Er wordt heel vaak gezegd dat iemand er ouder uitziet dan hij/zij is online
Maar deze man leek me echt minstens 45 joh
Hij blijkt dus 37
Had jij dat ook zo geschat?
- Ja
- Nee ouder
- Nee jonger
0 stemmers
Er wordt heel vaak gezegd dat iemand er ouder uitziet dan hij/zij is online
Maar deze man leek me echt minstens 45 joh
Hij blijkt dus 37
Had jij dat ook zo geschat?
0 stemmers
Deze angle is ook echt niet flatterend, met duidelijk uitzicht op zijn uitdunnende haar en dat fronsende voorhoofd.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hem bewust zie in plaats van hoor of lees.
In kleur komt het nog harder binnen.
Jouw schoonouders willen afspreken om met jouw partner en jou elke zondag om 16:00 af te spreken en samen te eten
0 stemmers
Iedere zondag? No way haha
Ja gewoon standaard en afzeggen kan alleen met uitzondering
Het weekend is voor géén verplichtingen!!!
Hahah nee dat zou ik echt nooit doen. Niet omdat het mijn schoonouders zijn dan, zo’n afspraak zou ik met niemand maken
Haha dit geldt voor mijn vriend. Wel op vrijwillige basis hoor. Lekker eten en leftovers voor maandag
Lastig, want ben wel GROOT fan van niet hoeven koken maar wel home cooked eten krijgen uit boomer tijdperk.
Ik vind iets van een vast familiediner op zondagavonden ook wel een leuk idee als dat verder past in je ritme, je bij elkaar in de buurt woont en je het goed met (schoon-)familie kunt vinden. Maar met mijn schoonouders is dat nvt en met mijn ouders zou dat ook niet echt werken.
Ik ken wel een hoop (schoon-)ouders die worden geronseld voor wekelijks oppassen, vaak ook incl koken, dus zo gek is het concept niet.
Absoluut niet maar dat komt door de band met schoonouders. We eten iedere maandagavond bij m’n ouders en dat is echt top. M’n kind is daar de hele dag en daarna eten we mee. Als 1 van ons niet mee eet krijgen we bakjes eten mee voor diegene.
Op zondag niet. Dat is ook een dag dat we vaak met vrienden afspreken, verjaardag hebben, naar het theater gaan, zelf iets met het gezin gaan doen… een doordeweekse avond zou ik misschien prima vinden maar vind elke week zo beklemmend ofzo
Heb jij Eurovisie gekeken?
0 stemmers
Dus vandaag naar Den Haag om te demonstreren. Beetje als compensatie.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als vliegen en dan extra betalen voor co2 uitstoot/bomen planten
anders: nee, want ik moest werken maar ik had wel graag gekeken
Alleen Nederland en daarna weer gezapt
Ja als iets echt verplicht is zonder uitzonderingen zou ik het ook niet doen. Moet zeggen wij doen juist veel van dat soort dingen (vrienden/ bios/ etc) ook ‘s avonds doordeweeks ipv alles alleen maar in het weekend, dus dat scheelt. Vind het dan heerlijk om zondag overdag nog even te ontbijten/ lunchen/ museumpje te pakken en dan ‘s avonds nog even aan te schuiven en weten dat het ook niet mega laat wordt voor maandag.