Ik gok geneeskunde
Zou jij nu nog in een Tesla rijden? Nav NOS item over âteslaschaamteâ
- Nee gĂȘnant
- Nee financieel niet (meer) aantrekkelijk genoeg
- Boeit me niet
- Jawel hoor love mijn tesla
- Jawel ik koop (lease) er juist nu een!!
0 stemmers
Boeit me niet als in; ik vind het niet per se genant maar een Tesla trekt me echt totaaal niet. Net als heel veel andere autoâs. Het boeit me dus niet wat voor auto ik heb. Als die maar goed is en relatief betaalbaar.
Ik heb dit best uitgebreid in de geschiedenislessen op de middelbare school gezien, het ging er zeker een paar weken aan een stuk over. Maar vooral het Congo-verhaal werd heel uitgebreid gebracht. Rwanda wist ik, maar Burundi niet (meer?).
Idem. Ik snap wel dat mensen ze niet alle 3 uit hun hoofd weten, al vind ik het ook zeer pijnlijk.
Mijn vriend heeft een Tesla, lease via zijn werk, al best lang trouwens, en als ik voor lange ritten of bij vrieskou moet kiezen tussen die Tesla (waarin ik gratis rijd) of mijn krakkemikkige Kia Picanto ga ik echt niet zeikerig doen over dat het een Tesla is hoor.
Ik zit er juist op te azen nu dus laat die schaamte maar komen bij iedereen
Voor degenen die The White Lotus hebben gekeken (of een/enkele afleveringen):
- Ja leuk
- Nee niks
0 stemmers
Een van mn favoriete series van de afgelopen jaren!
Ik ken er die dit doen goedkoop op de uilenstede te kunnen wonen.
Een van de beste series đ«¶đ«¶
Ik schaam me wel een beetje, maar het is niet alsof ik nu heel makkelijk deze auto in kan ruilen en iets vergelijkbaars kan kopen ofzo. Is ook duurzamer dat ik gewoon doorrijd met deze auto denk ik.
Ja maar dat vind ik toch anders dan als zijn contract erop zit er dan eentje bestellen. Al wilden wij al geen nieuwe los van Elon ivm comfort etc. Wij hebben die van ons in december ingeleverd en ben daar toch wel blij om. Al rijden we nu denk ik ook in een auto waar het forum niet blij mee is haha (geen Dodge Ram).
Snap ik. Maar toch zijn er redenen dat ik soms wel mijn Picanto pak (makkelijker parkeren/draaien en gewoon lekker basic ipv al dat technische geneuzel) dus mijn punt was ook een beetje dat Tesla-schaamte geen issue is voor mij.
Hier komt er overigens ook iets anders als het contract afloopt, maar dat is meer omdat het niet de meest praktische auto is met kinderen/kinderstoeltjes.
Vind je het wel eens lekker om rommel te maken
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als mân partner niet thuis is vind ik het echt chill dat ik mân spullen ongegeneerd overal kan laten liggen.
Als hij wel thuis is doe ik dat eigenlijk ook best vaak maar niet ongegeneerd.
Heerlijk om even tussen 5000 kookboeken in te zitten als ik een etentje plan of een bed vol kleding etc te hebben plus berg schoenen in de gang om te kijken wat ik aan doe/ halve modeshow houden. Of als ik de doos met oude fotoâs weer eens tegenkom.
Moet wel daarna altijd opgeruimd zijn anders vind ik het wel kut, maar mijn vriend loopt na de modeshow gewoon een extra rondje en dan is het ook zo weer goed.
Nouja, ik vind het lekker om gewoon te leven in mijn huis en bij mij betekent dat ook rommel maken
Hier liggen spullen genoeg maar dat voelt voor mij toch anders dan âgooi daar maar neerâ
Ik vond het eerst echt niks. Begreep de hype dan ook totaal niet maar gaf het toch weer een poging en nu vind ik het juist heel leuk.