaat

1 like

De droger doet er tyfus lang over maar merk niet perse meer pluis.

1 like

Mijn moeder is wel altijd heel zuinig en milieubewust, maar heeft wel een blinde vlek voor ‘koopjes’ dus koopt nog weleens dingen die niet echt nodig zijn als alleenstaande met een kleine beurs in mijn ogen. Ook vaak dingen voor mijn zoon, pas bijvoorbeeld twee pyjama’s van de Aldi want zo goedkoop. Terwijl we gewoon prima voorzien zijn. Maar ze loopt wel altijd de klimaatmars :sweat_smile:

O ja en ze stuurt facebooklinkjes via Signal.

6 likes

Ja, dit vind ik wel dezelfde categorie hoor hahaha

3 likes

Ok, ik zal m’n pollkeuze aanpassen :joy:

Dit klinkt als makkelijk haalbaar, maar ik besef me dat als je ze daadwerkelijk moet tellen je er waarschijnlijk zo aan zit.

3 likes

Je bent er zo aan. Als ik thuiswerk is mijn werkplek op zolder (ergens anders geen ruimte). Ik slaap op de eerste. Dus bij wakker worden.

1 Naar beneden om te eten
2 en 3 Naar zolder om te werken
4 Naar eerste om te plassen
5 Naar zolder om te werken
6 en 7 naar beneden om te lunchen
8 en 9 naar zolder om te werken

10 dan zou ik alleen nog naar de eerste weer kunnen.

En ik moet vaker plassen enzo. En je vergeet wel eens iets mee te nemen, moet even iets pakken etc etc.

5 likes

Dat vind ik op zich geen probleem! Mag ik vragen welk toestel jij hebt? Ik denk dat veel ook te maken heeft met of je machine een pluisfilter heeft, blijkbaar hebben alleen combi’s met warmtepompdrogers dat.

Haha ik heb pas sinds een half jaar een droger en ik wil nooooooit meer terug naar handdoeken en lakens waar altijd wel wat pluis op zit :sob: Ik denk dat de binnenkant van mijn longen er ondertussen ongeveer uitziet als een stofzuigerzak.

2 likes

Hebben jullie dit jaar reclame gezien op socials voor de Eurovisie inzending van Israël?

• Ja, meteen geblokkeerd
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Elk jaar weer dat gezeik

1 like

Ohja ik woon in een appartement :joy: maar als je woont zoals jij is dat echt mega onhandig zeg

2 likes

Ik dacht dat ook maar sinds m’n smartwatch weet ik dat ik minimaal 30!!! Trappen per dag loop :joy: zou ik echt niet gokken hoor

2 likes

Mijn overbuurman doet dit, elke keer als ik het zie moet ik me inhouden om niet het raam open te doen en naar hem te gaan schreeuwen. Waarom doe je niet gewoon even de deur dicht :flushed:

Heb het voor je opgezocht en het is WHIRLPOOL FFWDB 864349 BV EE. Ik heb hem destijds (2 jaar terug) bij Mediamarkt besteld en door hen laten plaatsen en installeren.

1 like

Lief, thanks!!!

3 likes

Mijn ouders douchen in de tuin met regenwater. En hebben elk jaar naast die douche een enorm (met kraanwater gevuld) zwembad staan :+1:

4 likes

Zit jij weleens zo met je benen over elkaar?

• Ja vaak
  • Komt wel eens voor
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Ja nu
(niet de handen dan)

2 likes

Ik zit eigenlijk nooit met 2 voeten tegelijkertijd aan de grond. Behalve in de auto of ander vervoer. Het liefst zit ik met een voet onder m’n kont.

14 likes