Stel je persoonlijke vraag #54

Wisselend. Ik heb twee bruiloften in het buitenland meegemaakt (beide thuisland van de bruid) en in het eerste geval was er overnachting geregeld (en betaalde je dus zelf de reis), in het tweede geval betaalden we zelf reis en verblijf. Was wel allebei in Oost-Europa dus niet al te duur.

De meeste vrienden die wat jonger trouwden deden dat in Nederland maar de laatste paar jaar trouwen wel veel mensen in Italië en Frankrijk en ik vind dat best wel irritant, op zn Nederlands moet je dan wel zelf je vlucht en verblijf betalen :skull: Dus heb ook een paar bruiloften afgezegd omdat ik het dan niet echt in verhouding vond met hoe close ik met hun ben

Ohja edit helemaal de hellll vind ik vrijgezellenfeesten in het buitenland :exploding_head:

3 likes

Wat een domme investering van elf. Het merk is nu een hype, maar zal denk ik net als Kylie Cosmetics minder populair worden

1 like

Alsof het hun wat kan schelen wat iemand op een forumpje in Nederland zegt
giphy (1)

3 likes

Zo leuk!! Ik zou het echt doen als het kan en als het natuurlijk mogelijk is voor vrienden/familie om erheen te reizen.

Wij hadden onze bruiloft in Japan (man is Japans maar heeft het meest van zijn leven buiten Japan gespendeerd) compleet in traditionele stijl, echt een unieke belevenis, vrienden en familie vonden het ook heel speciaal (hoe vaak vier je een bruiloft in een tempel in Tokio en eindig je in een Japanse karaokezaal)

23 likes

Is dit een slecht onderhouden graf waarvoor je een stichting zou moeten oprichten voor het onderhoud?

(Dit is de situ pre Gordon)

• Nee dat is een prima onderhouden graf
  • Ja echt schrijnend

0 stemmers

1 like

Die ernaast met de groene aanslag heeft meer behoefte aan een schoonmaakbeurt.

1 like

Late to the party maar ik wilde jullie dit niet onthouden. Als je denkt dat airfryer snacks treurig zijn, dit zijn glutenvrije airfryer snacks :skull:

Het moeten een kaassouffle en kroket voorstellen :joy:

26 likes

Voor de bruiloft die ik in het buitenland had, betaalden we zelf de reis en het bruidspaar het verblijf.

1 like

Ben jij een geluksvogel?

• Ja
  • Nee ik ben ondankbaar

0 stemmers

Maar was het te eten?

1 like

De kroket viel ook direct uit elkaar dus die structuur verpestte de smaak wel. De kaassouflĂ© was
eetbaar. Wel knapperig dus dat is fijn maar niet zo’n fijne korst als een gewone. Maar heb ze nooit meer opnieuw gehaald dus dat zegt misschien wel genoeg :sweat_smile:

2 likes

De steen glimt, de tekst is leesbaar, er staan plantjes in bloei
 komt de beste man weleens op een gemiddelde begraafplaats?:sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat Gordon denkt dat we een mausoleum voor m bouwen als ie het loodje legt.

6 likes

Kan jij zelfstandig lopen?

• Nee helaas niet
  • Ja wat een blessing :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij zelfstandig eten?

• Nee helaas niet
  • Ja wat een blessing :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij horen?

• Nee helaas niet
  • Ja blessed :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij zien?

• Ja blessed :pray:t3:
  • Nee helaas niet

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel een stok maar ik kan nog stukjes zonder dus blessed

8 likes

Uiteindelijk is alles wel met een vlucht te doen, dus mijn gasten zouden voor of na het feest ervoor kiezen om Calabrië( Tropea is prachtig) of andere streken te verkennen. Het is daar wel wat rudimentair, dat zou de organisatie wat moeilijker maken.

Ik zit met hetzelfde probleem haha,175 mensen waren familieleden en vrienden die ik moest uitnodigen. Hoe ga ik dit in godsnaam nu doen met de 10 omen en tantes van mijn man die dan op hun beurt allemaal kinderen hebben. Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk. German aesthetics, je hebt daar iets :smiley:

2 likes

Ik heb dit meerdere keren hertypt, lijd jij aan een ziekte? Ik lees vaak over de verschillende aanpassingen die je moe(s)t doen in je huis en nu je stok. Wil je dat delen?

2 likes

Ja hoor ik wil daar wel iets over zeggen. De aanpassingen in huis zijn voor de rolstoeler (ik heb geen idee welke ik allemaal benoemd heb maar in principe kan ik nog zelf normaal wonen) en zelf heb ik sinds een aantal jaren een diagnose voor (van?) een drietal chronische ziektes die er al langer waren maar nu gaat het in rap tempo minder. Soms ben ik daardoor in mijn hoofd ook de weg kwijt, dan zeg ik heel andere dingen dan ik in mijn hoofd hoor bijvoorbeeld en dat vind ik moeilijker dan met die stok lopen. Hoewel dat ook een hele overwinning was want ‘daar ben je toch nog veel te jong voor’

17 likes

Ik zie links maar 10% en rechts 60%. En zie ook maar op 1 punt “scherp” omdat ik in beide ogen al kunstlenzen heb.

3 likes