Is er ooit zomaar door een vreemde om jouw nummer gevraagd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja: Heb jij toen jouw nummer gegeven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is er ooit zomaar door een vreemde om jouw nummer gevraagd?
0 stemmers
Zo ja: Heb jij toen jouw nummer gegeven?
0 stemmers
Van wie zou je het vervelend vinden als die persoon hier meeleest en post?
0 stemmers
Actief lid zijn en meeposten zou ik van bijna iedereen wel prima vinden, niet meeposten en alleen mijn posts in de gaten houden zou ik van iedereen kut vinden
Heb je weleens een scharrel gehad?
0 stemmers
Overweeg jij volgend weekend naar de grote anti racisme/facisme demonstratie te gaan in Amsterdam?
0 stemmers
Houd je van tuinieren?
0 stemmers
Heb jij nu een blauwe plek?
0 stemmers
En een wond?
0 stemmers
En te lange teennagels?
0 stemmers
Ik vind te lange nagels echt . Zie ook zo vaak kinderen met van die gore grijpstengels.
Door je laatste vraag besef ik dat het niet lang duurt voor mensen hun gemummificeerde voeten met te lange nagels tevoorschijn zullen halen, echt mijn minst favo ding van in de apotheek van een zonvakantiebestemming werken en dan vragen om een magisch goedje om in 1 dag van wratten en schimmels af te zijn, rip ik
Idc ik gebruik mn tenen niet om dingen aan te pakken.
Heb jij lange nagels aan je hand?
0 stemmers
En tattoos?
0 stemmers
Ik heb korte nagels maar ik vind lange nagels wel echt let er ook echt op/geniet er ook echt van als iemand mooie lange nagels heeft, nep of echt
Kort en afgekloven
Telt een paar puntjes van pogingen jezelf te tatoeƫrenop je veertiende? Op mijn arm kan je er met moeite nog een diamantje in zien.
Ja telt als tattoo, je bent verpest.
leeft iedereen uit jouw middelbare school examenjaar nog?
0 stemmers
Jij zit in dezelfde situatie, wat doe je?
0 stemmers
Wat vind je ervan dat ze hem opnieuw moet maken?
0 stemmers
Ik vind het wel bizar hoor, het is inmiddels al 16 jaar terug
Ik had het hier toevallig van de week over met een vriendin van vroeger. Van ons examenjaar zijn er voor zover wij weten drie overleden. Dat vind ik zo veel!
Ik vind het vooral bizar dat na zo veel jaar iets/iemand nog uit gaat zoeken of een scriptie wel of geen plagiaat is. Who cares
Ik zou niet in die situatie zitten.
Wat is je favoriete aardappel bereidiing
0 stemmers
Het is een bestuurder. Of je eigenlijk geen titel verdient omdat je hem met fraude hebt verkregen lijkt mij best relevant.