En dan ga je als je daar bang voor bent niet op zoek naar een zeep om je billen mee te wassen die Ph neutraal is?
Ik toen ik rookte: âdat ruikt niiiiiiiiiiieeeeeeeeemand als ik gewoon ff 1 smintje eet joh!â
Waarom komt dit onderwerp alsmaar terug, ik wil dat dit verbannen wordt in plaats van p*tat
Aaa dit zijn zeker dezelfde mensen die geen of natuurlijke deo gebruiken. PSA: Je stinkt, je ruikt het zelf alleen niet meer!!!
Ja jij woont al een tijdje niet in Nederland, wij moeten daadwerkelijk dealen met de muffe lichaamsgeur van anderen die âecht geen zeep of deo nodig hebbenâ. Dus dan moeten we ff klagen, al heeft het nooit zin.
Welk citaat is het tenenkrommendst? Foto is van Teds in Eindhoven.
- If you cannot be positive then at least be quiet
- But first coffee
- Champagne champagne champagne & no regrets
- Iâm sorry for what I said when I was hungry
- Ambitchious : striving to be more of a bitch than the average bitch
- Easy like Sunday morning
- More amor por favore
- Shit bitch, you is fine
- Que le fuck?
- I need coffee in an IV
- Câest la fucking vie
- Procaffeinating
0 stemmers
Wat erg ditâŠ
Ik vind het nog het meest tenenkrommend dat het allemaal zo schots en scheef hangt.
Onmogelijk dit, heb overal jeuk nu
Ik wilde opstaan en alles recht hangen. Maar waarom zou je dat doen voor lelijke quotes
Ik kan niet kiezen
Dit is echt Sophieâs choice
Ik hoop dat deze foto 10 jaar oud is?
Mijn ex gaf me (in 2012!!!) een shit bitch you is fine teddybeer, dubbel tenenkrommend om eraan terug te denken ook
Nope, deze middag om 12uur getrokken
De overtrokken koffie quotes kan ik nog enigszins handelen in een (denk ik?) koffie bar. Mits recht opgehangen
Easy like sunday morning kan ik niet zien zonder die zang erbij van Lionel Richie.
Ik weet wel dat toen Tedâs net nieuw was precies deze quotes er ook al hingen, ergens in 2017 ofzo? Maar echt tenenkrommend ja, toen ook al.
Kan echt niet kiezen, koffie quotes mogen nog daar als het dan echt moet.
Ik dacht eerst dat ik die positive vibes het ergste vond, want fuck dat maar eigenlijk is het de âchampagne, champagne, champagne, no regretsâ want wel degelijk regrets want ze hebben geeneens champagne?! Dus waarom.
Ik denk dat je beter kan vragen welke het minst erg is
Japandi interieur
- Afschuwelijk
- Nmsvpe
- Mooi!
- Mwoah kan ermee door
0 stemmers