Afwasrek
Bakje voor het gft-afval
Een rolletje plakband. Ik vouw plastic verpakking altijd heel klein op en plak het vast met een stukje plakband, zodat de prullenbak minder snel vol zit.
Omdat het twee apparaten met een andere functie zijn. In de tijd dat mijn oven voorverwarmt is mijn airfryer friet klaar en dan is het eindresultaat lekkerder en het stroomgebruik is minder.
Ik weet niet of dit heel slim is of toch niet omdat recyclen misschien moeilijker gaat
Maak jij wel eens zelf apparaten die kapot zijn? Ik heb een sonicare waarvan het pinnetje te los zit en daardoor veel te hard vibreert (en tering veel herrie maakt) en wilde een nieuwe kopen maar kwam er net via YouTube achter dat je dat dus best makkelijk fixt.
- Nee nooit
- Nee heb daar iemand voor
- Ja
0 stemmers
Heb nooit nagedacht over het recyclen dus nu vraag ik me ook af hoe slim dit is hahaha
Een brooddoos
Omg ik heb dit net geprobeerd en binnen 5 minuten doet ie het weer perfect
Oh echt heerlijk als dat werkt.
Als iets kapot is bij mij Google ik het ook eerst voor ik iets anders doe. Ik heb ook zelf het knopje van m’n koffiezetapparaat vervangen en voelde me echt een slimme technicus terwijl het echt heel simpel was haha. Ik heb ook zelf een nieuwe stekker op onze wasmachine gezet. Maar dit is ook wel mijn toxic trait dat ik denk dat ik alles kan zolang ik er een YouTube filmpje over heb gezien.
Geen behoefte om me terug te trekken maar dat komt omdat ik ook, behalve mijn moeder en broer, geen familie meer heb
ik weet dat ze zeggen dat je bv geen verpakkingen in elkaar mag stapelen omdat de machine het dan niet recycleert dus ik vermoed dat als je twee verschillende materialen mixt, het ook niet deftig kan recycleren…
Alleen antwoorden als je daadwerkelijk (een) kind(eren) hebt, geen hypothetische scenario’s
Stel je voor je kind ondergaat later voor zijn/haar 25e ingrijpende plastische chirurgie, zou je dat erg vinden?
- Nee helemaal niet
- Ja heel erg
- Iets er tussen in
0 stemmers
En als het specifiek iets was dat je kind van jou heeft en waar jij zelf niet ongelukkig mee bent, maar wat je kind dus heel lelijk vindt?
- Even erg
- Erger
- Minder erg
- Allebei niet erg
0 stemmers
Ligt er wel een beetje aan wat het is. Stel hij of zij heeft flaporen, is daar mee gepest. Of heeft echt een hele opvallende neus, dan zou ik dat wel begrijpen.
Ik ontmoet echt elk jaar jonge studenten (18-24) die echt al lelijk volgespoten zijn en het is zo zo zonde.
Mijn broer maakt soms racistische grapjes en als ik er iets van zeg, zegt die: ‘je kan tegenwoordig geen grapjes meer maken, echt geen humor heb jij.’ Zelfde als grapjes over trans personen. Ik kan er niet over praten met hem want ik ben dan volgens hem een aansteller… probeer het overigens soms nog wel maar tijdje terug moest ik van frustratie huilen omdat hij deed alsof ik belachelijk was, terwijl zijn grapjes echt niet grappig zijn en gewoon niet kunnen
Krijgt hij gelijk van de rechter?
- Tuurlijk, rechter vindt dat deze jongen een 8 moet krijgen
- Nee, pech voor hem
- WTF is dit voor clown
0 stemmers
Ik zat me laatst te bedenken dat ik air-fryer snacks zo teleurstellend vindt. Ben je ergens op bezoek en dan komen er snacks op tafel. Eerst blijdschap (Bitterballen! Mini frikandellen!) en dan de diepe teleurstelling als je je realiseert dat ze uit de Air-fryer komen…
Snacks uit kokend heet vet smaken 100x beter.
Ik merk bij frikandellen en bijvoorbeeld mexicano’s echt geen verschil, maar kroketten en andere dingetjes met een korst worden zoveel minder lekker
Ik heb ook een gezinslid die zo doet. Duldt geen tegenspraak en het wordt heel ongemakkelijk en kut.
Ik vind het echt een lastige situatie want ergens denk ik rot dan maar op maar dan breekt mijn gezin een soort van uit elkaar en dat vind ik te lastig. Behalve deze onderwerpen zijn we allemaal heel oké met elkaar.
Ik zie zelf ook in hoe hypocriet dit klinkt maar ik wil helemaal niet mijn gezin dumpen, ook al zet diegene me door kutgedrag in zo’n positie.
Als vrienden zulke uitspraken doen denk ik wel 2x na over of ik ze nog wil zien maar ik merk dat ik dat met veel oudere mensen en familie heel lastig vind.