Ohhhh dat vind ik zo gezellig echt een stijl die je nooit na zou kunnen maken met nieuwe spullen. Mijn familie koopt zo ongeveer eens per 30 jaar de Pronto leeg dus die dingetjes hoef ik niet per se te erven haha
Huh echt kan je me hier meer over vertellen vraagteken
ja vind ik dus ook! Maar mn broer vindt het dan weer afgrijselijk lelijk allemaal, dus die zou liever de pronto erven denk ik haha.
Een vriendin van me heeft hetzelfde idee als ik maar dan veel mooier uitgewerkt (alles past toch op een bepaalde manier bij elkaar en bij mij is het een allegaartje) en die heeft niks geërfd maar alles zelf in de loop der jaren bijeengesprokkeld; dus dat kan ook gewoon als je van kringlopen houdt en mensen kent/bent die verre reizen maken en daarvandaan dingen meenemen.
Prinsenvlag komt ook uit de 16e eeuw wist je dat, facts 4 u!!
nee eigenlijk niet wat ik weet ook niet zo veel, het is volgens mij een soort gelukssymbool. iig juist positief, maar dan recht ipv gedraaid zoals bij nazi’s. als je boeddhistische tempels enzo bezoekt staan die (iig in japan, weet niet meer of het in andere landen ook zo is) ook met dat symbool op google maps enzo
Oh haha jezus dat is wel helemaal treurig ja
Kennelijk heette Jakarta vroeger Batavia, wist je dat dan?! Ik weet dat omdat mn oma een ‘yay lang leve de VOC’-bord aan de muur had hangen.
Helaas niet mogen erven, had een best een leuke fruitschaal gemaakt denk ik.
Stuur jij nog wel eens kaartjes/brieven met de post?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wanneer was de laatste keer?
- Gisteren
- Vorige week
- Afgelopen maand
- Half jaar geleden
- Jaar geleden
- Nog langer geleden
0 stemmers
Ik ben dit jaar weer begonnen met structureel kaartjes sturen. Als je er op gaat letten zijn er zoveel momenten dat het leuk is om post te sturen
Maar pff die postzegels. Het is nog altijd goedkoper dan heen en weer reizen, als diegene niet in de buurt woont, maar toch.
Klopt, maar dan helemaal edgy met alleen maar gekleurde muren
Mijn man vertelde dat zijn moeder de muren van de woonkamer donkergroen had geverfd en het plafond oranje. De keuken was rood en de slaapkamer donkerpaars. En overal rode accenten (deurklinken, kranen etc.). Het was heel benauwend en donker, vertelde hij.
Toen hij het appartement overnam heeft hij alles wit geschilderd
Ik vind het prima zo, we hebben kleur in de vorm van accessoires, schilderijen etc. En in de keuken hebben we nu 1 muur in een kleur
Oke, een paar interieurvragen. Eerste de opties:
Optie 1:
Optie 2:
Optie 3:
Optie 4:
Optie 5:
Optie 6:
Eerst anoniem: welke vindt je het mooist?
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
- Optie 4
- Optie 5
- Optie 6
0 stemmers
Niet anoniem: welke vindt je het mooist?
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
- Optie 4
- Optie 5
- Optie 6
0 stemmers
Anoniem: Welk interieur komt het meest overeen met je eigen interieur?
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
- Optie 4
- Optie 5
- Optie 6
0 stemmers
Niet anoniem: Welk interieur komt het meest overeen met je eigen interieur?
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
- Optie 4
- Optie 5
- Optie 6
0 stemmers
En ja, anoniem en openbaar omdat ik niet geloof dat het meerendeel hier geen standaard interieur beweert te hebben terwijl het interieurtopic wat anders laat zien.
Ik heb oude, ingelijste zwart wit foto’s van mijn ouders en opa’s en oma’s aan een muur hangen. Mijn opa heeft in 1970 op de cover van de vara gids gestaan dus ook die hangt ingelijst aan de muur. Vind dat echt een leuke, persoonlijke touch geven in huis.
Het is te duur geworden en het gewicht voor 1 postzegel is tegenwoordig laag
Ik moet de benedenverdieping verven en mijn salon-, eettafel en zetel vervangen en dan zitten we goed. Ik vind 3 ook mooi maar vind dat bij een bepaald persoon passen.
Wel heel benieuwd wat voor verfkleur en eettafel je op het oog hebt, ben zelf ook nog in de markt voor al die dingen behalve de zetel haha. Maar misschien moet ik dan verhuizen naar het interieurtopic.
wist je ook dat nieuw-zeeland naar zeeland vernoemd is?
Ik vind de styling van interieur 2 niet zo mooi (help zo synmetrisch) maar die massieve boekenkast van donker hout!!! Wil ik
Verder vind ik interieurs echt niet boeiend eigenlijk haha hopelijk kom ik ooit in een levensfase waarin ik genoeg geld heb om me erover op te winden (ik weet dat er genoeg mensen die met weinig geld een fantastische eigen stijl hebben, maar daar is mijn interesse in interieur gewoon niet groot genoeg voor
ik wil dat mijn woonplek inrichten ook een beetje praktisch is)
Zou het mensen echt zo boeien wat vreemden op een forum van hun interieur vinden dat ze anoniem anders stemmen dan niet-anoniem? Ik hoop het niet
Maar dit zijn toch ook allemaal standaardinterieurs? Ook die kleurrijke heeft geen enkele persoonijkheid, met die desenioposters aan de muur.
Een gekleurde bank betekent niet meteen persoonijkheid en/of smaak, hebben we onlangs allemaal van Vera Camilla geleerd
Jij vindt 1 en 5 standaard?