Stel je persoonlijke vraag #54

Ik hoop dat deze foto 10 jaar oud is?

Mijn ex gaf me (in 2012!!!) een shit bitch you is fine teddybeer, dubbel tenenkrommend om eraan terug te denken ook

8 likes

Nope, deze middag om 12uur getrokken

3 likes

De overtrokken koffie quotes kan ik nog enigszins handelen in een (denk ik?) koffie bar. Mits recht opgehangen

3 likes

Easy like sunday morning kan ik niet zien zonder die zang erbij van Lionel Richie.

8 likes

Ik weet wel dat toen Ted’s net nieuw was precies deze quotes er ook al hingen, ergens in 2017 ofzo? Maar echt tenenkrommend ja, toen ook al.

5 likes

Kan echt niet kiezen, koffie quotes mogen nog daar als het dan echt moet.

Ik dacht eerst dat ik die positive vibes het ergste vond, want fuck dat maar eigenlijk is het de ‘champagne, champagne, champagne, no regrets’ want wel degelijk regrets want ze hebben geeneens champagne?! Dus waarom.

3 likes

Ik denk dat je beter kan vragen welke het minst erg is :joy:

5 likes

Japandi interieur

• Afschuwelijk
  • Nmsvpe
  • Mooi!
  • Mwoah kan ermee door

0 stemmers

4 likes

nooit van gehoord :see_no_evil:

edit: net gegoogled.

4 likes

Ik vind het wel mooi op een plek waar het een beetje bij past, maar ik zou het zelf nooit willen, ik hou teveel van kleur

Hoe zet jij thuis koffie?

• Filterapparaat
  • Percolator/mokapot
  • French press
  • Espressoapparaat met piston
  • Volautomatisch espressoapparaat die er zelf een cappu/latte/etc van maakt
  • Nespresso/Dolce Gusto/ander cupjesapparaat
  • Pour-over (V60/Chemex/…)
  • Aeropress
  • Senseo
  • Oploskoffie
  • Anders, namelijk…
  • Niet

0 stemmers

2 likes

Ik hou dus van Japandi interieur maar dan gestyled met kleurrijke accessoires. Het voordeel vind ik dat de basis heel neutraal is en dat je dmv accessoires heel makkelijk aanpassingen kan doen.

8 likes

Eigenlijk een volautomatische espressoapparaat, en als ik een cappu of latte wilt gebruik ik een losse melkopschuimer want ben niet zo onder de indruk van de melkopschuimer op het apparaat

11 likes

Oh vind dat juist super saai en truttig. Zo’n rustig interieur en dan met een paar zalmroze of bordeaux rode (niet te fel!) kussens op de beige bank en diezelfde kleur die dan terugkomt in een poster met geometrische vlakken aan de muur, brrr

15 likes

Zo saai en te steriel :smiling_face_with_tear:

2 likes

Supermooi mits goed uitgevoerd maar niks voor mij en mijn huis.

Ik vind de houten elementen vaak mooi, en bepaalde materialen. Maar de witte/ beige banken/ kleden etc dan weer niet.

7 likes

Heb jij een grijze bank?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een beige bank?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja op een van de polls: ‘leuk’ jij jouw huis op met gekleurde accessoires? Onder accessoires kan alles vallen: muurkleur, stoelen, lampen, gordijnen etc.

• Nee, mijn accessoires zijn ook beige of grijs
  • Ja, maar wel heel veilig
  • Ja, met heel kleurrijke accessoires
  • Ik doe niet aan beige of grijs; mijn huis is kleurrijk!

0 stemmers

2 likes

Ja en spijt, haha. Sowieso is deze bank aan vervanging toe en probeer ik mijn man er van te overtuigen dat we een terracotta kleurige bank moeten nemen

2 likes

De bank is het enige beige ding in mijn huis :sweat_smile: en binnenkort wordt de nieuwe bank bezorgd en die is oranje :heart_eyes:

6 likes