Stel je persoonlijke vraag #54

Voor de bruiloft die ik in het buitenland had, betaalden we zelf de reis en het bruidspaar het verblijf.

1 like

Ben jij een geluksvogel?

• Ja
  • Nee ik ben ondankbaar

0 stemmers

Maar was het te eten?

1 like

De kroket viel ook direct uit elkaar dus die structuur verpestte de smaak wel. De kaassouflĂ© was
eetbaar. Wel knapperig dus dat is fijn maar niet zo’n fijne korst als een gewone. Maar heb ze nooit meer opnieuw gehaald dus dat zegt misschien wel genoeg :sweat_smile:

2 likes

De steen glimt, de tekst is leesbaar, er staan plantjes in bloei
 komt de beste man weleens op een gemiddelde begraafplaats?:sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat Gordon denkt dat we een mausoleum voor m bouwen als ie het loodje legt.

6 likes

Kan jij zelfstandig lopen?

• Nee helaas niet
  • Ja wat een blessing :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij zelfstandig eten?

• Nee helaas niet
  • Ja wat een blessing :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij horen?

• Nee helaas niet
  • Ja blessed :pray:t3:

0 stemmers

Kan jij zien?

• Ja blessed :pray:t3:
  • Nee helaas niet

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel een stok maar ik kan nog stukjes zonder dus blessed

8 likes

Uiteindelijk is alles wel met een vlucht te doen, dus mijn gasten zouden voor of na het feest ervoor kiezen om Calabrië( Tropea is prachtig) of andere streken te verkennen. Het is daar wel wat rudimentair, dat zou de organisatie wat moeilijker maken.

Ik zit met hetzelfde probleem haha,175 mensen waren familieleden en vrienden die ik moest uitnodigen. Hoe ga ik dit in godsnaam nu doen met de 10 omen en tantes van mijn man die dan op hun beurt allemaal kinderen hebben. Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk. German aesthetics, je hebt daar iets :smiley:

2 likes

Ik heb dit meerdere keren hertypt, lijd jij aan een ziekte? Ik lees vaak over de verschillende aanpassingen die je moe(s)t doen in je huis en nu je stok. Wil je dat delen?

2 likes

Ja hoor ik wil daar wel iets over zeggen. De aanpassingen in huis zijn voor de rolstoeler (ik heb geen idee welke ik allemaal benoemd heb maar in principe kan ik nog zelf normaal wonen) en zelf heb ik sinds een aantal jaren een diagnose voor (van?) een drietal chronische ziektes die er al langer waren maar nu gaat het in rap tempo minder. Soms ben ik daardoor in mijn hoofd ook de weg kwijt, dan zeg ik heel andere dingen dan ik in mijn hoofd hoor bijvoorbeeld en dat vind ik moeilijker dan met die stok lopen. Hoewel dat ook een hele overwinning was want ‘daar ben je toch nog veel te jong voor’

17 likes

Ik zie links maar 10% en rechts 60%. En zie ook maar op 1 punt “scherp” omdat ik in beide ogen al kunstlenzen heb.

3 likes

Nouja zien zien. Ik heb -10, en zelfs met lenzen in wordt mn zicht niet beter dan ongeveer 80%. Alsnog blessed dat ik niet blind ben ofzo

4 likes

• Ik ben een HP liefhebber en ik weiger haar nog te supporten (dus ook geen merch, lego, whatever)
  • Ik ben een HP liefhebber en dit boeit mij nul, ik blijf dingen aanschaffen/kijken
  • Ik ben een HP liefhebber en voel me hier heel vervelend bij maar ben ook laf dus ze blijft aan mij verdienen
  • Ik ben geen HP liefhebber. Fuck haar

0 stemmers

2 likes

Iets tussen het 1e en laatste antwoord in, ben vroeger altijd wel HP liefhebber geweest maar ik heb zo’n grafhekel aan deze vrouw dat ik er nu echt geen lol meer aan beleef (ook niet aan de boeken en dvd’s die ik nog in huis heb uit pre-terftijdperk)

26 likes

Kom er net achter dat ze dus ook nog verdiend aan een stream op hbo, nooit over nagedacht dat ze per stream royalties krijgt ipv in een keer per film zeg maar. Toch maar kappen met de jaarlijkse marathon in de herfst. Al die losse troep koop ik niet/heb ik nooit gekocht

2 likes

Heb de boeken altijd met veel plezier gelezen en ga die niet weggooien maar zal nooit meer iets nieuws kopen / kijken / huren whatever.

6 likes

Weggooien heeft in mijn ogen ook geen zin. Ze heeft al aan je verdiend toen je het kocht. Weggeven raakt haar wel, want dat betekend dat er niet iemand is die extra koopt.
Heb nog nooit een boek of film van hp gezien. Dus ik denk dat ik haar al mijn hele leven boycot of zo?

2 likes

Ja dit - ik was er als kind zodanig dol op dat ik als JK Rowling niet zo raar was geweest ik op z’n minst de films ongetwijfeld nog wel eens als comfort watch zou opzetten, maar de lol was er echt gelijk van af voor mij.

Vind het echt zo zo jammer, ik ben nooit fan geweest op een “ik ben Ravenclaw”-manier ofzo, maar uitkijken naar wanneer het nieuwe boek of de nieuwe film zou uitkomen/HP lezen en kijken heb ik het grootste deel van mijn jeugd met plezier gedaan en natuurlijk net als mij superveel mensen, ook mensen die de autrice openlijk haat :woozy_face::woozy_face::woozy_face: kan er echt niet bij gewoon. En ik vind je stom als je nog steeds dingen koopt die haar rijker maken hoor, daar zijn echt geen excuses voor

15 likes

Same. Boeken al jaren niet gelezen en de films keek ik vroeger elk jaar rond kerst maar kan me nu de laatste keer niet herinneren.

Ik heb ook best wel wat vrienden die plannen hebben om het met hun kinderen te lezen en daar kan ik echt niet inkomen

2 likes