Winnen van een school is zo goed als onmogelijk dus nee.
Ik ga stuk om 120 pagina’s scriptie (=dom) schrijven voor een 7,5
Winnen van een school is zo goed als onmogelijk dus nee.
Ik ga stuk om 120 pagina’s scriptie (=dom) schrijven voor een 7,5
Waarom is dat dom?
Omdat een scriptie meestal een max woordenaantal heeft. Meer is vaak niet beter.
Dit. Het is, behoudens uitzonderingen, vaak vele malen moeilijker om een goede beknopte scriptie te schrijven. Mijn begeleider was echt een beul op dat vlak.
haha dit was echt altijd zo’n groot ding he, in elk geval bij mij op school. ‘oh is jullie verslag maar 30 pagina’s? dat van ons is 110!’ dat zeiden ze dan ook echt zo triomfantelijk alsof dat een overwinning was haha. dit was op hbo, niet eens de middelbare school. en dan dacht ik echt: wat zet je daar in godsnaam allemaal in? zelfde als van die lange zinnen van 50 woorden.
Haha lange zinnen doe ik ook, maar die zijn tenminste nog wel knap als ze lang zijn (maar ook fout bij scripties haha).
En vroeger idd nog even je lettertype vergroten of de regelafstand vergroten als je niet aan het aantal pagina’s zat. Dit was dan op de basisschool/ eerste klas middelbare.
bij ons was 30.000 woorden het minimum, minder mocht niet?
Ja bij mij ook! Ik moest m ook in 2 talen schrijven, omdat de ene begeleider de andere taal niet kon (en er was geen andere optie) echt vreselijk
Als het Botox is of een borstvergroting van B naar E; heel erg. Gewoon onnodig (in mijn optiek).
Maar een borstverkleining omdat je er last van hebt, flaporen, hele grote / gekke neus (in zijn/haar beleving, ik ga daar niet over), reconstructie na een ongeluk ofzo, of een haartransplantatie omdat je met 18 al kaal wordt en helemaal kaal je niet staat, voor dat soort dingen zou ik zelfs nog wel geld inleggen denk ik en dus niet zo tegen zijn
Maar 30.000 woorden is toch geen 120 pagina’s? Ik kijk even in een random bestand wat ik nu open heb (met regelafstand 1.5) en daar staan ~500 woorden op een pagina, dus dan zou 30.000 60 pagina’s zijn
Tabellen enzo nemen ook altijd veel ruimte in als je die gebruikt + bronvermeldingen en appendixen reken je doorgaans niet mee in je woordenaantal maar kan me voorstellen dat die wel in die 120 pagina’s zijn meegerekend
Edit: in het artikel staat dat ie 40.000 woorden is ipv 30 dus dat scheelt ook nog wel
Is dan eerder de uitzondering, want ik ken geen plekken die meer dan 15.000 vragen (eerder 8.000- 10.000 wat ook aansluit bij de eisen van wetenschappelijke journals. Ter vergelijking; een proefschrift mag bij ons max 70.000 woorden zijn). Meer klinkt voor mij als scriptiebegeleider ook als de hel op aard. Als ik zijn argumentatie bekijk (8+ 6.5-7.6 = 8 en het zijn veel zelfgeschreven woorden) zou ik daar echt geen 120 pagina’s van willen lezen, want het belooft niet veel goeds.
Snap ook echt niet dat je als jurist zo’n zaak begint want de rechter toetst of de universiteit zijn eigen procedures volgt waardoor dit soort zaken kansloos zijn.
Ja ik zou het bij veel studies ook gewoon een rare eis vinden, meer is niet beter. Kwaliteit over kwantiteit, tabellen e.d. dus niet meegerekend. Zullen vast uitzonderingen zijn, maar meer lullen maakt het vaak niet beter of moeilijker. Juist als jurist eigenlijk, want lullen kunnen we gewoon heel erg goed. Mag echt vaker MAND geroepen worden daar hoor.
Ja snap ik, maar denk dat 120 pagina’s nog steeds echt excessive is, maar ja eigenlijk wat @Shaaar zegt, blij dat mijn studenten dit niet deden (en in mijn ervaring waren de langere scripties bijna altijd slechter lol)
Echt een boeiend onderwerp dit. Hoeveel woorden had jouw scriptie?
Als je kijkt naar je vrienden, zijn de meesten dan getrouwd?
0 stemmers
Trouwen jouw vrienden in het buitenland?
0 stemmers
Ja, maar alleen vrienden die niet dezelfde nationaliteit hebben, die kiezen dan een land van herkomst waar ze zelf niet wonen. Geen Nederlanders die in Toscane ofzo trouwen.
Een van m’n vriendinnen is in Italië met een Italiaan getrouwd. Is toch anders dan zomaar in het buitenland trouwen natuurlijk. Ik had zelf wel in Frankrijk willen trouwen maar ik heb het idee dat ik dat mijn vrienden en familie niet aan kan doen haha. Je jaagt mensen op kosten en bovendien kost het ook veel tijd als je er meteen meerdere dagen voor moet uittrekken.
Ja het gaat toch al zeker 10 berichten over scripties
Hailey Bieber heeft haar make-up merk verkocht voor 1 miljard. Zonder op te zoeken, hoeveel denk je gevoelsmatig dat ze daarvan op haar rekening gestort krijgt?
0 stemmers
Blijkbaar heeft ze 2 cofounders en krijgt ze een deel uitbetaald in shares voor e.l.f. Dus de schattingen zijn ongeveer 60 miljoen.
Het is niet alsof ze 100% van dat bedrijf bezit. Volgens mij niet eens de helft.
Edit: oh ik had je blur daaronder niet gezien. Jammer voor haar want Justin schijnt een broke ass bitch te zijn.
Volgens mij is Rihanna de enige die ruim de helft van haar eigen cosmetica merk bezit.