Stel je persoonlijke vraag #54

Doe jij aan golf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Geen idee waar we deze vraag aan te danken hebben haha maar @Luzarl , onverwacht!

7 likes

Ik weet niet zo goed hoe ik moet antwoorden want ik ā€œdoeā€ niet echt aan golf maar heb wel mn gvb en zelfs een eigen clubset :joy: maar vorige jaar voor het laatst een keer (1 keer) gedaan. Vroeger, tussen m’n 16e en 20e ofzo gingen mijn broer en ik soms (5-6x per jaar) met m’n vader golfen. Was zijn soort van poging tot bonding denk ik (ook van hem voor twee verjaardagen m’n gvb en die clubset gekregen waar ik toen eeeeccchttt niet op zat te wachten).

Maar ik vind het wel leuk! Zou het wel leuk vinden het vaker te doen, maar ik heb niemand om mee te gaan.

4 likes

Vind jij het niet kunnen of waarom deze poll?

2 likes

Ik vind het zelf in deze context wel kunnen, maar kan me ook voorstellen dat de opmerking bij een kersverse ouder in het verkeerde keelgat zou schieten. Vandaar dat ik nieuwsgierig was naar andere meningen.

2 likes

Heb jij een paspoort en ID-kaart?

• Ja
  • Nee enkel een paspoort
  • Nee enkel een ID-kaart

0 stemmers

twijfel om mijn ID-kaart weer te verlengen voor bijna 80eu :tired_face:

ja maar vooral omdat ik geen rijbewijs heb

1 like

alleen die is niet geldig in 't buitenland helaas

2 likes

Word er nu aan herinnerd dat mijn paspoort al ruim een half jaar geleden verlopen is en ik daar 100% zeker op een moment tegenaan ga lopen dat het echt een probleem is

Maar het stadhuis is 15 hele minuten lopen :frowning: en ik moet er naartoe om een nieuwe aan te vragen. Dus ik word Tom Hanks in die ene vliegveld film helaas

2 likes

Alleen paspoort (en rijbewijs), ga echt niet twee keer betalen.

3 likes

8 eu per jaar, ik zou ā€˜t doen

1 like

Ik heb allebei omdat ik al een ID had en toen een keer buiten Europa ging en daarom een paspoort nodig had. Vind een ID wel handiger als identificatie omdat hij gewoon in de portemonnee past en ik ook wel vaak even de grens over ben in Duitsland/Belgiƫ.

5 likes

Dan een vraag die een vriend mij laatst stelde en waarin we van mening verschilden.

Op vakantie in het buitenland waar alleen je paspoort geldig is:

• Heb ik mijn paspoort altijd op zak
  • Laat ik mijn paspoort in het hotel liggen

0 stemmers

Even los van activiteiten of reisdagen waarop je hem sowieso nodig hebt.

haha ja waar ID kaart geldig is laat ik ā€˜m in het hotel liggen, anders neem ik paspoort mee :joy:

1 like

Heb hem even aangepast voor de duidelijkheid!

3 likes

Ligt aan de dagplanning

2 likes

Alleen een rijbewijs. Mijn ID is in januari verlopen en ik ga dit jaar niet naar het buitenland dus ik dacht dat ik wel zonder kon. (maar misschien mis ik iets, deel het dan vooral!)

2 likes

Ik heb alleen een paspoort en dat is super onhandig met legitimeren in de supermarkt etc, dat ding moet dus altijd in m’n tas zitten.

Gelukkig hopelijk binnenkort eindelijk mijn rijbewijs, dan kan ik die tenminste meenemen :tada:

4 likes

Ik zie tegenwoordig best wat redelijk jonge mensen naar de golfbaan fietsen en ik zag een reclame in de Libelle met een chick van 19 jaar die golfde.

Is die shooting van IsraĆ«li’s in Washington dc een inside job?

• Nee man
  • Ja sowieso
  • Mogelijk

0 stemmers

1 like