Stel je persoonlijke vraag #54

Ik had afgelopen weekend een (schoon)familie weekend waar ik maar 1 nacht bij was en ik had al behoefte me terug te trekken :joy:

9 likes

OMG mij staat dus ook een schoonfamilie weekend van 3 dagen te wachten en ik zie er nu al tegenop. Ik ben de enige in het gezelschap die behoefte lijkt te hebben aan me-time, ze doen het liefst alles constant samen :cry:

2 likes

Ligt er wel aan met welke familie. We hebben de chaos zuiplappen kant en dan moet ik soms wel ff op adem komen. En dan hebben we de kant die soms chaos is en soms gitaar spelen en een boek lezen, dan ben ik er in beide gevallen altijd graag bij.

4 likes

Doet jouw familie aan familieweekenden?

• Ja, geregeld
  • Soms
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Nee, nooit gehad

0 stemmers

Denk jij ook altijd dat mensen die geen triviant of 30 seconds willen spelen dom zijn?

• Ja want het is super fun!!!
  • Nee want het zijn gewoon kutspellen!
  • Ja want ik ben dom en vindt het stom!
  • Nee want ik ben dom en vind het wel leuk!

0 stemmers

2 likes

Niet per se dom, maar ze hebben vaak wel weinig algemene kennis.

6 likes

Ohja dat noem ik dom!

11 likes

Nou ben ik ook te dom voor triviant (komt misschien ook omdat de versie uit het jaar 0 is), maar ik zorg er gewoon voor dat iedereen er af en toe plots zo’n partje bij krijgt. :innocent:

1 like

zijn jullie ook obsessed met de panic shack girlies & hun jezfever dans? morgen doen ze de laatste

https://www.tiktok.com/@panicshack/video/7500675044356443414

• ja :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
  • ja cute maar ook wel weer mooi geweest
  • mmh nee niet boeiend
  • nee ken het niet en/of vind er niks van

0 stemmers

wie is je fave?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

1 like

Waar de fuck keek ik net naar :joy:

16 likes

Weekend spelletjes spelen :heart_eyes:
Met mijn familie :neutral_face:

5 likes

4 vrouwen die een dansje doen?

1 like

Eten in bed…

• All day, every day
  • Regelmatig
  • Heel af en toe
  • Bijna nooit
  • Nee, not done

0 stemmers

Ik heb zojuist mijn eigen regel gebroken en lig Haribo kikkers te vreten in bed. Ben er niet trots op.

3 likes

Ik mag van mezelf geen chocolade meer eten in bed, want dat wordt altijd een drama. Ook geen warm eten of brood ofzo, maar chips of snoep mag nog wel mee

4 likes

Vroeger echt altijd, ontbijt, avondeten, snacks, alles. Maar tegenwoordig kom ik niet verder meer dan een koffie in het weekend 's ochtends en dan ben ik al bang dat ik knoei. Ondertussen zit mijn hele bed (en sowieso huis) onder het kattenhaar, maar een kruimel in mijn bed zou gevoeld toch erger zijn :sweat_smile:

2 likes

Onze chaise longue is even groot als een tweepersoonsbed en sindsdien we deze bank hebben, nooit meer de behoefte gehad in bed te vreten.

2 likes

Ja. Altijd chips als ik ziek ben.

1 like

Wat een nachtmerrie dit. Ooit met mijn ex en zijn gezin gedaan en ik dacht echt dat ik dood ging van verveling, want vind maar eens iets dat leuks is voor drie generaties.

Mijn eigen familieweekenden vind ik daarentegen wel chill. Iedereen doet de hele dag waar die zin in heeft want er zijn nul verplichtingen, voor iedere activiteit is altijd wel iemand te vinden, en einde middag zien we elkaar vanzelf wel weer om te borrelen/koken/eten.

1 like

Lastige keus… als @issa net zoveel kletst tijdens onze wandeling als dat ze typt in haar posts dan zou ik niet eens meer aan gevaar denken hahaha maar als @Zemraluani net zulke praatjes heeft als in haar posts (remember iets met messteken mij doden in een horror :laughing:) dan voel ik me daar wel veilig bij ja hahaha en @Jumpsuit is volgens mij sowieso geweldig om om je heen te hebben, die is zo all over the place dat eventuele predators al niet eens dichtbij durven te komen hahah

2 likes

nu in het goede topic

wist jij voor vandaag wat een viandel is

• ja en ben nederlander
  • ja en ben belg
  • nee en ben nederlander
  • nee en ben belg
  • anders?

0 stemmers

2 likes