Ik vind dit programma echt geweldig! Maar van een aantal mensen denk ik wel ‘als jij mijn collega zou zijn, zou ik ander werk zoeken’
Jose
Die had ik vooral in mijn hoofd inderdaad
Die Isabel is zo tering slecht in boodschappen overbrengen echt janken vraag me af of zij een beetje autistisch is misschien want ze lijkt het zelf echt totaaaal niet door te hebben hoe ze overkomt. Die oudere man met wie ze steeds samenwerkt kan dat veel beter, snap wel dat zij nu al 2 of 3 keer van wat ik heb gezien door een klant wordt afgesnauwd want ze doet echt vreemd tegen mensen vind ik.
Love de vrouw met beugel die de omroepen doet trouwens, die heeft wel echt dat instinct om mensen te helpen en doet dat ook precies op de juiste manier.
Oh ik houd daar ook echt van, ik heb ook een mooi park vlakbij. Maar toch durf ik dat niet goed 's avonds alleen. Zo stom eigenlijk!
'S avonds alleen in het donker buiten lopen of in een park?
- Ja geen probleem
- Doe ik niet
- Vind ik toch soms een beetje eng
- Anders
0 stemmers
Vergeet nooit weer, dat is een vriend van mijn vriend, die komt uit Chicago. Niet per se een veilige stad. En die was in shock dat ik een keer alleen hier in Nederland naar buiten ging, het was nog niet eens heel donker en rond 8 uur 's avonds.
Elke vrouw zou gewoon lekker moeten kunnen rondlopen op elk tijdstip van de dag.
Hahah ja, ook al vind ik het niet normaal hoe sommige mensen tegen haar doen. Ze brengt het ook alsof ze Mr Frank Visser is ‘dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen’.
Behalve die man aan haar balie die haar compleet negeerde. Daarbij dacht ik wel ?? Wtf.
Ja, zij is echt leuk en Daan (die vrouw op de vloer met lang blond haar) vind ik ook wel leuk en menselijk. Ook dat ze zelf gewoon die hondenpis op ging ruimen. José zou de schoonmaak al 10x door de porto geroepen hebben haha
Ja gewoon met noice canceling koptelefoon op ook nog, maar hier gebeurt dus echt nooit iets*
*famous last words
Zitten echt types tussen ja. Vooral die Jose, als ik daar mee moet werken (of überhaupt praten) zou ik echt gillend gek worden. Loopt alleen maar de bleren, luistert niet, doet alsof andere dom zijn, echt verschrikkelijk.
Ja dat was vreemd maar zoals die oudere man al zei, hij gaat emigreren staat stijf van de stress en jij wijst hem op een formulier dat hij moet invullen, geeft hem een soort vage hints en zegt dan 15 keer dat ie moet opschuiven, als ze na 1 keer had gezegd “hey, kijk je moet dit even weten en dan kan je de rest gewoon daar invullen” was het anders gelopen, hij reageerde namelijk ook gewoon normaal toen die man het zo vroeg.
Zij is echt zo’n BEFEHL IST BEFEHL type die het dan na 1 keer vragen blijft herhalen want in principe mag hij daar niet staan!!! Terwijl de ervaring voor iedereen veel prettiger zou zijn, inclusief de andere wachtenden, als ze eens een beeeeeetje flexibel kon zijn.
Voel me soms heel kwetsbaar en dat vind ik niet chill. Laat de hond wel uit, maar de katten moeten voor het donker binnen zijn en mogen dan ook niet meer naar buiten toe. Rond 21.30 uur begint vaak het gezeur. Heel hard rijden, roekeloos, of ze gaan op een fatbike rakelings langs mij heen. Vind het sowieso niet fijn om van achter benaderd te worden, dus schrik elke keer weer. Vanuit de buurt zijn al meerdere meldingen gemaakt. Als “oplossing” is er laatst een enquête de deur uit gedaan door de gemeente.
Komende vrijdag is alweer dichterbij dan afgelopen vrijdag! Dat is mijn motto op dinsdag
over straat sowieso, ook in de zgn ‘probleemwijken’. er is altijd wel verlichting en mensen op straat, NL is echt niet zo gevaarlijk in de stad en je bent slechter af op onverlichte paden langs of in bossen en shit. ben ook niet echt bang voor catcallers/straatschoffies en daar kan ik meestal wel luchtig praatje van maken en ze afwimpelen.
maar park/bos/duin enzo niet, sws 1 park is onveilig dat ik weet en de duinen wil ik eigenlijk heel graag heen ‘s nachts (of ja, vroeg in de ochtend voordat de zon opkomt en misschien ook wel laat ‘s avonds na het strand ofzo) maar dat durf ik dan niet.
zit er wel over te denken om pepperspray te kopen oid, al is het maar voor het gevoel, statistisch gezien gebeurt er weinig (al denk ik dan wel ja is dat omdat vrouwen gewoon die gebieden in het donker vermijden).
ben ook wel eens op vakantie een route in mn eentje gaan wandelen in bossen (overdag) en omgekeerd omdat ik plots heel bang werd. was ook geen mega toeristisch gebied en vrij afgelegen. echt zonde want was een supermooi gebied.
Ik heb een oud collega en die is een beetje zoals José en hoewel ik soms knettergek van haar werd is ze zooooo lief, dus elke keer dat ik José als een Truus de mier rond zie rennen denk ik aan mijn collega en vind ik het ergens heel schattig
Waar ik woon prima, maar ik zat afgelopen weken regelmatig in een boshuis waar verder echt niemand is ‘s nachts en vond daar alleen wandelen ineens echt eng. Ik heb soms in een domme bui bij vermissingen wel eens dat ik denk; hoe kunnen ze iemand nou niet vinden? Maar hier kon ik me helemaal voorstellen dat het zomaar een paar dagen kan duren.
Haha ja ze bedoelt het ook allemaal goed en je ziet dat ze dit werk echt graag doet maar ik trek die stem gewoon niet En dat denigrerende toontje naar collega’s doet me echt teveel denken aan leidinggevenden bij bijbaantjes vroeger die zich heel belangrijk voelden
Ik ga echt stuk om Isabel trouwens, vind haar echt heel grappig. ‘Dat is geen boardingpass’ met zo’n hoofd hahaha
Zo enorm zonde idd als dat een vrouw tegenhoud. Mag pepperspray eigenlijk? Ik ken wel een gezin die woonden in een gebied nogal bosrijk (ik ook toen maar ik mocht niet alleen fietsen) zij kregen pepperspray. Want anders konden ze 's avonds misschien niet veilig vanaf de training naar huis fietsen. Is toch bizar! En dan denk ik al snel weer, wat een kutwereld dat een vrouw zich angstig moet voelen op een plek als Nederland zelfs al.
S avonds in de binnenstad ofzo nee boeit me niet. Je hebt altijd wat hangende jongeren. Ja doe lekker we zijn allemaal ooit een kut puber geweest.
Ik zou me trouwens wel oprecht veilig voelen bij @Zemraluani , jij lijkt mij gewoon stoer, kalm, en jij kijkt horrorfilms terwijl je in bad ligt. Maar ik vind jou ook wel een beetje dezelfde energie hebben @issa
Met wie zou jij liever 's nachts in een bos lopen dat niet bepaald veilig is? Voor de grap zet ik mezelf bij:
- Issa
- Zemlu nogwat
- Jumpsuit
0 stemmers
Stoer?
Ik woon gewoon in een enorme slaperige wijk in het dorpje Utrecht, heeft nul met stoer te maken, het ís hier gewoon belachelijk veilig, denk echt één van de veiligste plekken waar je kan wonen.
En er zijn altijd veel mensen op straat en veel mensen laat wakker (OMDAT ER MENSEN OP RAMEN KLOPPEN HELP IS DIT GERICHT GEWELD).
Dit is mijn realiteit:
hahahahah random pollqueen
maar nee pepperspray mag niet maar kan je ook wel zelf maken in principe, en er zijn ook alternatieven op de markt die niet zo verblindend is/pijn doet als pepperspray maar wel kut is en ook verf afgeeft die je een paar dagen zga niet van je gezicht krijgt. heel leip idd dat je dat aan kinderen ‘moet’ geven, en dan zijn wij in Nederland echt heeeel erg veilig nog, echt niet te vergelijken met de meeste andere landen
Ben jij gedropt als kind?
- Ja, op mn hoofd
- Haha ja, zo vaak in het bos
- Ja, in het bos
- Nee nooit
0 stemmers
Mensen met kind, zou jij je kind laten droppen?
- Alleen op hun hoofd
- Nee
- Ja hoor ga maar lekker het bos in, zie je later
0 stemmers
Familieweekenden waar veel spelletjes worden gespeeld
- Leuk!
- Neutraal
- Alsjeblieft niet
0 stemmers
Zou je met een familieweekend van 3 dagen behoefte hebben om je af en toe terug te trekken?
- Ja
- Weet ik niet
- Nee
0 stemmers