Stel je persoonlijke vraag #54

Ik volgde hun een korte tijd op Youtube, maar bleek later niet dat heel veel van hun nep was?

Wat vinden jullie ervan dat de chips zakken nu in een kartonnen verpakking verkocht gaan worden?

• Vind ik goed, beter voor het millieu en handiger
  • Maakt mij niet echt uit
  • Vind ik helemaal kut

0 stemmers

1 like

Nou de verpakking maakt me niet uit maar de prijs wel.

71 likes

Ja precies, ik vind het wel mooi dat ze erop aangesproken zijn haha. Zo sneaky hoe er dan ook gelijk veel minder in zit ook.

Ik lees nu wel net dat de zakken er ook nog naast verkocht zullen blijven worden. Waarschijnlijk omdat iedereen heeft zitten zeiken haha.

1 like

“De consument heeft hier zelf om gevraagd!! Dus die innovatie geven we gehoor aan maarja is wel duurder!”

Heb jij hier om gevraagd bij PepsiCo?
  • Ja!!!
  • Nee.

0 stemmers

Super representatief voor de wereldbevolking natuurlijk

4 likes

Er zit nof steeds plastic in. Ben dus zeer benieuwd of het ook echt beter is voor het mileu.
Naast dat het vele malen duurder is.

6 likes

Kan me wel voorstellen dat als je klanten vraagt goh wat zou je anders willen zien bij chips dat ze zeggen: nou minder lucht, makkelijker te hersluiten en dat dit dan de ‘oplossing’ is. Geloof dus best wel dat het een antwoord is op een klantbehoefte, maar zoals bij elke innovatie het geval is ook meteen een kans om de marge op te krikken.

3 likes

Schijnt bij jou nu de zon? alleen stemmen als je in NL woont :slightly_smiling_face:

• Ja strakblauwe lucht en zon
  • Wel zon maar geen strakblauwe lucht
  • Nee

0 stemmers

Echt irritant dat ze 25 graden zeggen maar dat het er echt lelijk uitziet buiten

1 like

Vooral vreselijk irritant met je afval, zo’n doos in de kliko of prullenbak.

3 likes

Ik zit in de tuin te wachten in mn hangstoel met mijn lekker koude drankje en ereader. En maar wachten. Nog geen straaltje zon op mijn melkflessen gevoeld verdomme. Wel warm.

4 likes

Trouwen, koophuis, twee auto’s. Jouw ambitie?

• Ja lijkt me fijn
  • Heb ik al, was ook mijn ambitie
  • Heb ik al, was niet bewust mijn ambitie
  • Nee hoef ik niet
  • Alles behalve dat
  • Weet ik niet

0 stemmers

1 like

Koophuis en twee auto’s, check. Al hoop ik dat er snel een uit kan… trouwen absoluut niet op de planning.

2 likes

De 2 auto’s waren niet de ambitie. Maar de rest wel.

3 likes

Trouwen niet (been there, done that, got the echtscheidingspapieren), koophuis graag want meer zekerheid, 2 auto’s ook top want dan is mijn partner minder afhankelijk van waar ik ben (ik heb over het algemeen de auto).

Ambitie? Nee want toch onmogelijk.

3 likes

Ik hoef geen 2 auto’s, de rest heb ik en blij mee :blush:

6 likes

commune met vrienden, oude boerderij, 2 koeien :sparkles:

34 likes

Ik gebruik die dan als prullenbakje op het aanrecht voor theezakjes enzo

Ik hoef niet perse dat voor veel mensen perfecte plaatje van een koophuis, twee auto’s en trouwen blabla.

Gewoon een leuke en gezonde relatie, misschien samenwonen en een goede baan met baanzekerheid maken mij veel gelukkiger. Een koophuis zou ik ooit wel graag willen maar ik weet niet of dat ooit lukt, zou er niet heel rouwig om zijn als dat niet lukt.

6 likes

Van een commune ben je ook mede-eigenaar en je zult voor the farming life ook auto’s moeten hebben :joy: moet je alleen nog even uitzoeken welke van de mensen die komt aanwaaien stiekem rijk is en hippie cosplay doet, trouwen en dan een tragisch boerderijongeluk stagen

Damn ik had echt een adviescolumn in de Fancy moeten hebben

17 likes

Gehad, beviel me niet.

3 likes