Heb jij je ID-kaart altijd bij je?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Heb jij je ID-kaart altijd bij je?
0 stemmers
Wel mn rijbewijs
Echt omdenken on another level dit 🫨
Een meerdaagse vrijgezellentrip met 5 besties naar ibiez/barca etc?
0 stemmers
Met thema etentjes met thema’s als bling before the ring en till death do us party
0 stemmers
Frank Lammers
0 stemmers
Wat is jou wel eens gebeurd? Even kijken wat de beste plek is voor je paspoort
0 stemmers
Hahaha dit waren inderdaad de argumenten! Ik laat mijn paspoort op mijn kamer omdat ik eerder bang ben dat ik mijn tas vergeet of bestolen word op straat. Hij is bang dat het hotelpersoneel zijn paspoort steelt
Heb jij wel eens een typische “sunday roast” gegeten in Engeland?
0 stemmers
Maar wel in Ierland
Heb je wel eens meegedaan aan The Floor?
0 stemmers
Nee, wel bijna aangemeld, maar niet verder ingevuld
Hahaha! Met welke categorie wilde je meedoen?
Wel aangemeld maar niks gehoord
Ik vind het echt jammer dat Carlo Boszhard deze editie presenteert
Oh dat maakte me niet uit. Strategisch gezien ga je voor iets kuts en dan helemaal stampen! Net als nu Nederlandse journalisten. Wat een kutonderwerp
Ik laat mijn paspoort dus in de hotelkamer sinds ik op straat overvallen ben en een tijdelijk paspoort om naar huis te kunnen bij de ambassade aanvragen vervolgens een drama was😭
Altijd mee, al best wat random controles gehad ook. Zijn dan wel altijd op pad met de auto, maar dan vragen ze dus ook naast je rijbewijs je legitimatie/paspoort ook van de passagier. Vorig jaar ook nog in een afgelegen berg dorpje in Italië ineens controle. En je zal heus niet direct de cel in worden gegooid maar ik krijg echt stress van zulke dingen, dus toch maar altijd op zak.
Ben jij weleens zo lui, dat je op je bank ligt en dorst hebt/krijgt, maar niet opstaat om even wat te drinken te regelen?
0 stemmers
Ik heb gewoon bijna nooit dorst. Ik drink ook echt veel te weinig.
Sunday roast
English breakfast