Stel je persoonlijke vraag #54

Je gaat naar een festival, maar het gaat bijna de hele middag/begin van de avond regenen. Er zijn weinig overdekte stages. Normaal zou ik zeggen jammer dan volgend jaar weer… maaarrrrr:

• het is de laatste editie van dit festival
  • je kaartje is gratis
  • je wilt héél graag naar een DJ eind van de de avond
  • Je gaat
  • Je gaat niet
  • Je gaat zo laat mogelijk als dat mag naar binnen

0 stemmers

1 like

Poncho/regenjas aan en gaan natuurlijk.
Je kon/kan ook nog upgraden naar vip en wel droog staan zag ik :sweat_smile:

9 likes

Gewoon je op kleden en de regen “went” wel

4 likes

Ja dat las ik ook! Maar de vip daar is helemaal niet zo groot, dus verwacht niet echt voordeel ervan :joy: Regenjas hangt al klaar!

Ik had gestemd dat ik niet zou gaan, maar dat is omdat ik weet dat ik het niet naar mn zin ga hebben in de regen de hele dag en daarna in koude natte kleding. Als jij dat geen probleem vindt, dan lekker gaan toch!

Natuurlijk vind ik dat niet fijn :upside_down_face: daar wordt niemand blij van toch

Ik zie vaak genoeg mensen met gewoon de poncho en laarsjes aan en het naar hun zin hebben dus er zullen vast een paar mensen zijn die daar geen probleem mee hebben.

3 likes

Een festival lijkt me de hel, maar in een regenpak met laarzen kan ik me prima vermaken in de regen, dus lekker gaan toch? Je kunt altijd weer naar huis als je er genoeg van hebt.

3 likes

blote benen? :open_mouth: ik weet niet of je al buiten bent geweest maar het is zo koud! helemaal als je nat bent geregend brrr

5 likes

Ik vind natte blote benen minder erg dan de hele dag in een natte broek rondlopen tbh

24 likes

Ik snap je, maar daar vind ik het echt te koud voor haha

1 like

Daar heb je ook regenbroeken voor he?

Obviously, ik zou daar zelf gewoon niet voor kiezen. Maar ik heb het ook niet snel koud als mijn bovenlichaam warm gekleed is (en dan incl poncho/regenjas).

1 like

Ik zou 200% voor blote benen gaan, helemaal als je tussen de mensen staat worden die toch niet zo nat maar als het gebeurt kun je het inderdaad makkelijk drogen, in tegenstelling tot een broek.
Ik zou niet eens twijfelen te gaan, ik kan altijd wel lachen om het “we zitten in hetzelfde schuitje-gevoel”: iedereen staat daar nat te worden dus lekker boeiend

14 likes

Ja eens! Het is juist altijd heel gezellig met de mensen die het ervoor over hebben in de regen te staan.
Ik zou trouwens iets met een panty doen. Idd niet een ellendige natte broek, maar wel iets minder koud dan blote benen

5 likes

Kom op! Wees een Hollandse meid en trotseer die regenbui!

2 likes

je bent toch niet van suiker :crazy_face:

10 likes

Heb jij nog spicy foto’s van je ex? Fysiek of digitaal. Scharrel kwarrel fwb telt ook allemaal.

• Ja en ben single
  • Ja en heb een nieuwe relatie
  • Nee heb geen ex of nooit zulke foto’s gemaakt
  • Nee weggegooid

0 stemmers

1 like

Krijg al braakneigingen als ik een foto van z’n hoofd tegen kom, laat staan van iets anders

26 likes

Stel een goede vriend/vriendin komt langs maar die blijft echt tot laat 's nachts hangen. Jij wil eigenlijk slapen. Wat doe je dan?

• Ik zeg dat hij/zij naar huis moet gaan want ik wil slapen
  • Ik ga gewoon naar bed en hij/zij blijft maar op de bank liggen
  • Anders

0 stemmers

Gisteren rond 3 uur 's nachts bleef een vriend weer hangen, ik wilde hem eigenlijk liever niet in het logeerbed leggen want die was niet eens opgemaakt. Ik zei 2 keer ja eh wil je niet naar huis in je eigen bed slapen? Hij woont maar 1km verderop! Maar nee dat wilde hij niet. Maar ik vind het dan toch lastig om te zeggen, hey je moet nu gaan doei. Ik ben maar gewoon naar bed gegaan.

1 like