Stel je persoonlijke vraag #54

En dan ga je als je daar bang voor bent niet op zoek naar een zeep om je billen mee te wassen die Ph neutraal is?

3 likes

Ik toen ik rookte: “dat ruikt niiiiiiiiiiieeeeeeeeemand als ik gewoon ff 1 smintje eet joh!”

27 likes

Waarom komt dit onderwerp alsmaar terug, ik wil dat dit verbannen wordt in plaats van p*tat

26 likes

Aaa dit zijn zeker dezelfde mensen die geen of natuurlijke deo gebruiken. PSA: Je stinkt, je ruikt het zelf alleen niet meer!!!

2 likes

Ja jij woont al een tijdje niet in Nederland, wij moeten daadwerkelijk dealen met de muffe lichaamsgeur van anderen die “echt geen zeep of deo nodig hebben”. Dus dan moeten we ff klagen, al heeft het nooit zin.

10 likes

Welk citaat is het tenenkrommendst? Foto is van Teds in Eindhoven.

• If you cannot be positive then at least be quiet
  • But first coffee
  • Champagne champagne champagne & no regrets
  • I’m sorry for what I said when I was hungry
  • Ambitchious : striving to be more of a bitch than the average bitch
  • Easy like Sunday morning
  • More amor por favore
  • Shit bitch, you is fine
  • Que le fuck?
  • I need coffee in an IV
  • C’est la fucking vie
  • Procaffeinating

0 stemmers

6 likes

Wat erg dit

8 likes

Ik vind het nog het meest tenenkrommend dat het allemaal zo schots en scheef hangt.

35 likes

Onmogelijk dit, heb overal jeuk nu

7 likes

Ik wilde opstaan en alles recht hangen. Maar waarom zou je dat doen voor lelijke quotes

5 likes

Ik kan niet kiezen

7 likes

Dit is echt Sophie’s choice

5 likes

Ik hoop dat deze foto 10 jaar oud is?

Mijn ex gaf me (in 2012!!!) een shit bitch you is fine teddybeer, dubbel tenenkrommend om eraan terug te denken ook

8 likes

Nope, deze middag om 12uur getrokken

3 likes

De overtrokken koffie quotes kan ik nog enigszins handelen in een (denk ik?) koffie bar. Mits recht opgehangen

3 likes

Easy like sunday morning kan ik niet zien zonder die zang erbij van Lionel Richie.

8 likes

Ik weet wel dat toen Ted’s net nieuw was precies deze quotes er ook al hingen, ergens in 2017 ofzo? Maar echt tenenkrommend ja, toen ook al.

5 likes

Kan echt niet kiezen, koffie quotes mogen nog daar als het dan echt moet.

Ik dacht eerst dat ik die positive vibes het ergste vond, want fuck dat maar eigenlijk is het de ‘champagne, champagne, champagne, no regrets’ want wel degelijk regrets want ze hebben geeneens champagne?! Dus waarom.

3 likes

Ik denk dat je beter kan vragen welke het minst erg is :joy:

5 likes

Japandi interieur

• Afschuwelijk
  • Nmsvpe
  • Mooi!
  • Mwoah kan ermee door

0 stemmers

4 likes