Dit inderdaad. Ik krijg rugpijn van met twee voeten op de grond zitten.
Je hebt ook bij Omroep Brabant een vrouw die door Leonardo Dicaprio werd gescamd
Mja ik ben best goedgelovig en denk zeker niet dat ik nooit opgelicht zou kunnen worden, maar ik moet wel echt fundamenteel veranderen als persoon om dat door een online lover te worden. Door een formulid dat ik aardig vind gescamd worden zou ik nog wel zien gebeuren lol
Maar de mensen in het programma zijn niet per se online relaties he? Het zijn mensen die hun ‘partner’ ook irl hebben ontmoet en gedate.
Oké ik ga dit vanavond kijken want dit klinkt als mess
Ja ik ben gisteren achter het bestaan gekomen en ben om dezelfde reden gaan kijken. Die man waar @Cam op doelt is ook niet om aan te gluren en komt niet uit zijn woorden dus hoe hij het toch voor elkaar krijgt om mensen op te lichten is me een raadsel.
Ga jij met plezier naar je werk?
- Ja (bijna) altijd!
- Vaker wel dan niet
- Nee, maar ook niet met tegenzin
- Nee lichte tegenzin
- Omg ik haat naar werk gaan
0 stemmers
Als ik er eenmaal ben vind ik het vaak prima en leuk maar er naartoe gaan no thanks
Ja same gewoon het gewekt worden door de wekker en dan op MOETEN staan vind ik vreselijk
Maar mijn werk
Vind jij het belangrijk om betekenisvol werk te doen?
- Ja vind ik belangrijk
- Nee maakt me niets uit
0 stemmers
Ben je weleens naar de stad te gegaan om te feesten voor een voetbalclub?
- Ja vaak
- Ja een enkele keer
- Nee nooit
0 stemmers
Valt weinig te vieren met de club waar ik voor ben, haha
Ik vind mijn huidige werkplek niet meer leuk en wat ik misschien nog wel erger vind, is het 's ochtends tegenkomen van collega’s in het ov. Ik doe echt mijn best, maar soms lukt het gewoon niet om ze te ontwijken. Maar binnenkort kan ik gelukkig weer op de fiets naar mijn nieuwe werkplek, dus dan valt dat hele probleem ook meteen weg
Normaal zitten er 100 papiertjes op een keukenrol. Door een nieuwe oprol methode passen er nu 50% meer papiertjes op een rol en blijft de prijs hetzelfde. Hoeveel papiertjes zitten er dan op de rol???
- 150
- 200
0 stemmers
Context: op de verpakking van ah keukenrol staat sinds kort “+50% meer vellen op een rol” en “3=6 rollen” en ik voel me echt dom maar dat is dan toch 3=4,5 rol of is the math not mathing
Het plaatselijke wiskunde examen is begonnen?
De marketing is vooral marketinging zie ik
Haha deze poll laat mijn dyscalculie wel goed zien zeg
Ik vind dit ook altijd heel vervelend, waarschijnlijk vergelijken ze de rollen met die van Euroshopper ofzo (bestaat die lijn nog?), dan was één rol uit dezelfde lijn eerst 133% van een Euroshopper rol en nu 200%
(Ik ga er altijd van uit dat deze claims wel érgens op gebaseerd moeten zijn haha maar misschien is het idd gewoon marketing en mag dat)
Heb even wat beter op de verpakking gekeken en er staat dus een sterretje achter. Maar het sterretje zegt “vergeleken met een standaard rol met 50 vellen” waar deze rol er 100 heeft…. Ben nog steeds van mening dat 50 +50% 75 is? En geen honderd
Ik stopte al bij de eerste zin. Er is een reden waarom ik destijds voor wiskunde b koos en niet wiskunde a. Verhaalsommen zijn zwaar klote en ik snap nog steeds niks van boomdiagrammen
Helaas kun je op de fiets ook collegas tegenkomen haha
Ik stond een keer te wachten bij een stoplicht en toen kwam een collega van rechts aan. Ze zag me, dus ik geef een vriendelijke knikje, dacht zij fiets wel door (want ik stond dus nog bij t stoplicht). Ging ze stilstaan om op me te wachten en nu fiets ik anders zodat ik haar niet bij dat ongemakkelijke kruispunt tegen kan komen
Ik wil gewoon mn muziek of podcast luisteren, laat me