Ugj wat irritant nu moet ik de poll aanpassen
Bang om nog banger gemaakt te worden mocht ik ooit zwanger raken hahah
Je gaat boodschappen doen en je hebt een zakje afval mee om daar in de ondergrondse te doen en je treft bovenstaande aan
- Ik gooi mijn zooi erbij
- Ik neem mijn afval weer mee naar huis
- Ik meld deze situatie bij de gemeente/afvalbedrijf
- Iemand anders zal wel contact met de gemeente opnemen
0 stemmers
Kom maar op met die bevallingsverhalen. Ik vind het hele zwanger zijn en bevallen echt zoiets bijzonders. Als een vriendin van mij dat meemaakt wil ik er alles over horen. Wat dat betreft ben ik wel een atypische bewust kinderloze misschien.
En als een vriendin een moeilijke bevalling heeft gehad wil ik het al helemaal horen want ik denk dat het heel fijn kan zijn om je verhaal te doen denk ik dan.
Ik zit nog in m’n proeftijd hier haha. Maar daarna ga ik vast stiekem meelezen.
Hahaha proeftijd, love it.
Ik vind dat ook hoor! Ik zie het ook als best een ingrijpend iets in het leven van vriendinnen, dus logisch dat ze hun verhaal kwijt willen. Vind het dan ook fijn om te weten wat er speelt of wat ze bezighoudt.
Maar die interesse geldt alleen voor dierbaren.
Ging jij vroeger naar dancetour?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doet deze tas van miu miu jou een beetje aan schaamlippen denken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als ik er al lichaamsdelen in zie denk ik eerder aan een hele roze placenta, of scrotum
Hangborsten als ik er per se iets over moet zeggen qua lichaam
Een uil
Een uitgezette darm.
Ik ben best een onverdraagzaam persoon wat betreft geluiden maken in en rondom je huis. Maar 1 van mijn achterburen is een of andere harry potter film aan het kijken. En dan niet binnen op de bank, nee ze projecteert het op haar buitenmuur mét geluid? Echt keihard. Dus hoor de hele tijd geschreeuw en gebrul van trollen oid.
Ik vind dat dus echt mega aso. Heb ik gelijk? Mijn vriend zegt we doen het raam dicht. Maar ik wil mijn raam niet dicht doen want het is lekker weer.
- Ja je hebt gelijk, ga er naartoe
- Ja je hebt gelijk, stuur je vriend er naartoe
- Ja hebt gelijk, doe je raam dicht
- Nee je zeurt, doe je raam dicht
- Ik ben neutraal
0 stemmers
Super irritant is dat, de buren een huis verderop doen dit ook en ugh doe gewoon niet. Zelf durf ik er alleen nooit heen te lopen dus ik doe mijn raam dicht maar als dat je niet uit maakt gewoon heen gaan.
Het enige bevallingsverhaal toen ik letterlijk met koorts in bed lag was die van Julie en Camilla. Die hun liefde voor elkaar zo extreem mogelijk moesten uiten. Het was echt een koortsdroom en ik dacht de hele tijd, waar luister ik naar?
Ken je die overdreven tiktokkers julie en camilla?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb dit jaar een bruiloft in Zuid-Amerika, tickets zelf betaald en de 3 daagse bruilft incl overnachtingen door hen.
Ik ken ze maar ik vind ze niet overdreven?
Superkut maar ik vind ook dat je af en toe een feestje of event moet kunnen hebben wat tot wat later is dus als het verder nooit voorkomt zou ik het laten
Maar dit klinkt niet als een feestje maar gewoon keihard tv kijken in je tuin. Vind ik echt aso.