Stel je persoonlijke vraag #54

Vooruit, omdat het mijn polldebuut is

De handdoek waarmee ik afdroog na het tandenpoetsen is
  • Dezelfde waar ik m’n handen aan afveeg
  • Dezelfde waar ik ook mijn lichaam mee afdroog
  • Een aparte waar ik enkel mijn (en evt partner) snoet mee afdroog

0 stemmers

Voor die laatste mag je ook washandje/gastendoekje oid invullen

1 like

Huh hoe poetsen jullie je tanden? Ik hoef echt niet m’n mond af te drogen daarna, blijft allemaal keurig binnenboord

26 likes

Ja ik weet het ook niet, sinds ik een beugel heb is het sowieso een slachtveld. Daarvoor niet, maar m’n lippen zijn dan wel gewoon nat dus ik vind het fijn om het even droog te deppen

1 like

Na het poetsen mond onder de kraan hangen om te spoelen met water, dan moet ik altijd wel even afdrogen. Gebruik jij dan een bekertje om met water te spoelen?

2 likes

MOND KONT EN HOND IK LIG

18 likes

@grace speciaal voor jou :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

• Ik deel nog liever een handdoek met een hond
  • Graag in mijn kont
  • Ik hou wijselijk mijn mond

0 stemmers

4 likes

ik kan je niet vertellen hoe woedend dit me maakt

11 likes

Mogen we een tldr of assortiment meest walgelijke quotes?

2 likes

Het gaat hier puur om z’n hoofd

Gemiste kans

1 like

and you might as well not have existed whut :joy::sob:

Niet gewoon positive masculinity, neee heroic masculinity. :nauseated_face:

8 likes

echt zo tekenend voor zijn eigen opgeblazen ego, als je gewoon goed voor de aarde hebt geleefd maar niks hebt bereikt (wat hij daar uberhaupt mee bedoeld is me zeer onduidelijk) had je net zo goed dood kunnen zijn. maar het dan wel hebben over dat we poverty moeten abolishen. alsof dat niet direct te maken heeft met diezelfde mindset :smiling_face_with_tear:

3 likes

haha het is zo belachelijk hoe kan zijn hoofd zo ver in zijn eigen kont zitten

2 likes

Is hij multimiljonair :eek:

3 likes

Thanks! Hij blijft verbazen, hoe haal je dit soort uitspraken in je hoofd? En hoe denk je dat dit dan wel gaat activeren? (Als dat daadwerkelijk zijn doel is)

1 like

Love de formulering van de poll-opties.

Ik was een tijdje terug ergens waar iedereen zich moest voorstellen aan de hand van een voorwerp, en één van de mensen uit de groep had een boek van Rutger Bregman bij zich :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat is gewoon een verbloemde wijze om te zeggen dat “overbevolking het echte probleem is” aka we moeten de armere diaspora uitroeien.

1 like

Ik ben 12 jaar geleden begonnen met alleen uitspugen. Tot die tijd had ik regelmatig gaatjes. Sindsdien 0.

Weet ook niet of het common knowledge is en daar kwam ook een beetje mijn poll vandaan.

5 likes

Eigen handdoek voor na douchen - ja.
Eigen handdoek naast wastafel - nee.
Die naast de wastafel wordt gebruikt voor handen drogen, en door de kinderen om hun tandpastamond aan af te vegen. Wordt aan gewerkt (om dat af te leren bedoel ik).