Stel je persoonlijke vraag #54

Dit heb ik gedaan, maar kreeg ook nooit een andere optie aangeboden. Eerst een beugel, maar wel pas vee later dan mijn klasgenoten, want daarna direct de operatie en die kan pas als je uitgegroeid bent, ik was 16. Beugel volgens mij met 14/15, die heb ik niet superlang gehad iig, maar het was ook niet extreem scheef allemaal. De operatie zelf was natuurlijk geen pretje, maar ben nog steeds erg blij met het resultaat. Was bij mij ook medisch, mijn boven- en onderkaak sloten echt helemaal niet fatsoenlijk op elkaar aan, daardoor werd het praktisch allemaal, incl. de beugel, door de verzekering vergoed

Normaal niet heerlijk, want heb extreem kietelige voeten, maar heb het op vakanties waar ik heel veel liep wel eens gedaan en toen was het wel echt fijn

2 likes

Haha ja maar ik heb een baby van 11 dagen oud dus ik slaap zo’n 4 uur per nacht in blokjes van een uur :face_with_spiral_eyes:

7 likes

Ik heb dus nogal veel glazen rietjes,veel mensen vinden dit nogal raar of ongemakkelijk. Die dingen heb ik al jaren en leken me handig.

Heb jij glazen rietjes?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb ze zelf in het gebogen en recht etc. En je kan ze ook zo in de vaatwasser gooien.

Nee maar wel plastic, siliconen en metaal.

7 likes

Ik heb al 5 jaar 6 glazen rietjes en ik vind ze echt top, krijg al rillingen als ik aan metalen rietjes denk :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

3 likes

Zou het eerlijk zijn als je nooit ongesteld hoefde te worden als je geen kinderen wilt?

• Ja dat zou echt eerlijk zijn
  • Ik vind dat niet eerlijk (waarom?)

0 stemmers

5 likes

Ja maar wanneer wordt dat dan bepaald? Want ik dacht van m’n 18e tot m’n 25e geen kinderen te willen en zou het wel jammer hebben gevonden als ik die keuze dan al gemaakt zou hebben.

1 like

gewoon een flexibele switch - pas ongesteld worden als je een actieve kinderwens hebt!

52 likes

En bij een voltooide wens de switch ook weer uit? :smile: Of geldt het voordeel alleen als je geen kinderen krijgt?

6 likes

Ik vind dit sowieso een evolutionair falen dat we een jaar of veertig moeten dealen met menstruaties voor misschien 0 en anders hoogstens een aantal jaren kinderwens, is helemaal nergens voor nodig al dat ongemak :cry:

15 likes

Ja en kunnen we de pijnloze bevalling ook op tafel leggen? Bvd

6 likes

Nee wie z’n billen brandt moet op de blaren zitten. Menopauze voor jullie.

7 likes

Haha wow dit is echt zo’n heftig besef :weary:

6 likes

Please dan ook klaarkomen zonder sperma voor mannen. :expressionless:

5 likes

Ik voel me gewoon fysiek onprettig als ik denk aan metalen of glazen rietjes. Die bovenkant die zo door je gehemelte wordt gespietst :sob::sob:

1 like

Nou, laten we de menopauze iig afschaffen. Dat doet niemand of niets goed.

8 likes

Ja deze hoop heb ik dus ook haha. Want het wordt een jaaaaren traject zeggen ze. :smiling_face_with_tear:
Ik heb het idee dat “in mijn tijd” (ik van 1994) ook iedereen een beugel kreeg omdat ze vrij gemakkelijk vergoed werden in vrijwel alle verzekeringen zonder bijv voorwaarden als dat je al x aantal jaar die verzekering moest hebben Enzo. Nu is het veel duurder en worden die kleine cosmetische dingen allemaal niet meer gecorrigeerd en alleen nog wat of écht klachten geeft of écht heel scheef staat. Maar niet meer voor een achterstaande of scheefstaande tand

1 like

Ja ik snap niet dat mensen metalen rietjes gebruiken? Je kan niet zien of ze schoon zijn, de meeste ongelukken komen door metalen rietjes en je tanden beschadigen ervan!!

4 likes

Kunnen erdoor beschadigen, nu doe je net of het onontkoombaar is.

6 likes

Sorry even door op de menstruatie maar is jouw cyclus korter geworden met je leeftijd?

• Nee
  • Geen idee
  • Heb geen cyclus
  • Ja godverdomme man wat is deze scam

0 stemmers

Ik wel en ik zie nu dus dat ik binnekort wss TWEE KEER IN ÉÉN KALENDERMAAND ongesteld ga zijn, de 1e en dan weer eind van de maand jeeeeeeeeeeeeeeeezus wat oneerlijk.

1 like