Stel je persoonlijke vraag #54

Ik heb een collega die kom ik 's ochtends ook vaak tegen en die fietst zooooo langzaam. Ook echt het bovenlichaam helemaal heen en weer buigen alsof ze het heel zwaar heeft.

Tegenwoordig fiets ik haar gewoon voorbij en zeg ik vrolijk goedemorgen, tot zo! :joy:

26 likes

Meestal geen zin, maar dat komt meer omdat ikzelf ‘s ochtends opstartproblemen heb. Ik lig nog net wat te lekker

5 likes

Misschien is haar band lek

Ben jij hierbij; aankomende zondag in Den Haag?

• Nee
  • Ja
  • Twijfel nog

0 stemmers

2 likes

24 mei zijn er ook veel demonstraties door het hele land, tegen extreemrechts, angst en haat enzo geloof ik (inclusief Gaza). Ik overweeg wel om daarheen te gaan.

10 likes

Haha ja inderdaad, als ik ben opgestaan heb ik voor mijn gevoel de halve dag al gehad. Het zwaarste is al geweest, de dag kan alleen maar beter worden

3 likes

Voor alles op de snelweg mag je gewoon 112 bellen. Kan gevaarlijkste situaties opleveren namelijk. Zij stellen dan Rijkswaterstaat in kennis, die ruimen het op. Je kan eventueel ook Rijkswaterstaat zelf bellen. Als het dier op de vluchtstrook ligt kan je idd 0900 8844 bellen, maar als ie op de rijbaan ligt gewoon 112.

1 like

Hoeveel aardbeien heb je dit jaar op

• Geen
  • Weinig
  • Best wat
  • Veel
  • Zoveel dat ik zelf bijna in een aardbei ben veranderd

0 stemmers

3 likes

alleen omdat ik ook de nacht tegen seksueel geweld loop die dezelfde ochtend eindigt, anders was ik zeker gegaan

4 likes

Het is wel echt heel heel erg lang. En kleding gaat er echt snel op achteruit in een combi machine.

2 likes

Ik wil graag gaan maar het kind van een goede vriendin wordt 1 en ik denk dat die vriendin van mij het heel erg vind als ik daar niet bij ben (en ik had maanden geleden al gezegd dat ik die dag er voor vrij zou houden) dus ik zit nog in dilemma

3 likes

Dit zeker doen dan, of combineren. Zijn stiekem wel belangrijke momenten in een vriendschap denk ik.

17 likes

Ik twijfel ook nog. Ben nog nooit bij een grote demo geweest en voel me daar best kut over altijd. Ik probeer in mn dagelijks leven best activistisch te zijn (dingen aankaarten in mn persoonlijke omgeving en op m’n werk, lezen, stickers plakken, doneren etc) maar grote groepen mensen zijn echt m’n nummer 1 paniekaanval-trigger dus ik heb het tot nu toe nog steeds nooit gedurfd. Hoop dat het zondag lukt om me er eindelijk een keer overheen te zetten :’)

2 likes

Ben jij een artiest op Spotify?

• Ja, met fatsoenlijke muziek
  • Ja, met lo-fi/ambiance muziek
  • Ja, met AI troep
  • Nee

0 stemmers

Ja I know, ga ook wel. Maar voelt voor mij gewoon echt veel minder belangrijk dan die demo.

4 likes

Ja, maar niet als solo muzikant.

3 likes

Ze zijn zoooo lekker nu :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja ik heb daar ook een beetje last van, maar mn vader vroeg of ik met hem meewilde (hij wist niet dat ik twijfelde) en dat vond ik zo lief van hem dat ik nu wel met hem mee wil gaan. We zijn ook samen naar BLM geweest en vind het dan wel extra ‘veilig’ en ook gewoon leuk dat hij activistischer is dan ik met zulke dingen.

29 likes

Ik zorg dat ik aan de buitenste ring sta of bijv op een bankje. Kan het soms dan niet allemaal horen maar dat maakt me niet uit. Ga de 18e niet maar 24 wel.

2 likes

Dit is een Mars dus lopend; scheelt denk ik ook wel omdat je dan vanzelf kan kiezen aan de buitenkant te lopen bijvoorbeeld.

3 likes