Stel je persoonlijke vraag #54

Sowieso een dak boven je hoofd geld weggooien noemen is echt dikke bullshit.

82 likes

Ja maar je betaalt niet je hele hypotheek 1000 euro rente lijkt me
 Of je hebt een teringhoge hypotheek die niet annuitair is met hele hoge rente. Normaal gesproken betaal je aan het begin van je hypotheek heel veel rente en loopt dat af richting het einde, maar betaal je wel maandelijks hetzelfde bedrag.

5 likes

Oh is dit een ding, dit lijkt oprecht op de boodschappentas wat mijn moeder vroeger meenam naar de supermarkt haha. Vind het niet lelijk hoor!
Ik ga haar direct ff vragen om een foto van die tas :joy:

Ben jij fan van tassen?

• Mwah het doet me weinig
  • Ja leuk
  • Omg JAAAA
  • Het boeit me 0.0
  • Gewoon wel leuk

0 stemmers

4 likes

Neem aan dat je tassen in het algemeen bedoelt en niet per se die Longchamp.

3 likes

Ja idd in het algemeen.

2 likes

En sommige autisten worden knettergek van adhd’ers omdat ze alle kanten opschieten. En autisten kunnen ook weer knettergek van elkaar worden omdat de een constant met zijn hand flappert (stereotiep I know) terwijl de andere dat vanuit zijn ooghoek ziet. En adhd’ers kunnen elkaar wurgen om een andere reden.

En dan heb je nog neurotypische mensen die hier geen zak van snappen

Ofwel de mens is een irritant wezen

4 likes

Ohja dat is waar natuurlijk!

1 like

Wanneer heb jij voor het laast zo’n Mona pudding toetje gegeten?

• Nog nooit
  • Echt jaren geleden
  • Dit jaar
  • Ik eet dit maandelijks
  • Anders:

0 stemmers

Ik heb er deze week in bed al meerdere malen aan gedacht. Waarschijnlijk omdat ik volgende week ongesteld word. Eigenlijk vind ik het gewoon niet eens lekker maar toch.

1 like

Jaha wow ik zou dan meteen denken van oh die nieuwe collega heeft wel een heel heftige vriend, echt main character vibes. Maar wat voor sector is dat dan dat de collegas het leuk vinden en niet weeeird?

6 likes

nu ben ik wel benieuwd naar wat @Pudding bedoeld met anders :joy: dagelijks?

3 likes

Ik wil het vooral omdat iedereen maar zegt hoe financieel verstandig het is. En hoewel ik het zelf niet van andere vind, voel ik me wel een tweederangsburger, omgeven op werk door universitair geschoolde tweeverdieners.

Maar mijn studieschuld is te hoog dus oh well.

4 likes

Gisteravond toevallig! Daarvoor echt jaren geleden.

4 likes

Haha lol ik ging zelfs op de AH app kijken en ze hebben blijkbaar allemaal nieuwe varianten. Waarschijnlijk al heel lang maar ik ken alleen die oldschool drillerige pudding met rode gelei die eroverheen gaat. Ik wil die lente* nogwat proberen.

Ik haat gewoon iedereen equally.

3 likes

Ik las antisemitisme :neutral_face:

4 likes

Nee zelfs in 1 persoon botst de combi :joy:

7 likes

Je hebt volgens mij een rekensom om te kijken of je beter goedkoper kan huren dan duurder kan kopen. Je moet dan wel het verschil beleggen ofzo. Weet iemand waar ik het over heb?

Theoretisch gezien zouden we wellicht kunnen matchen. Ik ben mega ongeduldig en een hekel aan alles en iedereen die te langzaam is (ja jullie op de linkerbaan met je 100km/u rot op). Ik heb snel genoeg van iets, maar er is wel 1 ding waar ik echt wel gek op ben. Ga daar alleen nooit met anderen het gesprek over aan want niemand snapt dat toch dus dan is het saai. En als Auti word ik juist ‘onaardig’ omdat ik dan zonder filter hetgeen zeg wat er in mij op komt. Vaak gewoon de feiten maar men kan daar niet tegen. Dus heb mij maar altijd aangepast :unamused:
Maar heb ook een combi (geen ADHD) dus wellicht ligt het aan het andere wat mijn Auti brein ‘handelbaar’ maakt.

Al met al zoals @Schaakmat al zei, de mens is een irritant wezen :nerd_face:

4 likes

Heb je weleens een reactie achtergelaten op Trustpilot?

• Ja negatief
  • Ja positief
  • Ja zowel negatief als positief
  • Nee

0 stemmers

Ga jij deze zomer op vakantie?

• Ga wel dit jaar nog op vakantie maar niet in de zomer
  • Ja het plan is er maar nog niet geboekt
  • Ja en ook al geboekt
  • Nee ik ga dit jaar niet op vakantie
  • Nee maar ik ben al op vakantie geweest dit jaar

0 stemmers