Wat doe je nadat je je tanden hebt gepoetst?
- tandpasta uitspugen
- mond spoelen met water
- rond mond schoonmaken met water
- rond mond schoonmaken met handdoek
- mond afdrogen met handdoek
- ik poets mijn tanden niet
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
Wat doe je nadat je je tanden hebt gepoetst?
0 stemmers
Droog jij je mond af met een handdoek zonder eerst schoon te maken met water?
0 stemmers
Zo ja - zoveel vragen. Hoe ziet je handdoek eruit? Hoe vaak vervang je 'm? Heb je (in het geval van huisgenoten) een persoonlijke handdoek?
edit - het kan natuurlijk ook dat ik een apart geval ben die niet kan tandenpoetsen zonder dat er tandpasta rond mijn mond komt
Nee hoeft niet! Niet allemaal gaan antwoorden nu!
Nu ik het weet vind ik het ook meer op een hond lijken, maar door de puntige oren en pluimstaart vond ik het meer op een katachtige lijken
Je āhoortā je tandpasta dus niet āuit te spoelenā uit je mond maar idd alleen de tandpasta uitspugen zodat de tandpasta zijn werk nog kan doen als je klaar bent met poetsen. Misschien is dit common knowledge maar ik wist dit tot een paar jaar geleden dus niet en ik spoelde mijn mond altijd na het poetsen
Klopt, maar ik trek dat gevoel echt niet en ik heb nooit gaatjes dus ik doe het gewoon
Wie heeft er nou geen persoonlijke handdoek?!
Waar is de kots emoji als je hem nodig hebt
Ik deel deze gewoon met mijn vriend?
Edit: aan de reacties te zien ben ik echt heel raar, maar bedoelde dus hetzelfde als wat hieronder gezegd werd. Wij hebben geen roze en blauwe handdoeken die āvan mijā en āvan hemā zijn. Maar ik pak dus wel een schone handdoek ja ipv die van hem te gebruiken, behalve als lui ben en geen handdoek wil pakken.
Waarom zou je dit doen? Heb je maar 1 handdoek in je bezit? Of geen wasmachine?
Wij hebben hier voor het afdrogen van de handen wel dezelfde handdoek, maar voor lichaam oid altijd een eigen en als we ziek zijn ook
Op het moment toevallig wel (aan het reizen) maar normaal gesproken weet ik echt niet van die handdoek is. Ik bedoel ook vooral dat ik niet een specifieke soort schone handdoek gebruik, maar we gebruiken ook regelmatig elkaars handdoek uit luiheid. Echt, I couldnāt care less, maar ik ben sowieso geen hygiĆ«nefreak
Weet jij altijd welke handdoek van jou is?
0 stemmers
Maar⦠hebben we het over gewassen handdoeken? Wij gebruiken handdoeken eigenlijk sowieso maar 1x eigenlijk.
Ik heb niet alle beige handdoeken en hij de bLauwe ofzo
Ik begon als āja wtf natuurlijkā maar dat is een strijd die ik al redelijk snel opgegeven heb
Maar 1 keer?
Waarom gaan de langste discussies op dit forum altijd over huistextiel
Maar de handdoek waarmee je je mond afveegt na het tandenpoetsen is toch niet dezelfde als waar je je lichaam mee afdroogt na het douchen? Ik gebruik gewoon de handdoek voor je handen daarvoor (en ja woon enkel met partner en visite komt niet in de badkamer)
Maak een poll!!
Kan niet wachten tot de kernoorlog uitbreekt en we allemaal geforceerd zijn om hetzelfde stuk doek voor onze mond, kont en hond te gebruiken.