Stel je persoonlijke vraag #54

Mijn man wil ook het liefst wit met ziekenhuisverlichting. Maar inmiddels laat hij me wel mijn gang gaan met kleur op de muur en is hij zelfs eens thuisgekomen met een knalgele stoel. Dus er kan nog vooruitgang in zitten voor je!

4 likes

Ik zag bij boer zoekt vrouw dat die meid van Roel een beetje een geel achtige muur had. Vond dat wel heel mooi staan. Fris en niet standaard.

1 like

Ik heb zo’n grijze walvis. Wilde liever kleur maar ivm jonge kinderen en duurzaamheid een bank op marktplaats gekocht en dan blijkt toch 80% van het aanbod grijs te zijn.

2 likes

De muren in mijn woonkamer zijn roze (met groene/blauwe/roze meubels en accessoires) en vaak registreren mensen helemaal niet dat er ubh een kleur op de muur zit. Denk dat je nog steeds een rustig interieur kunt maken met de juiste tint, echt jammer als iemand zo stellig is op dat vlak

2 likes

Mijn partner is ook zo, zijn hele huis is licht hout en grijs. En zijn vorige woning (waar zijn ex en dochter wonen) is niet veel beter. Ik heb al bedongen dat als we ooit gaan samenwonen ik de inrichting mag bepalen.

Heb wel nog steeds een donkergrijze hoekbank :sob: die kon ik destijds voor weinig overnemen en heb nog steeds niet de perfecte vervanging gevonden dus voorlopig blijft hij nog maar even, want wil geen bakken met geld aan een “wel ok” exemplaar uitgeven

2 likes

Ik heb een heel saai en vooral praktisch ingericht huis. We hebben dit 10 jaar ingericht met weinig budget en weinig smaak :sweat_smile:
En zo lang dingen functioneren staat het er prima.

4 likes

Dat is ook niet waar ik voor zou gaan. Ik bedoel wel echt kleur en niet een zalmroze kussentje.

1 like

Dat eeuwige gehaat hier op beige interieurs :joy:

13 likes

Ja sorry hoor, maar van alllllle kleurstaaltjes bij de Gamma kies je beige? Boriing

3 likes

Mn hele woonkamer is beige en ben er na 3 jaar nog syeeds intens gelukkig mee😂 i like saai en rustig haha

2 likes

Ik vind het gewoon geen warmte en knusheid uitstralen, maar heel kil en zielloos. Maar to each their own als jij er blij van wordt gewoon doen toch

1 like

Ik vraag me ook hoeveel mensen die haten op beige zelf een grijze woonkamer hebben

3 likes

Joh iedereen moet toch lekker doen wat hij zelf wil, is niet voor niks mega populair. Veel meer mensen die het wel mooi vinden. Ik vind een terracotta bank ook niet lelijk, of bepaalde beige elementen. Ik vind het alleen heel grappig dat mensen die vaak heel erg op beige of grijs haten of andere veelvoorkomende massainterieurdingen dan wel weer vaak een terracotta muur hebben. Wat net zo goed in die categorie valt.

20 likes

ik vind de japandi die je zo op google vind echt niet mooi, met bolle bank(kussens) ook? heel erg kwantum japandi. mensen willen dan wel het gemak van hun huis inrichten zoals ze dat eigenlijk altijd deden, maar dan met wat random onpersoonlijke objecten toegevoegd en een beetje aanpassing in de kleur.
maar ik vind het wel mooi als het lage banken zijn met platte kussens, lage tafels, etc, lage vloerlampen, meer dat echt japanse waar je eerder op kussens op de grond rond een koffietafel zit dan in een robuuste wegzaksofa, en heel erg minimalistisch verder, niet te veel rotan, grof hout, of van die rare random wandversieringen van riet of ander natuurlijk materiaal, en geen lilleke beige pluimen maar een grote groene plant, acer, bonsai, of bloesem. maar misschien is dat gewoon japans inspired dan en weinig scandi meer :joy:

9 likes

Heb jij je plafond in een leuk kleurtje geverfd?

• Ja
  • Nee
  • Staat nog op de planning

0 stemmers

3 likes

Zijn jouw accessoires dit?

• Ja alles
  • Nee niks
  • Combi

0 stemmers

Heb jij accessoires van de kwantum/karwei/ikea/casa/yisk?

• Ja veel
  • Nee niks
  • Combi

0 stemmers

Heb jij een terugkerend iets in je accessoires?

• Ja
  • Nee
  • Meerdere thema’s

0 stemmers

Heb je veel antieke of vintage accessoires?

• Ja veel
  • Nee niks
  • Combo

0 stemmers

3 likes

Ik had vroeger echt zoveel accessoires maar ik maak al zo verschrikkelijk veel troep, om er dan ook nog accessoires bij te hebben maakt echt een bende. Dus ik heb 2 fotolijstjes staan en 1 tissuedoos en verder is alles bezaaid met gewone troep.

3 likes

Je brengt me wel op een idee. Misschien nog wel een leuk idee voor de babykamer.

3 likes

Onpersoonlijk als in ik heb geen enkele foto in huis hangen of staan. Ook niets zelfgemaakt of souvenirs oid. Bijna al mijn accesoires zijn van de kringloop (waaronder een random houten eend op de kast haha) dus eigenlijk ook gewoon gezien, leuk gevonden en gekocht.

2 likes

Oh dat vind ik wel persoonlijk hoor! Niet zeg maar trendy, maar gewoon omdat je het mooi vind.

Ik heb echt tering veel dierenbeeldjes nu ik er over nadenk, in allerlei materialen. En ik heb ook specifiek best heel veel olifant dingen terwijl ik niet per se iets met olifanten heb, maar vond de voorwerpen zelf dan echt mooi.

4 likes