Ik woon niet in Nederland, misschien mag het bij jullie gewoon nog!
Waar is dit ding voor? Arm kind. Lijkt net een martelwerktuig uit de middeleeuwen.
Volgens de ortho moest ik dit ook, dat heette bij ons een petjesbeugel en ik zou er ook 24/7 een kinkap + blokjesbeugel bij moeten dragen . Ik in tranen want was al iets van 14-15 toen. Toen vroeg mijn moeder of er geen alternatief was, en bleek het ook met blokjesbeugel en twee elastiekjes te kunnen. Was een pure sadist die man
Volgens mij is het tegen een onderbeet/centenbak, dus het duwt je kin/kaak terug geloof ik
Oh. Daarvoor mag ik met mijn kind binnenkort naar de ortho , hoop dat het niet dit wordt haha
Wij hebben bij dat afvalplein met ondergrondse containers naast pmd/papier/etc ook eentje voor textiel
Je kan eventueel ook later een kaakoperatie na een beugel doen! Maar weet niet of je/jullie daar om zitten te springen natuurlijk, je begint overigens wel altijd bij de ortho.
Haha ja dat is dus maar net wat je zelf wilt? Voor ons werkt dit fantastisch. Wij gaan elke zomer kamperen met vrienden en iedereen heeft dan een eigen tent en ik vind dat echt zoveel leuker dan die ene keer dat we met zn allen in één huis zaten. Dat gaan we helaas dit jaar weer doen, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan haha.
Oh besef me wel dat ik nu praat over een vriendengroep van stellen. Dus in dit geval delen mijn vriend en ik dan een tent en staan andere vrienden dus ook op dezelfde camping.
Dit denk ik echt veel te vaak haha
Schrik jij ook altijd zo als je een printscreen van een Android telefoon ziet?
- Ja nogal
- Nee niet per se
0 stemmers
Nee grapje
Maar wel als mensen dat lettertype hebben verandert in cute cookie ofzo en het eruit ziet als het dagboek van een paardenmeisje in 2001 met van die rondjes als puntjes op de i.
dus het dagboek van jezelf?
Nee hoor ik heb nooit iets opgeschreven, ik besta helemaal niet op papier tot mn foruminschrijving.
Heb je een schoonmaker/schoonmaakster ?
- Ja
- Had ik wel, nu niet meer
- Heb ik niet, wil ik wel
- Nee, wil ik ook niet
0 stemmers
Heb je na je werk nog energie om iets leuks te doen (uit eten, met vrienden afspreken)?
- Ja, vrijwel altijd
- Ja, soms
- Ja, maar niet vaak
- Bijna nooit
- Nee
0 stemmers
Heb je energie om na je werk nog te gaan sporten?
- Ja, vrijwel altijd
- Ja, soms
- Ja, maar niet vaak
- Bijna nooit
- Nee
0 stemmers
Hoe snijd je twee op elkaar gestapelde (gesmeerde) boterhammen door?
- Hortizontaal
- Verticaal
- Diagonaal
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Als er nu iemand je huis in komt, schaam je je dan voor de hoeveelheid rommel die er op dit moment is?
- Ja heel erg
- Ja, best wel
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Zou jij ooit een voetmassage ergens nemen?
- Nee brrr, blijf van m’n voeten af!
- Ja, heerlijk!
- Weet ik niet.
0 stemmers
Normaal snijd ik m’n broodjes altijd gewoon horizontaal door maar op een of andere manier als ik ff fancy wil doen diagonaal
Een diagonaal doorgesneden boterham met pindakaas is toch net ff specialer dan normaal.
Ben je vandaag vermoeider dan normaal?
- Ja heel erg
- Ja beetje
- Nee hetzelfde als normaal
- Nee juist energieker
0 stemmers
Ik begon de dag tering vermoeid, toen had ik opeens een opleving tijdens werk + daarna en nu weer tering moe.
Ugh dan denk je dat je er overheen bent, maar helaas
Haha ach, ik was productief op werk en daarna nog thuis met koken en huishouden. Dus eigenlijk is het wel prima zo!