omg wat een geweldige vader heb jij
Zou je het willen weten als jouw (hypothetische) partner verliefd is op een ander? Diegene handelt er niet naar dus van vreemdgaan is geen sprake.
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
En als partner wel vreemdgaat?
- Ja sowieso
- Alleen niet als het iets eenmaligs is
- Twijfel
- Nee laat mij maar onwetend
0 stemmers
Is er binnen het huwelijk/de relatie van jouw ouders/verzorgers sprake geweest van vreemdgaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja en ik kwam er als kind achter (mails en fotoâs op de computer)
Ellende. Ik was al wat ouder denk ik toen dit speelde hij ons thuis. Ik vraag me wel eens af hoe dit mij, mijn relatie, mijn vertrouwen in anderen etc. onbewust beĂŻnvloed. Ik heb niet een jaloerse of achterdochtige aard in mijn relatie maar ben soms wel onzeker.
Woke Schoof noemen we âm.
(Hij lijkt dus tragisch genoeg erg op Dick Schoof min de anusogen en wallen)
heftig, ja dit soort dingen heb ik me ook afgevraagd. ik heb het als kind nooit durven vertellen aan mijn ouders. mijn moeder wist blijkbaar op dat moment ook wat er speelde, maar ze hadden het mij niet verteld. ben een paar jaar geleden pas het gesprek hierover aangegaan met mijn ouders.
Canât unsee it now. Bedankt
Meerdere momenten op verschillende leeftijden. Bij mijn man ook hetzelfde. Alleen heeft mijn schoonvader de definitie van trouw aan je partner nooit begrepen en gaat die nogsteeds vreemd.
mijn ouder stuurde toen ik tiener was meermaals per ongeluk berichten bedoeld voor hun minnaar naar mij in de chat van Wordfeud
Ah wat fijn, kan me voorstellen dat samen gaan al een stuk minder heftig is! En heel nice ook om zoân activistische ouder te hebben ja
Nederlanders vliegen gemiddeld één keer per jaar
- Daar kom ik wel aan
- Ik ben niet één van deze Nederlanders
0 stemmers
De helft van de bevolking vliegt helemaal niet
- Ik vlieg wel
- Ik vlieg ook niet
0 stemmers
Ben je weleens met (een van) je ouders naar een demo geweest?
- Ja
- Nee daar zie je mijn ouders sowieso niet
- Nee zij gaan wel maar ik niet
0 stemmers
- Petatttt in een bakje
- Petatttt in een frietzak
0 stemmers
Nu niet meer omdat het meestal in Amsterdam/Den Haag is en dat is voor mijn ouders een behoorlijk eind vanuit de Achterhoek. (Plus ze zijn al bijna 75.). Vroeger gingen ze wel vaak naar demoâs. Dankzij hen was ik de jongste deelnemer (in de buggy) bij de demo tegen de bouw van een kerncentrale in Kalkar.
Mijn vader ontkent het nog steeds (heel toevallig vlĂĄk na de scheiding zân nieuwe vriendin ontmoet ).
Hij gaf een paar jaar geleden een feest om meerdere dingen te vieren en de kaart was iets als:
- 60 jaar geworden!
- 20 jaar getrouwd!
- ongeveer 30 jaar samen!
Mijn vader gaat regelmatig. Hij appte me laatst een foto van zichzelf in de trein en dat hij de volgende dag weer naar Amsterdam zou gaan, âom samen met oude knarren zoals ik te protesteren tegen de oorlogen die door onze overheid gesteund en gaande gehouden worden.â Ik ben trots op hem!
Ben jij al maar de Pop Mart winkel in Amsterdam geweest?
- Ja
- Ik ga binnenkort
- Nee
0 stemmers
Waarom moet ik jouw posts altijd googlen? Ik voel me zo oud!
Ik ook! Maar al gauw geconcludeerd dat ik er ook niet heen hoef.
Nou we hebben het laatst gehad over labubuâs. Die krengen kun je kopen bij Pop Mart net zoals andere blindboxes (dat is net zoiets als het verassing speeltje bij de happy meal, maar zonder de kipnuggets)
Nav de posts in wjekw en vriendinnen die veel aan hun cyclus afleiden:
Verander jij gedurende je cyclus?
- Ja, dit heeft de hele maand door best veel invloed op mijn fysieke en/of mentale gesteldheid
- Ja, op één punt in mân cyclus merk ik het heel duidelijk verder valt het mee
- Mwah, op wat kleine dingetjes na ben ik de hele maand wel hetzelfde
- Nee, ik merk (bijna) geen invloed van mijn cyclus
- Geen idee, ik let hier niet op
- Ik heb geen cyclus
0 stemmers
Zo ja, houd je hier rekening mee met je plannen? Zo van: âOh wacht, ik zit in de week voor mân menstruatie dus dan is het misschien niet zo handig omâŠ.â
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers