Stel je persoonlijke vraag #54

Zo’n apparaat waar je koffiebonen in moet doen dat ingebouwd zit in de keuken. Of valt dat onder een volautomatisch espresso apparaat? Er zit wel zo’n los melkopschuim tuutje op maar hij maakt niet zelf automatisch lattes en cappuccino’s.

4 likes
Is terracotta in je interieur het beige/ grijs onder de kleuren?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: Godver anoniem, ik zie nooit waar je dat kan uitvinken

2 likes
Is terracotta in je interieur het grijs/beige onder de kleuren?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Poging 2

1 like

Spicy beige

7 likes

Een terracottakleurmuur misschien wel. Maar ik vind terracotta als in gebakken klei, dus het natuurproduct, heel mooi en veel warmte geven, net zoals hout. En ik vind natuurlijke materialen de basis van een stijlvol interieur.

6 likes

Ja ik bedoel uiteraard de kleur terracotta, niet terracottapotten bijv.

2 likes

Ik woon samen met mijn vriend en hij is zo basic, hij wilt het liefst alles strak en weinig kleur. We hebben wel wat kleur maar heeel veilig.

Soms mis ik wel een beetje mijn kamer voordat we samen woonde want ik had juist heel veel kleuren en het was zo gezellig. Ik smokkel soms wat kleurige decoratie het huis in maar blij is die er niet mee :sob::sob:

2 likes

Ohh ja was vergeten dat dat bestaat! Weet ook niet zeker waar ik dat onder zou rekenen haha

1 like

Mijn man wil ook het liefst wit met ziekenhuisverlichting. Maar inmiddels laat hij me wel mijn gang gaan met kleur op de muur en is hij zelfs eens thuisgekomen met een knalgele stoel. Dus er kan nog vooruitgang in zitten voor je!

4 likes

Ik zag bij boer zoekt vrouw dat die meid van Roel een beetje een geel achtige muur had. Vond dat wel heel mooi staan. Fris en niet standaard.

1 like

Ik heb zo’n grijze walvis. Wilde liever kleur maar ivm jonge kinderen en duurzaamheid een bank op marktplaats gekocht en dan blijkt toch 80% van het aanbod grijs te zijn.

2 likes

De muren in mijn woonkamer zijn roze (met groene/blauwe/roze meubels en accessoires) en vaak registreren mensen helemaal niet dat er ubh een kleur op de muur zit. Denk dat je nog steeds een rustig interieur kunt maken met de juiste tint, echt jammer als iemand zo stellig is op dat vlak

2 likes

Mijn partner is ook zo, zijn hele huis is licht hout en grijs. En zijn vorige woning (waar zijn ex en dochter wonen) is niet veel beter. Ik heb al bedongen dat als we ooit gaan samenwonen ik de inrichting mag bepalen.

Heb wel nog steeds een donkergrijze hoekbank :sob: die kon ik destijds voor weinig overnemen en heb nog steeds niet de perfecte vervanging gevonden dus voorlopig blijft hij nog maar even, want wil geen bakken met geld aan een “wel ok” exemplaar uitgeven

2 likes

Ik heb een heel saai en vooral praktisch ingericht huis. We hebben dit 10 jaar ingericht met weinig budget en weinig smaak :sweat_smile:
En zo lang dingen functioneren staat het er prima.

4 likes

Dat is ook niet waar ik voor zou gaan. Ik bedoel wel echt kleur en niet een zalmroze kussentje.

1 like

Dat eeuwige gehaat hier op beige interieurs :joy:

13 likes

Ja sorry hoor, maar van alllllle kleurstaaltjes bij de Gamma kies je beige? Boriing

3 likes

Mn hele woonkamer is beige en ben er na 3 jaar nog syeeds intens gelukkig mee😂 i like saai en rustig haha

2 likes

Ik vind het gewoon geen warmte en knusheid uitstralen, maar heel kil en zielloos. Maar to each their own als jij er blij van wordt gewoon doen toch

1 like

Ik vraag me ook hoeveel mensen die haten op beige zelf een grijze woonkamer hebben

3 likes