Eet je dan ook die bloedworst? Ik heb echt veel vaker een english breakfast gegeten dan een sunday roast dus kan niet echt goed oordelen.
Mijn waterfles zit aan mij vastgeplakt en is uiteraard altijd gevuld. Ook al lig ik languit op de bank en heb ik dorst maar te lui om op te staan, ik gooi mijn hand omlaag en daar staat ie hoor.
Echt iedere avond. En dan moet ik wachten tot mân partner eindelijk beneden komt zodat die water voor me pakt.
Eens, de foutmarge bij een Engels ontbijt is veel kleiner. De roast potatoes zijn eigenlijk altijd teleurstellend.
Ja en mensen die slapen zonder een flesje water of ook al is het maar een glas. Ik kan dan niet eens slapen als ik weet dat ik geen water op mân nachtkastje heb staan.
Bij mn eerste vriendje moest ik daar altijd om vragen want hij zei dat je 's nachts nooit water mocht drinken
Heb jij altijd water op je nachtkastje/naast je bed staan?
- Ja standaard
- Nee nooit
- Af en toe
- Zelden
0 stemmers
Dit is zo herkenbaar. Geen water hebben is hetzelfde als slapen zonder dekbed/kussen.
Mijn man, hond en ik hebben allemaal een eigen waterfles voor onderweg. Heb een hekel aan het gevoel van een droge keel en zie dat het ook wat doet voor mijn huid.
@ neurodivergente mensen:
Hebben jullie ook dat de mensen waar je als kind mee omging door de jaren heen ook allemaal neurodivergent zijn gebleken?
- Ik ben niet neurodivergent
- Ja
- Nee
- Weet niet, ik vermoed van wel
- Weet niet, ik vermoed van niet
- Weet niet
0 stemmers
Vraag geĂŻnspireerd door een schoolgenoot die ik toen ik in Nederland op de middelbare zat (toen ik 12-15 was) zijdelings kende maar waar ik echt een goede klik mee had, die vanochtend uit het niets een autismememe plaatste op Instagram. Ik was ff verbaasd, maar achteraf denk ik: natuuurlijk
Ik merk het wel bij mijn zus. Die heeft autisme en al haar hele leven lang heeft ze eigenlijk alleen maar vriendin die ook autisme oid hebben.
Gelukkig niet zeg! Beetje variatie moet er wezen
Hahaha ja bij mij gaat het echt alleen om de mensen waar ik als kind het allerliefst mee omging en vooral waar een band mee heb behouden door de jaren heen! Achteraf allemaal met ADHD, autistisch en/of hoogbegaafd. Middelbare-schoolvrienden en later niet meer (of nouja wel, maar een klein deel).
Ik was echt een buitenbeentje (door mijn autisme) en had niet echt mensen waarmee ik omging ofzo.
Nee, juist bij de mensen die ik als volwassene om me heen heb verzameld. Dat die ook adhd hebben. En bij mân familie maar dat zal de erfelijkheid wel zijn .
Wil jij samenwonen (met een partner)?
Ik wil dat niet en kom zelden nog iemand tegen voor wie dat ook geldt.
- Ja, en ik doe dat nu niet
- Ja, ik woon al samen
- Nee, maar in de komende jaren wel
- Nee, en in de komende jaren niet
- Nee, en ik wil ook geen partner
- Nee, maar ik woon helaas wel samen
0 stemmers
Ik wil zo graag mân vaste lasten delen
Lang niet allemaal natuurlijk, maar ik merk wel heel vaak dat de mensen waarmee ik vanaf het eerste gesprek een hele goede klik voel, ook adhd blijken te hebben. Met die mensen kan je meteen de diepte in ofzo en over van alles (al dan niet door elkaar) praten zonder oppervlakkigheden. Voel dan echt meteen een bepaalde connectie en vaak is dat dan achteraf ook een adhdâer haha.
Bedoel je alleen autisme en adhd met deze term? Want neurodivergent is zo breed. Hoogbegaafdheid en dyslexie vallen daar ook onder. Net zoals ptss en bipolaire stoornis
Nee man, dan kan ik nooit mijn roze Barbie paleis inrichten. Mijn grootste nachtmerrie is samenwonen met een Jeroen en dan in een huis zitten met een industrieel interieur
Compromissen. Jeroen mag ook niet zijn dikke game set up in de woonkamer zetten
Hebben jullie een Longchamp tas?
- Ja
- Nee
- Staat op mijn wishlist
0 stemmers