Weet jij altijd welke handdoek van jou is?
- Ehm ja wtf natuurlijk
- Ja maar ik zou t niet erg vinden als iemand anders mijne gebruikt
- Nee sharing is caring bij ons thuis
0 stemmers
Weet jij altijd welke handdoek van jou is?
0 stemmers
Maar⦠hebben we het over gewassen handdoeken? Wij gebruiken handdoeken eigenlijk sowieso maar 1x eigenlijk.
Ik heb niet alle beige handdoeken en hij de bLauwe ofzo
Ik begon als āja wtf natuurlijkā maar dat is een strijd die ik al redelijk snel opgegeven heb
Maar 1 keer? ![]()
Waarom gaan de langste discussies op dit forum altijd over huistextiel
Maar de handdoek waarmee je je mond afveegt na het tandenpoetsen is toch niet dezelfde als waar je je lichaam mee afdroogt na het douchen? Ik gebruik gewoon de handdoek voor je handen daarvoor (en ja woon enkel met partner en visite komt niet in de badkamer)
Maak een poll!!
Kan niet wachten tot de kernoorlog uitbreekt en we allemaal geforceerd zijn om hetzelfde stuk doek voor onze mond, kont en hond te gebruiken.
Vooruit, omdat het mijn polldebuut is
0 stemmers
Voor die laatste mag je ook washandje/gastendoekje oid invullen
Huh hoe poetsen jullie je tanden? Ik hoef echt niet mān mond af te drogen daarna, blijft allemaal keurig binnenboord
Ja ik weet het ook niet, sinds ik een beugel heb is het sowieso een slachtveld. Daarvoor niet, maar mān lippen zijn dan wel gewoon nat dus ik vind het fijn om het even droog te deppen
Na het poetsen mond onder de kraan hangen om te spoelen met water, dan moet ik altijd wel even afdrogen. Gebruik jij dan een bekertje om met water te spoelen?
MOND KONT EN HOND IK LIG
@grace speciaal voor jou ![]()
![]()
![]()
0 stemmers
ik kan je niet vertellen hoe woedend dit me maakt
Mogen we een tldr of assortiment meest walgelijke quotes?
Het gaat hier puur om zān hoofd
Gemiste kans
and you might as well not have existed whut ![]()
![]()
Niet gewoon positive masculinity, neee heroic masculinity. ![]()