Stel je persoonlijke vraag #54

Koop jij water in flessen/pak?

• Ja, plat
  • Ja bruis
  • Ja plat en bruis
  • Ik heb een qUoOkEr
  • Nee ik drink gewoon kraanwater
  • Nee ik drink nooit water

0 stemmers

• Nee, ik heb zo’n gek machientje waar je bruiswater mee kan maken

0 stemmers

Oja wordt aangeraden om mistens zes flessen water ofzo in huis te hebben vanwege mogelijke aanstaande apocalyps hè maar ik vergeet het elke keer want hallo die flessen zijn hartstikke zwaar.

7 likes

Valt vies tegen, het vet zit er namelijk al in bij airfryer snacks.

3 likes

Ja ohja goeie, maar ik heb het hier over standaard, niet per se als de oorlog uitbreekt ofzo

2 likes

Ik heb even snel een rondje AH app gedaan bij verschillende frieten en er zit echt heel weinig verschil in calorieen en vet. Als je die friet in het vet gaat frituren lijkt me dat het nog vetter wordt dan in een airfryer waar je niks toevoegt.

Kroketten oid niet gecheckt nog.

4 likes

Jaaaa Ronald is echt een vakman. Misschien soms iets te gezellig. Hij zegt het zelf ook goed: je moet niet twee keer een Ronald hebben en ook niet twee keer een Isabel, maar samen is het een goed duo.

Die lui van de Marechaussee zijn echt precies wat ik had verwacht. Vooral die ene jonge gast. Zo’n rotjoch met een vergrootglas.

3 likes

In de oven? De voorloper van de airfryer die iedereen lijkt te zijn vergeten?

27 likes

Denk dat ik serieus bijdraag tot de verkoopcijfers van Spa. Ik drink zo’n 3liter per dag spa blauw en dan woon ik niet alleen. Eén keer per maand koop ik 10 pakken plat en zo’n 5 bruis.

2 likes

als ik ga frituren wil ik ook gewoon vette hap en niet zogenaamd gezond in lucht gebakken aardappelreepjes

9 likes

San Pellegrino = :heart:

12 likes

In de oven, maar ik noem het niet frituren :joy:.

5 likes

Hahaha ja eens in het algemeen, maar welke bedoel je hiermee? Ik kwam er gister achter dat er ook een seizoen 1 is haha, en dat keek ik en daarin vond ik die Nick wel aandoenlijk omdat ie steeds heel hard z’n best deed om grappig te zijn en dat steeds half lukte, echt zo’n beetje een aandoenlijke sukkel die het gezellig wil houden.

Ronald is trouwens precies mijn aangetrouwde oom, mocht m daardoor ook gelijk heel erg.

1 like

In de oven!

Maar de echte snackbar is gelukkig ook om de hoek voor als ik echt frituur wil.

Snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen een airfryer hebben als ze ook een iven hebben.

2 likes

Uit de airfryer komt het krokanter/knapperiger dan uit de oven. Althans, bij mij haha!

7 likes

Sneller en veel dingen gaan toch beter erin,is toch een soort turbo oven (en andere dingen juist weer beter in een gewone oven).

En soms ook gewoon chill als ik even snel m’n broodje/ oliebol/ croissant wil oppiepen zonder te wachten tot m’n oven is voorverwarmd.

Ik vind Friethoes p.etat voor thuis prima, maar als ik snackbar wil ga ik gewoon naar de snackbar haha. Ik wil geen frietpan thuis want het stinkt en gedoe. Shallow fry doe ik wel in een pan.

6 likes

Eigenlijk gewoon friettent ipv snackbar

3 likes

Wat staat er allemaal op je aanrecht?

• Keukenrol
  • Messenblok of pot met keukengerei
  • Broodrooster
  • Koffiezetapparaat
  • Fruit- of of groenteschaal
  • Waterkoker
  • Afwasmiddel
  • Handzeep
  • Afwasborstel of spons
  • Oven of magnetron
  • Mini vaatwasser
  • Frituurpan
  • Airfryer
  • Tostiapparaat
  • Kruiden
  • Sauzen
  • Bakje met sleutels e.d.
  • Een vaas met bloemen of een plant
  • Andere decoratie
  • Nog iets anders

0 stemmers

1 like

Olie
Snijplanken
Vijzel

17 likes

Je moet de oven goed hard zetten, en misschien iets meer geduld hebben dan bij een airfryer.

Mijn frietjes worden in ieder geval wel knapperig, hoef geen slappe friet.

3 likes

O het kan ook zeker! Is alleen iets minder lekker en minder snel. Het is ook zeker geen essentieel apparaat, meer omdat je het vroeg haha.

1 like