Stel je persoonlijke vraag #54

ja dit vooral yugh

hoe ga je dan ook je kont wassen met je hand en water zonder zeep dat de poepbacteriën dood en vervolgens met die hand allemaal andere dingen doen en aan je gezicht en je handdoek zitten? :weary:

10 likes

Ja maar als je je anus wast met zeep vErStoOr jE De Ph WaArDe

Alle excuses verzinnen om gewoon niet jezelf schoon te hoeven maken :nauseated_face:

6 likes

Natuurlijk wel.

5 likes

Zeep is nodig bij iedereen die zich in het openbaar vervoer of de openbare ruimte überhaupt gaat bevinden.

We ruiken jullie, al denk je zelf van niet.

24 likes

Ik vind schimmelinfecties best een goed excuus.

Een schimmelinfectie omdat je je bil wast met zeep?

5 likes

was jij je bilspleet/anus met zeep?

• ja
  • nee

0 stemmers

3 likes

Love it dat mensen hier dan altijd zeggen ik ruik mezelf niet meer nadat ik al weken/maanden/jaren geen zeep/deo meer gebruik, ja schat dat is omdat jij en de persoon/personen waarmee je in 1 huis woont gewend zijn aan die geur

32 likes

En dan ga je als je daar bang voor bent niet op zoek naar een zeep om je billen mee te wassen die Ph neutraal is?

3 likes

Ik toen ik rookte: “dat ruikt niiiiiiiiiiieeeeeeeeemand als ik gewoon ff 1 smintje eet joh!”

27 likes

Waarom komt dit onderwerp alsmaar terug, ik wil dat dit verbannen wordt in plaats van p*tat

26 likes

Aaa dit zijn zeker dezelfde mensen die geen of natuurlijke deo gebruiken. PSA: Je stinkt, je ruikt het zelf alleen niet meer!!!

2 likes

Ja jij woont al een tijdje niet in Nederland, wij moeten daadwerkelijk dealen met de muffe lichaamsgeur van anderen die “echt geen zeep of deo nodig hebben”. Dus dan moeten we ff klagen, al heeft het nooit zin.

10 likes

Welk citaat is het tenenkrommendst? Foto is van Teds in Eindhoven.

• If you cannot be positive then at least be quiet
  • But first coffee
  • Champagne champagne champagne & no regrets
  • I’m sorry for what I said when I was hungry
  • Ambitchious : striving to be more of a bitch than the average bitch
  • Easy like Sunday morning
  • More amor por favore
  • Shit bitch, you is fine
  • Que le fuck?
  • I need coffee in an IV
  • C’est la fucking vie
  • Procaffeinating

0 stemmers

6 likes

Wat erg dit…

8 likes

Ik vind het nog het meest tenenkrommend dat het allemaal zo schots en scheef hangt.

35 likes

Onmogelijk dit, heb overal jeuk nu

7 likes

Ik wilde opstaan en alles recht hangen. Maar waarom zou je dat doen voor lelijke quotes

5 likes

Ik kan niet kiezen

7 likes

Dit is echt Sophie’s choice

5 likes