echt zo tekenend voor zijn eigen opgeblazen ego, als je gewoon goed voor de aarde hebt geleefd maar niks hebt bereikt (wat hij daar uberhaupt mee bedoeld is me zeer onduidelijk) had je net zo goed dood kunnen zijn. maar het dan wel hebben over dat we poverty moeten abolishen. alsof dat niet direct te maken heeft met diezelfde mindset ![]()
haha het is zo belachelijk hoe kan zijn hoofd zo ver in zijn eigen kont zitten
Is hij multimiljonair ![]()
Thanks! Hij blijft verbazen, hoe haal je dit soort uitspraken in je hoofd? En hoe denk je dat dit dan wel gaat activeren? (Als dat daadwerkelijk zijn doel is)
Love de formulering van de poll-opties.
Ik was een tijdje terug ergens waar iedereen zich moest voorstellen aan de hand van een voorwerp, en één van de mensen uit de groep had een boek van Rutger Bregman bij zich ![]()
Dat is gewoon een verbloemde wijze om te zeggen dat “overbevolking het echte probleem is” aka we moeten de armere diaspora uitroeien.
Ik ben 12 jaar geleden begonnen met alleen uitspugen. Tot die tijd had ik regelmatig gaatjes. Sindsdien 0.
Weet ook niet of het common knowledge is en daar kwam ook een beetje mijn poll vandaan.
Eigen handdoek voor na douchen - ja.
Eigen handdoek naast wastafel - nee.
Die naast de wastafel wordt gebruikt voor handen drogen, en door de kinderen om hun tandpastamond aan af te vegen. Wordt aan gewerkt (om dat af te leren bedoel ik).
Er wordt heel vaak gezegd dat iemand er ouder uitziet dan hij/zij is online
Maar deze man leek me echt minstens 45 joh
Hij blijkt dus 37
Had jij dat ook zo geschat?
- Ja
- Nee ouder
- Nee jonger
0 stemmers
Deze angle is ook echt niet flatterend, met duidelijk uitzicht op zijn uitdunnende haar en dat fronsende voorhoofd.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hem bewust zie in plaats van hoor of lees.
In kleur komt het nog harder binnen.
Jouw schoonouders willen afspreken om met jouw partner en jou elke zondag om 16:00 af te spreken en samen te eten
- Absoluut niet ga weg
- Liever niet maar als het moet, prima
- Ja leuk
- Ik kan me niet inleven in deze situatie
0 stemmers
Iedere zondag? No way haha
Ja gewoon standaard en afzeggen kan alleen met uitzondering ![]()
Het weekend is voor géén verplichtingen!!!
Hahah nee dat zou ik echt nooit doen. Niet omdat het mijn schoonouders zijn dan, zo’n afspraak zou ik met niemand maken
Haha dit geldt voor mijn vriend. Wel op vrijwillige basis hoor. Lekker eten en leftovers voor maandag ![]()
Lastig, want ben wel GROOT fan van niet hoeven koken maar wel home cooked eten krijgen uit boomer tijdperk.
Ik vind iets van een vast familiediner op zondagavonden ook wel een leuk idee als dat verder past in je ritme, je bij elkaar in de buurt woont en je het goed met (schoon-)familie kunt vinden. Maar met mijn schoonouders is dat nvt en met mijn ouders zou dat ook niet echt werken.
Ik ken wel een hoop (schoon-)ouders die worden geronseld voor wekelijks oppassen, vaak ook incl koken, dus zo gek is het concept niet.