Ja bij mij ook! Ik moest m ook in 2 talen schrijven, omdat de ene begeleider de andere taal niet kon (en er was geen andere optie) echt vreselijk
Als het Botox is of een borstvergroting van B naar E; heel erg. Gewoon onnodig (in mijn optiek).
Maar een borstverkleining omdat je er last van hebt, flaporen, hele grote / gekke neus (in zijn/haar beleving, ik ga daar niet over), reconstructie na een ongeluk ofzo, of een haartransplantatie omdat je met 18 al kaal wordt en helemaal kaal je niet staat, voor dat soort dingen zou ik zelfs nog wel geld inleggen denk ik en dus niet zo tegen zijn ![]()
Maar 30.000 woorden is toch geen 120 pagina’s? Ik kijk even in een random bestand wat ik nu open heb (met regelafstand 1.5) en daar staan ~500 woorden op een pagina, dus dan zou 30.000 60 pagina’s zijn
Tabellen enzo nemen ook altijd veel ruimte in als je die gebruikt + bronvermeldingen en appendixen reken je doorgaans niet mee in je woordenaantal maar kan me voorstellen dat die wel in die 120 pagina’s zijn meegerekend
Edit: in het artikel staat dat ie 40.000 woorden is ipv 30 dus dat scheelt ook nog wel
Ja ik zou het bij veel studies ook gewoon een rare eis vinden, meer is niet beter. Kwaliteit over kwantiteit, tabellen e.d. dus niet meegerekend. Zullen vast uitzonderingen zijn, maar meer lullen maakt het vaak niet beter of moeilijker. Juist als jurist eigenlijk, want lullen kunnen we gewoon heel erg goed. Mag echt vaker MAND geroepen worden daar hoor.
Ja snap ik, maar denk dat 120 pagina’s nog steeds echt excessive is, maar ja eigenlijk wat @Shaaar zegt, blij dat mijn studenten dit niet deden (en in mijn ervaring waren de langere scripties bijna altijd slechter lol)
Als je kijkt naar je vrienden, zijn de meesten dan getrouwd?
- Ja
- De meesten wel
- De minderheid is getrouwd
- Nee vrijwel niemand trouwt
- Nee maar ik denk dat dat nog wel komt
0 stemmers
Trouwen jouw vrienden in het buitenland?
- Ja
- Sommigen of een enkele
- Nee niemand
0 stemmers
Ja, maar alleen vrienden die niet dezelfde nationaliteit hebben, die kiezen dan een land van herkomst waar ze zelf niet wonen. Geen Nederlanders die in Toscane ofzo trouwen.
Een van m’n vriendinnen is in Italië met een Italiaan getrouwd. Is toch anders dan zomaar in het buitenland trouwen natuurlijk. Ik had zelf wel in Frankrijk willen trouwen maar ik heb het idee dat ik dat mijn vrienden en familie niet aan kan doen haha. Je jaagt mensen op kosten en bovendien kost het ook veel tijd als je er meteen meerdere dagen voor moet uittrekken.
Ja het gaat toch al zeker 10 berichten over scripties
Hailey Bieber heeft haar make-up merk verkocht voor 1 miljard. Zonder op te zoeken, hoeveel denk je gevoelsmatig dat ze daarvan op haar rekening gestort krijgt?
- 1 miljard
- 800 miljoen - 1 miljard
- 500 miljoen - 800 miljoen
- 250 miljoen - 500 miljoen
- 100 miljoen - 250 miljoen
- Minder dan 100 miljoen
- Ik had het al opgezocht
0 stemmers
Blijkbaar heeft ze 2 cofounders en krijgt ze een deel uitbetaald in shares voor e.l.f. Dus de schattingen zijn ongeveer 60 miljoen.
Ja klopt ze heeft dus 2 cofounders en veel investeerders. Dat kost je best veel duiten als je gaat verkopen. Maar ik vond 6% van de verkoopprijs wel echt weinig cash hoor.
Ik heb twee bruiloften in het buitenland gehad, waarbij bij de ene bruiloft het stel al zes jaar in dat land woont en bij het andere stel er getrouwd werd in het geboorteland van de bruid (waar nog veel familie en vrienden wonen).
Ik word door zowel vrienden als familieleden constant gevraagd om mijn groot feest in Italië te doen. Ben daar serieus over aan het nadenken zo in mei of september drie dagen aan festiviteiten. Misschien doe ik het in 2028 dan zijn we 3 jaar getrouwd. Vraag is alleen waar in Italië, mijn man is van Calabrië maar dat is zo ver voor iedereen.
Haha ja als je vrienden en familie erom vragen is er geen reden om het niet te doen! Superleuk. Drie dagen aan festiviteiten ![]()
Wordt Elf dan een grote make-upgroep zoals ELC of L’Oréal?
Volgens mij heeft elf er al 5 ofzo? L’Oréal iets van 30 denk ik dus dat duurt nog wel even
Hoe ver is ver? Ik zou het ergens juist extra tof vinden als je dan toch gaat, dan maar zien waar hij vandaan komt! Vooral als het meerdaags is en je nog met iemand bent die je alle ins en outs kan laten zien waar je moet zijn.
Enige reden dat ik geen feest in Maleisië heb gegeven is omdat de Nederlandse me al teveel kostte, laat staan met de gastenlijst daar wat wss minimaal 5voudig is. Mss lederhosen feest geven in Duitsland, dat zal vast goedkoper zijn maar denk dat m’n man dan niet eens mee wil.
Elf heeft al een aantal merken dus denk dat nu ze Rhode binnen hebben er wel snel meer kleinere merken zullen volgen. Zal niet zo groot worden als L’Oréal of Estée Lauder Companies, maar het zal wel die kant op gaan.
En voor iedereen die dit wel eens heeft meegemaakt, wie betaald over het algemeen de reis en het verblijf?
Nick idd😂 hij heeft iets opgefokts vind ik