ik wil activistischer zijn in de zin van meer community ‘bouwen’, niet per se meedoen aan meer demo’s ofzo
Oh hell no laat mijn Amerikaanse familie daar blijven, die zijn echt niet meer te redden. Helemaal van het Bijbelse padje af, alsof ze in 1700 leven.
Heb jij dit weekend iets gedaan in het kader van NLdoet?
- Ja, ik heb ergens meegeholpen
- Ja, ik heb een activiteit georganiseerd
- Nee
- Nee, in het verleden wel eens gedaan
0 stemmers
Tijdens een stage op een basisschool. Ze hadden te weinig aanmeldingen, dus moesten de stagiaires mee helpen voor de foto.
N.a.v. dit topic op het Viva forum
Kan een naadpanty naar werk?
- Ja
- Nee, absoluut niet
- Ligt aan de lengte van de rok/jurk
- Anders
0 stemmers
Het is letterlijk een streep, waarom zou dat niet kunnen?
Ja vind ik ook hoor. Maar sommige reacties daar zijn zo overtrokken.
Afval prikken
Ik vind het ook wel afhankelijk van de lengte van de rok of jurk hoor, maar niet meer dan elke andere panty (onder de 60 denier ofzo). Jullie wel?
- Ik vind dat je op het werk als je een naadpanty draagt een langere rok/jurk aan moet dan als je een normale dunne panty draagt.
- Ik niet, maar ik heb wel gestemd dat het afhankelijk is van de lengte van de rok/jurk.
- Ik niet, en ik heb op “ja” gestemd.
0 stemmers
Fascinerend hoor, ik vind een naadpanty niet per se suggestiever dan een ander soort panty.
Ik vind een naadpanty heel sexy dus niet dat ik vind dat het niet kan maar ik loop wel op je te geilen dan
Hahaha ja same, echt heeeel sexy
Vroeger waren dit soort panty’s gewoon normaal dus ik snap niet waarom dit nu opeens te sexy is?
Haha, ik vind het eigenlijk “niet kunnen” in dezelfde categorie als bijv. crocs (ok deze wel erger), visnet panty of leggings. Ik vind het wss lelijk bij de outfit, dus zou ik het niet doen.
Ik las per ongeluk netpanty (of had dat in ieder geval in mn hoofd) dus stemde dat ik het niet vond kunnen en was vervolgens helemaal verbaasd dat ik de enige was die daarop had gestemd.
Je kind Barolo noemen:
- Leuk!
- Nmsvpe
- Gestoord.
0 stemmers
Ik vind panty’s met een erg korte jurk of rok sowieso niet kunnen behalve bij uitgaan ofzo.
Hou meer van bedekter.
Of dat nou een naad of visnet of stippenpanty is.
Hoezo sowieso niet kunnen? Wat moet je dan aandoen onder een korte rok of jurk? Een wollen maillot?
Dat is toch precies wat @Kwal bedoelt? Dat het niet afhankelijk is van welke panty precies iig. Of heb ik het nu verkeerd opgevat, moest sowieso even nadenken wat ik precies moest stemmen bij die poll
Heb jij meer tolerantie voor kinderen omdat ze de nieuwe belastingbetalers zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers