Stel je persoonlijke vraag #54

Ja klopt ze heeft dus 2 cofounders en veel investeerders. Dat kost je best veel duiten als je gaat verkopen. Maar ik vond 6% van de verkoopprijs wel echt weinig cash hoor.

1 like

Ik heb twee bruiloften in het buitenland gehad, waarbij bij de ene bruiloft het stel al zes jaar in dat land woont en bij het andere stel er getrouwd werd in het geboorteland van de bruid (waar nog veel familie en vrienden wonen).

3 likes

Ik word door zowel vrienden als familieleden constant gevraagd om mijn groot feest in Italië te doen. Ben daar serieus over aan het nadenken zo in mei of september drie dagen aan festiviteiten. Misschien doe ik het in 2028 dan zijn we 3 jaar getrouwd. Vraag is alleen waar in Italië, mijn man is van Calabrië maar dat is zo ver voor iedereen.

13 likes

Haha ja als je vrienden en familie erom vragen is er geen reden om het niet te doen! Superleuk. Drie dagen aan festiviteiten :star_struck:

2 likes

Wordt Elf dan een grote make-upgroep zoals ELC of L’Oréal?

1 like

Volgens mij heeft elf er al 5 ofzo? L’Oréal iets van 30 denk ik dus dat duurt nog wel even

1 like

Hoe ver is ver? Ik zou het ergens juist extra tof vinden als je dan toch gaat, dan maar zien waar hij vandaan komt! Vooral als het meerdaags is en je nog met iemand bent die je alle ins en outs kan laten zien waar je moet zijn.

Enige reden dat ik geen feest in Maleisië heb gegeven is omdat de Nederlandse me al teveel kostte, laat staan met de gastenlijst daar wat wss minimaal 5voudig is. Mss lederhosen feest geven in Duitsland, dat zal vast goedkoper zijn maar denk dat m’n man dan niet eens mee wil.

5 likes

Elf heeft al een aantal merken dus denk dat nu ze Rhode binnen hebben er wel snel meer kleinere merken zullen volgen. Zal niet zo groot worden als L’Oréal of Estée Lauder Companies, maar het zal wel die kant op gaan.

1 like

En voor iedereen die dit wel eens heeft meegemaakt, wie betaald over het algemeen de reis en het verblijf?

1 like

Nick idd😂 hij heeft iets opgefokts vind ik

3 likes

Wisselend. Ik heb twee bruiloften in het buitenland meegemaakt (beide thuisland van de bruid) en in het eerste geval was er overnachting geregeld (en betaalde je dus zelf de reis), in het tweede geval betaalden we zelf reis en verblijf. Was wel allebei in Oost-Europa dus niet al te duur.

De meeste vrienden die wat jonger trouwden deden dat in Nederland maar de laatste paar jaar trouwen wel veel mensen in Italië en Frankrijk en ik vind dat best wel irritant, op zn Nederlands moet je dan wel zelf je vlucht en verblijf betalen :skull: Dus heb ook een paar bruiloften afgezegd omdat ik het dan niet echt in verhouding vond met hoe close ik met hun ben

Ohja edit helemaal de hellll vind ik vrijgezellenfeesten in het buitenland :exploding_head:

3 likes

Wat een domme investering van elf. Het merk is nu een hype, maar zal denk ik net als Kylie Cosmetics minder populair worden

1 like

Ja, want wij leken zullen het vast beter weten dan de professionals.

15 likes

Rihanna en Selena Gomez. Enige slimmerds

Alsof het hun wat kan schelen wat iemand op een forumpje in Nederland zegt
giphy (1)

3 likes

Zo leuk!! Ik zou het echt doen als het kan en als het natuurlijk mogelijk is voor vrienden/familie om erheen te reizen.

Wij hadden onze bruiloft in Japan (man is Japans maar heeft het meest van zijn leven buiten Japan gespendeerd) compleet in traditionele stijl, echt een unieke belevenis, vrienden en familie vonden het ook heel speciaal (hoe vaak vier je een bruiloft in een tempel in Tokio en eindig je in een Japanse karaokezaal)

22 likes

Is dit een slecht onderhouden graf waarvoor je een stichting zou moeten oprichten voor het onderhoud?

(Dit is de situ pre Gordon)

• Nee dat is een prima onderhouden graf
  • Ja echt schrijnend

0 stemmers

1 like

Die ernaast met de groene aanslag heeft meer behoefte aan een schoonmaakbeurt.

1 like

Late to the party maar ik wilde jullie dit niet onthouden. Als je denkt dat airfryer snacks treurig zijn, dit zijn glutenvrije airfryer snacks :skull:

Het moeten een kaassouffle en kroket voorstellen :joy:

26 likes