Stel je persoonlijke vraag #54

4 vrouwen die een dansje doen?

1 like

Ik mag van mezelf geen chocolade meer eten in bed, want dat wordt altijd een drama. Ook geen warm eten of brood ofzo, maar chips of snoep mag nog wel mee

4 likes

Vroeger echt altijd, ontbijt, avondeten, snacks, alles. Maar tegenwoordig kom ik niet verder meer dan een koffie in het weekend 's ochtends en dan ben ik al bang dat ik knoei. Ondertussen zit mijn hele bed (en sowieso huis) onder het kattenhaar, maar een kruimel in mijn bed zou gevoeld toch erger zijn :sweat_smile:

2 likes

Ja. Altijd chips als ik ziek ben.

1 like

Wat een nachtmerrie dit. Ooit met mijn ex en zijn gezin gedaan en ik dacht echt dat ik dood ging van verveling, want vind maar eens iets dat leuks is voor drie generaties.

Mijn eigen familieweekenden vind ik daarentegen wel chill. Iedereen doet de hele dag waar die zin in heeft want er zijn nul verplichtingen, voor iedere activiteit is altijd wel iemand te vinden, en einde middag zien we elkaar vanzelf wel weer om te borrelen/koken/eten.

1 like

Lastige keus… als @issa net zoveel kletst tijdens onze wandeling als dat ze typt in haar posts dan zou ik niet eens meer aan gevaar denken hahaha maar als @Zemraluani net zulke praatjes heeft als in haar posts (remember iets met messteken mij doden in een horror :laughing:) dan voel ik me daar wel veilig bij ja hahaha en @Jumpsuit is volgens mij sowieso geweldig om om je heen te hebben, die is zo all over the place dat eventuele predators al niet eens dichtbij durven te komen hahah

2 likes

nu in het goede topic

wist jij voor vandaag wat een viandel is

• ja en ben nederlander
  • ja en ben belg
  • nee en ben nederlander
  • nee en ben belg
  • anders?

0 stemmers

2 likes

Dat was m’n lievelings bij de snackbar. Helaas maken ze die niet vega.

1 like

Ik wil verder hierop inhaken want ik kan me juist niet heugen wanneer ik voor het laatst echt naar een snackbar ben geweest

Ben jij het afgelopen jaar naar de snackbar geweest?

• Vaak
  • Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Heb jij wel eens een loempiadel op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat zeg je?

• P.atat
  • Friet

0 stemmers

Welk van de 2 kies je eerder?

• Snackbar
  • Fastfoodketen

0 stemmers

3 likes

Allemaal (net oprecht 10 minuten die video’s teruggekeken om te proberen te kiezen) maar heb op 1 gestemd omdat ze de bassiste is :woman_shrugging:

Na de “was jij je anus met zeep?” ben ik nieuwsgierig.

Was jij je vulva met iets anders dan water? Anoniem.

• Nooit, ik was alleen met water
  • Altijd
  • Ja, maar alleen na penis-in-vagina seks
  • Ja, maar alleen tijdens menstruatie
  • Ja, maar alleen na zwemmen

0 stemmers

Zo ja, waar was je dan mee?

Voor de mensen die nog steeds zeep gebruiken, je vulva is een zelfreinigende oven.
Je hebt geen zeep nodig.
Je hoeft niet naar bloemetjes te ruiken. Mannen die erover klagen moeten hun bek houden
Je hebt ze in alle soorten en maten.

Stapt van zeepkist

47 likes

Zijn jouw ouders of andere directe gezinsleden racistisch?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje (ja dus)

0 stemmers

Durf je hierover je ouders/siblings aan te spreken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je open gesprekken over dit onderwerp hebben met je ouders/siblings?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn jouw ouders of andere directe gezinsleden wappie?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Durf je hierover je ouders/siblings aan te spreken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je open gesprekken over dit onderwerp hebben met je ouders/siblings?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je mensen in je directe omgeving die pro-israel zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je mensen in je directe omgeving die pro-trump zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

De kunst is meer het er niet over te hebben. Het zijn altijd de racistische/fringe belief houdende lui die het hardst roepen, op geen enkele verjaardag/feestdag is er ontkomen aan.

9 likes

Zelf heb ik geen frituurpan, maar als ik dan eens bij familie frituur dan is het nooit zo lekker als bij de snackbar. Dus nu ga ik regelmatig na mijn koorrepetitie naar de snackbar, zo lekker.

2 likes

Nee maar mn tante is dan wel weer zo pro-Palestina dat ze soms anti semitische dingen zegt of lacht om dingen waarvan ik denk ehhhhh dat is echt fucked up. Zij verwart in mijn ogen Israël en joden te veel, terwijl dat voor mij twee losse groepen zijn en ze heeft het ook over dat ‘de joden’ dingen runnen etc, of dan zei ze ‘ja ze hadden een Joodse begraafplaats beklad met ‘Hitler had gelijk’ haha’ en dat vind ik dan echt tering heftig. Kwam haar ook tegen bij de rode lijn mars en was ff bang dat ze ook heftige dingen zou roepen maar dat deed ze gelukkig niet.

10 likes

Ik heb ook het idee dat ongeveer niemand nog een frituur heeft thuis. Airfryers wel. Maar dat is wel echt anders.

1 like

Thanks voor de nieuwe obsessie. Geen idee wat het is maar het is zo chill en goed om naar te kijken.

3 likes

@Dazed haha chill he! ik vind het ook heerlijk. ze hebben het dansje van een groep wat oudere vrouwen die elke keer op een ander nummer een nieuwe dance circle ‘choreo’ maken, dat is ook superchill om te kijken

https://www.instagram.com/jezfever/ / TikTok - Make Your Day

2 likes

Valt het jou online op dat binnen de LGBTIQ+ groep witte influencers/youtubers vaak/vaker een ‘zwart’ accent aannemen of veel afro american slang gebruiken?

• Ik denk dat dit niet waar is
  • Nee dat valt me niet op; maar het kan
  • Ja dat valt mij ook op

0 stemmers

Bron: ik keek net een video met Alex Consani, een transmodel, en haar hele accent en woordkeuze is zwart en het cringed me out

1 like