Stel je persoonlijke vraag #54

Dat verklaart wel de zure blik op de nafoto

3 likes

10

Geeft dit jou ‘kanshebber om op 4 mei dodenherdenking op de Dam het gedicht voorgelezen te hebben’- vibes?

• Ja enorm
  • Ik zie waar je vandaan komt
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Argh, ik vind echt al wel 7+ jaar dinsdag de kutste dag van de week. Terwijl er wel heel veel veranderd is wat ik qua werk etc.op de dinsdag moet doen. Dus ik kan geen andere conclusie trekken dat dinsdag de dag ik wat ik het meest haat.

Welke dag van de week haat jij het meest?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Ik ben een irritant blij ei ik vind elke dag leuk

0 stemmers

1 like

Je bent vrijdag vergeten.

3 likes

Ik zie het idd, maar ik ga hem niet aanpassen haha, is trouwens niet eens mn favoriete dag denk ik als ik moest kiezen.

Dus daarom hier, wat is je favoriete dag van de week?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag

0 stemmers

3 likes

Heb jij iets waarvoor je eigenlijk allang naar de dokter had willen gaan maar dat niet bent gegaan?

• Nee, itt ik ga juist heel snel
  • Gewoon nee
  • Ja er is wel iets waar ik me soms zorgen om maak
  • Ja echt wel

0 stemmers

Laat die man ff rustig dood zijn

2 likes

Wie is er dood?

1 like

Jan Terlouw

1 like

Ja excuus niet goed opgelet. Dacht dat het een reactie was de laatste poll over naar de dokter gaan en ik snapte het niet.

2 likes

Nouja allang, ik moet mn spiraaltje verwijderen. Ik ben er als de dood voor. Vind het ook zo aanstellerig van mezelf maar het zit officieel 2 maanden over de tijd dat je die spiraal mag inhouden. Ik vind het ook vreemd van mezelf dat ik er zo angstig/paniekerig over ben.

Ben jij blij met de regen van de afgelopen paar dagen?

• Ja!
  • Nee ik wil zon
  • Ja maar alleen omdat het goed is voor de natuur
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes

Maar als het gewoon even ‘s nachts zou kunnen regenen met wat zon overdag graag.

53 likes

Kan oprecht jaloers zijn op de mensen die ‘nee’ antwoorden. Heb altijd wel iets waarvan ik denk mmm is dit wel okĂ©?

9 likes

Ik ben sinds gisteren op vakantie en het regent alleen maar. Best kut voor mij haha maar het is hard nodig.

6 likes

Ik luister dus sowieso ook in hete zomernachten vaak regengeluiden op de achtergrond via youtube haha als ik moet slapen. En de laatste paar dagen als ik wakker werd moest ik het op pauze zetten om te checken of ik echte regen eindelijk hoorde :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ben vooral echt blij met de wind ook ‘‘s avonds, love een rondje lopen als het donker is en als het dan zo lekker hard waait is dat echt heerlijk.

9 likes

Als je de mirena spiraal hebt, die mag tegenwoordig 7 jaar ipv 5!

1 like

Wat voor Profielfoto gebruik je voor Whatsapp,Signal etc.?

• Van Mezelf
  • Van Mezelf & Partner
  • Van Mezelf & mijn kinderen
  • Van mijn huisdier(en)
  • Overige
  • Heb geen profielfoto
  • Heb geen whatsapp/Signal

0 stemmers

Gebruik je voor alle social media dezelfde profielfoto?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij de Videoland serie over Schiphol gezien?

• Nee
  • Ja toevallig wel

0 stemmers

Zo ja; valt het jou op dat iedereen die ze gecast hebben net iets té Nederland is, echt godalleJEEEEZUS sommigen hebben nul tact

• Nooit gezien dus geen idee
  • Ja echt wel
  • Nee vind ik niet

0 stemmers

Vind het wel heerlijk wegkijken trouwens.

2 likes