Ja maar kika woon in duitsland waar half je huurhuis gestript wordt om opnieuw in te richten haha, echt gestoord hoe ze dat doen.
Het kan na 5 minuten. Maar ik vergeet het 9 vd 10 keer dus dan drink ik het na een halfuur pas op. Misschien toch maar eens in de magnetron opwarmen.
Wat doe jij met afgekoelde hete dranken?
- Ik drink het koud op
- Ik warm het (opnieuw) op in de magnetron
- Ik gooi het weg
- Wtf hoe vergeet je dit, ik drink het altijd meteen op
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Thee drink ik op, koffie gooi ik weg.
Echt “grappig” dat we dit 20 jaar (?) geleden al Zwemporium noemden, omdat het altijd leek te regenen.
Wat fijn! Maar is dat in Nederland?
In belgie is dat wel een ander verhaal dan in NL ben ik bang.
ja het is echt niet fijn om het zo voor je ogen te zien escaleren he? je merkt ook heel goed wie zich kan inleven en wie een beetje out of touch is erover. we willen binnenkort wel verhuizen, en alle mensen die vragen ‘gaan jullie kopen?’ lol. Ik snap het wel want mijn vriend is arts, dus de afgelopen honderd jaar zouden we er goed voor hebben gestaan, maar sorry jongens ik heb gewoon een bijbaan nodig terwijl ik op serieuze vacatures aan het solliciteren ben, anders wordt het oprecht krap.
Als hij klaar is met de opleiding en ik hopelijk iets meer ga verdienen wordt het een ander verhaal, maar mensen schatten onze huidige situatie vaak wel in alsof wij het door zijn werk automatisch beter hebben dan zij. en daardoor denken ze ook dat we voor de lol allemaal geld weggooien aan huur, of dat we geen economisch inzicht hebben??? like???
sorry hoor die rant moest er even uit
Ligt eraan hoe goed de vriendschap is. Sommige vrienden mogen rustig blijvsn zitten als ik ga pitten en bij andere zeg ik optyfe ik ga slapen
Daarom zette ik er ook bij goede vriend/vriendin. Want ja ik ga hem niet letterlijk uit het huis zetten natuurlijk. Maar ik dacht van ja jeetje hoeft maar 5 min te fietsen en je ligt in je eigen bed.
Even wat anders, ik zag een compilatie van allemaal katten die enorme scheten laten wtf. Ik heb meerdere malen wekenlang op verschillende soorten katten gepast. Die laten nooit scheten. Er kwamen ook reacties onder van huh, een kat hoort niet eens dat te doen haha. Maarja, misschien ligt het ook aan het soort kat.
Voor degene die een kat heeft, laat jou kat scheten?
- Nee nooit
- Ja vaak
- Zelden
0 stemmers
Maar niet zoals een mens of echt met geluid hoor. Alleen geur
ik heb alles verwijderd behalve foto’s waar je zijn fucked up haarlijn goed kan zien
Hahah ja klopt! Maar ik sta er hoor
Eindstand heb ik toch nog wat bakjes buiten gezet :’). Kan ik toch een halve gieter vullen misschien.
Ik zat ook nog te denken, ik ben de laatste week wel iets meer met de droogte bezig. Als ik de eieren laat schrikken of groenten omspoel gooi ik dat water in de tuin. Dat deed ik voorheen niet. Als ik tzt een regenton heb hoop ik dat ik het daar makkelijk in kan gooien. Ook @Geranium
Hier ook emmers, maar magere opbrengst ondanks flink veel regen.
Maar ik verzamel idd ook restjes water vanaf het voorjaar om in de tuin te gebruiken.
Alle katten laten scheten. Alleen meestal merk je dat niet.
Ik heb 2 liter regenwater. Had 3 wasteiltjes en 3 van deze
Ik heb er nog 10 ofzo van deze maar ik heb morgen ook een feestje dus ik zet die dinsdag wel allemaal buiten als het weer zo hard regent.
Dit heb ik ook gedaan, er stonden 4 emmers in allerlei afmetingen buiten en hoewel het uren geregend heeft valt dan echt op hoe mager de opbrengst is
Maar alle beetjes helpen! Ik ga dit gebruiken voor mn geveltuintje, is goed voor misschien 2 keer water geven
Vaak schenk ik ook niet mn waterkoker helemaal leeg na gebruik en gooide die x dagen later uit gemak vaak leeg maar dat gaat ook de gieter in
Ik vond de tip van een emmer in de douche voor die warm is ook een goeie, dat ga ik sowieso doen
Oh ja slim! Ik realiseer me nu ook dat het water uit mn kruik prima op mn balkon planten kan gooien, is toch iets wat ik elke avond doe.
Neem een grote slok en vul aan met kokend water uit de quooker.
@ huis-koop-discussie: een verrijking van mijn leven die een rib uit mijn lijf heeft gekost en ik in een huurhuis nooit zou hebben gekocht.
Mijn god