Neeee gewoon met een paard a la little house on the prairie
Wanneer heb je voor het laatst een advocaatje gegeten?
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Afgelopen 5 jaar
- Nog nooit
0 stemmers
Was het in het bijzijn van een bejaarde?
- Ja
- Nee
- Ik kreeg het zelfs van een bejaarde
0 stemmers
Wil alleen een cottage met een rozentuin.
Auto’s heb ik niks aan
ik weet het ik vind het heel oneerlijk dat ik (en mijn vrienden ook niet trouwens) er waarschijnlijk nooit rijk genoeg voor zal zijn
Vanille ijs met slagroom en advocaat
Wat heb jij vaak in huis?
- Zaanse mayo
- Johma Twents Kruidentuintje
- Groninger mosterd
- Amstel bier
- Goudse kaas
- Limburgse vlaai
- De Zaanse Hoeve yoghurt
- Beemster kaas
- Gelderse rookworst
- Noord-Hollandse kaas
- Zeeuwse boerin keukenstroop
- Friesche Vlag koffiemelk
- Huls Groninger metworst
- Hollandse aardbeien
- Friesche suikerbrood
- Brabantse worstenbroodjes
- Haagse hopjes
- Old Amsterdam kaas
- Kesbeke Amsterdamse augurken
- Zaanse huisjes
0 stemmers
Meikevers
- Ik weet wat dat zijn
- Ik weet niet wat dat zijn
- Ik zie ze vaak rond mei
- Ik zie ze soms rond mei
- Ik zie ze nooit rond mei
- Dit jaar waren/zijn er meer dan andere jaren
- Dit jaar waren/zijn er net zo veel als andere jaren
- Dit jaar waren/zijn er minder dan andere jaren
- Ik ben alleen bekend met de veenmol
0 stemmers
Ik weet dat ik dit ook moet vinden maar ik haat ze dit jaar waren er hier zo veel dat ik na 21:00 eigenlijk niet meer naar buiten durfde
Wás getrouwd, nu niet meer, heerlijk. En heb 1 auto.
Ze zijn ook heel zacht aan de onderkant! Ik draai ze heel vaak om als ze verkeerd geland zijn.
Vind de larve die ze die 3 jaar daarvoor zijn aanzienlijk minder leuk, want die zien eruit als van die expeditie Robinson larven. En ze vreten alle wortels van je planten op.
Op eigen risico:
Maar die heten dan ook engerling, die naam past er wel bij.
Ik dacht in eerste instantie dat het ging om Meike Vers, een influencer die ik niet kende.
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Vond alleen hun zillion tiktoks over wat een happy couple ze zijn met die cringy dansjes erbij zo suf. En ze deden ook echt alsof zij het eerste lesbische koppel zijn?! Ze melkten het zo enorm uit.
Ja joh, vreselijk. En dan van die filmpjes dat de ene is doorgelekt in t openbaar en de ander allemaal ketchup op haar eigen broek smeert om te doen alsof zij ook is doorgelekt en de ander zich niet hoeft te schamen? Vreselijke aandachttrekkers
Ik vind ze echt verre van cute.
Altijd als ik ze hoor zoemen in de avond krijg ik flashbacks naar een paar jaar geleden toen ik onwetend in een parkje pizza aan het eten was en ze massaal in mijn haar kwamen vliegen en daar vast bleven zitten want krullen die ik alleen uitkam voor het wassen.
Ik had vroeger deze verzameldrang, kamer vol met knuffels van Diddl
Had je vroeger ook een of meerdere Diddl knuffels bij de Expo gekocht?
- Ja eentje
- Ja meerdere
- Nee
- Nog nooit van gehoord
0 stemmers
Ja en ik verzamelde ook dat kladpapier… die gingen we dan ruilen op school? En sommige velletjes hadden een geur volgens mij? Haha
Als mijn buren weggaan gaat de buurman vaak alvast in de auto zitten wachten en dan stapt de buurvrouw 10/15 min later in
- Dit doen mijn partner en ik ook
- Dit doen mijn partner en ik niet
- Nvt (geen partner, geen auto, woon niet samen)
0 stemmers
Niets zo vervelend als iemand die zenuwachtig op je staat te wachten “ben je nou al klaar? Wat doe je allemaal?”, dus ik stuur mijn gezelschap ook altijd alvast naar de auto