Hoeveel aardbeien heb je dit jaar op
- Geen
- Weinig
- Best wat
- Veel
- Zoveel dat ik zelf bijna in een aardbei ben veranderd
0 stemmers
Hoeveel aardbeien heb je dit jaar op
0 stemmers
alleen omdat ik ook de nacht tegen seksueel geweld loop die dezelfde ochtend eindigt, anders was ik zeker gegaan
Het is wel echt heel heel erg lang. En kleding gaat er echt snel op achteruit in een combi machine.
Ik wil graag gaan maar het kind van een goede vriendin wordt 1 en ik denk dat die vriendin van mij het heel erg vind als ik daar niet bij ben (en ik had maanden geleden al gezegd dat ik die dag er voor vrij zou houden) dus ik zit nog in dilemma
Dit zeker doen dan, of combineren. Zijn stiekem wel belangrijke momenten in een vriendschap denk ik.
Ik twijfel ook nog. Ben nog nooit bij een grote demo geweest en voel me daar best kut over altijd. Ik probeer in mn dagelijks leven best activistisch te zijn (dingen aankaarten in mn persoonlijke omgeving en op mân werk, lezen, stickers plakken, doneren etc) maar grote groepen mensen zijn echt mân nummer 1 paniekaanval-trigger dus ik heb het tot nu toe nog steeds nooit gedurfd. Hoop dat het zondag lukt om me er eindelijk een keer overheen te zetten :â)
Ben jij een artiest op Spotify?
0 stemmers
Ja I know, ga ook wel. Maar voelt voor mij gewoon echt veel minder belangrijk dan die demo.
Ja, maar niet als solo muzikant.
Ze zijn zoooo lekker nu ![]()
Ja ik heb daar ook een beetje last van, maar mn vader vroeg of ik met hem meewilde (hij wist niet dat ik twijfelde) en dat vond ik zo lief van hem dat ik nu wel met hem mee wil gaan. We zijn ook samen naar BLM geweest en vind het dan wel extra âveiligâ en ook gewoon leuk dat hij activistischer is dan ik met zulke dingen.
Ik zorg dat ik aan de buitenste ring sta of bijv op een bankje. Kan het soms dan niet allemaal horen maar dat maakt me niet uit. Ga de 18e niet maar 24 wel.
Dit is een Mars dus lopend; scheelt denk ik ook wel omdat je dan vanzelf kan kiezen aan de buitenkant te lopen bijvoorbeeld.
omg wat een geweldige vader heb jij
Zou je het willen weten als jouw (hypothetische) partner verliefd is op een ander? Diegene handelt er niet naar dus van vreemdgaan is geen sprake.
0 stemmers
En als partner wel vreemdgaat?
0 stemmers
Is er binnen het huwelijk/de relatie van jouw ouders/verzorgers sprake geweest van vreemdgaan?
0 stemmers
ja en ik kwam er als kind achter (mails en fotoâs op de computer) ![]()
Ellende. Ik was al wat ouder denk ik toen dit speelde hij ons thuis. Ik vraag me wel eens af hoe dit mij, mijn relatie, mijn vertrouwen in anderen etc. onbewust beĂŻnvloed. Ik heb niet een jaloerse of achterdochtige aard in mijn relatie maar ben soms wel onzeker.
Woke Schoof noemen we âm.
(Hij lijkt dus tragisch genoeg erg op Dick Schoof min de anusogen en wallen)
heftig, ja dit soort dingen heb ik me ook afgevraagd. ik heb het als kind nooit durven vertellen aan mijn ouders. mijn moeder wist blijkbaar op dat moment ook wat er speelde, maar ze hadden het mij niet verteld. ben een paar jaar geleden pas het gesprek hierover aangegaan met mijn ouders.