Soms stuur ik hem alvast de auto in. Maar dat is vooral in de winter uit eigen belang, want dan stap ik een lekkere warme auto in. Of de hond word onrustig van mijn heen en weer geloop en dan moeten ze alvast samen in de auto zitten. Maar op eigen beweging wacht hij altijd tot ik klaar ben.
Ik heb jarenlang als bijbaantje gewerkt in de ‘bar’ van een verzorgingstehuis. Ik denk dat ik wel honderden advocaatjes met slagroom heb geserveerd.
Moederdag was altijd echt een topdag, dan gingen er -ongelogen - liters advocaat en bussen slagroom op een dag erdoorheen.
Ga je wel eens na 23 uur naar bed?
- Elke dag
- Meerdere keren per week
- Een enkele keer in de week
- Paar keer per maand
- Een enkele keer per maand
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Sta je wel eens voor 6 uur op?
- Elke dag
- Meerdere keren per week
- Een enkele keer in de week
- Paar keer per maand
- Een enkele keer per maand
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Pas jij je bezigheden op zondag aan aan de ‘zondagsrust’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In ons vorige huis kwam er op maandag iemand zeggen dat ze had gemerkt dat ik de dag ervoor boodschappen had gedaan en ze voelde ernstig de behoefte om me erop te wijzen dat mijn planning anders moest
Heb jij magneten op je koelkast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij ja, gebruik je ze ook?
- Zeker
- Nee ze zijn voor de sier
0 stemmers
Gebruiken waarvoor? Die dingen zijn toch alleen voor de sier?
Heb helaas een ingebouwde koelkast (dus niet magnetisch) anders zou ik er zeker dingen aan hangen
Ja maar niet de “religieuze” variant, ik zou niet zo snel dingen doen die herrie maken op zondag. Gevoelsmatig vind ik het wel een andere soort dag dan zaterdag dus. Maar op zondag doe ik wel gewoon boodschappen, ga uit eten etc.
Bizar. Ik ben eens aangesproken op het wassen van m’n auto op zondag.
Een brief van de gemeente, een leuk berichtje van mijn kind, een bonnetje dat nog even bewaard moet worden
Bijvoorbeeld
Heerlijk artikel dit, echt een aanrader
Ken jij iemand die in het buitenland tabak haalt?
- Ja ikzelf
- Ja iemand die ik ken
- Nee
0 stemmers
Ken jij mensen die om 9 uur ‘s ochtends dronken zijn?
- Ja ikzelf
- Ja iemand die ik ken
- Nee
0 stemmers
Ken jij mensen die een dagreis naar Luxemburg zouden maken voor shag en vervolgens zo dronken zouden worden dat ze zouden gaan vechten?
- Ja ikzelf
- Ja iemand die ik ken
- Nee
0 stemmers
Is lekker toetje!
Groetjes van een bejaarde
Bedankt voor dit artikel, heb echt genoten van t lezen
O ja, papiertjes ophangen dus. Ik had echt even niet bedacht dat magneten daarvoor bedoeld zijn.
Haha echt iedereen die ik kende die dit deed is inmiddels gehemeld, ik zie een verband, al was het volgens mij bij allemaal geen longkanker.
Blaaskanker, CVA, hartinfarct, COPD dan?
In elk geval eentje combi COPD + iCVA.
Na de labubu’s durf (grapje) ik mijn koelkast niet te laten zien hoor want die hangt vol met magneten