Stel je persoonlijke vraag #54

Ja dit, als m’n partner een weekend of een nacht weg is dan kom ik tot mn ware aard en dat is alles laten liggen waar ik het gebruikt heb of heb uitgetrokken en dat vind ik voor een dag/weekend echt heerlijk. Ik vind het ook lekker om dan alles in één keer op te ruimen :heart_eyes:

Als ik weet dat ik flink ga opruimen/schoonmaken dan maak ik vaak eerst extra troep zodat het resultaat indrukwekkender is

6 likes

Heb jij de substance gezien?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

3 likes

Het is dat ik een enorme loser ben als het op kotsen aan komt, anders had ik hem al in de bios gezien.

3 likes

Word niet gigantisch veel gekotst volgens mij? En als ze het doen is het felgeel haha. Ik heb m gister gezien en echt vreemde dromen ervan gehad.

Vond het wel echt tering vet, hoe sommige vrouwen zo’n zelfhaat kunnen hebben, echt triest.

6 likes

Ja vooral aan het eind en toen werd ik beetje ontmoedigd, maar zag dat hij ook op Mubi stond en op mijn tv-scherm vind ik het toch anders dan XXL scherm dus mss deze week even.

2 likes

Echt mijn favo film van 2024

4 likes

Ik ben gisterenavond tijdens een wandeling gebeten door een hond, hij viel mij onverwachts van achteren aan en hapte in mijn been. Het betreft een hond die telkens ontsnapt uit de tuin van de eigenaren, dus er was geen baasje aanwezig toen het gebeurde. Uiteraard wel contact mee gezocht en zij zeggen er alles aan gedaan te hebben om dit te voorkomen (trainer, shockband, maar hond is crazy zeggen ze, als in wil steeds de tuin uit vanwege ‘nieuwsgierigheid’) en willen mijn tetanusprik/doktersbezoek vergoeden. Mijn been is nu bont en blauw met diepe wondjes van de tanden en lopen doet zeer.

Zouden jullie hier aangifte oid. van doen? Ik had er zelf niet aan gedacht, tot een vriendin mij hier op wees. Het ding is, ik woon niet in NL, en ik hoor verhalen dat ze die honden dan afmaken als de politie er bij betrokken raakt. Maar de hond valt structureel anderen ook lastig (altijd luid blaffend achter auto’s, wandelaars of fietsers aan rennen) en de eigenaar gaf aan dat er afgelopen weekend nog een voorval is geweest waarbij de hond ‘tijdens het spelen per ongeluk in iemands hand beet’… Veel schoolgaande kids moeten er ook langs op de fiets. Ik zou graag erger voorkomen, maar vraag me af in hoeverre ik serieus genomen ga worden en wil ook geen nare afloop voor de hond op mijn geweten hebben. Maar al helemaal niet dat er meer mensen (kinderen!) de dupe van worden.

• Wel aangifte doen
  • Geen aangifte doen
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Als je met iemand date, hoeveel zie je elkaar dan? (over het algemeen)

• 3/4x in de week
  • 2x in de week
  • Elke week
  • Elke 2 weken
  • Elke 3/4 weken
  • Minder vaak

0 stemmers

3 likes

Hij staat al tijden op picl! Heb hem toevallig ook gister gekeken.

2 likes

Wel aangifte doen of melden bij handhaving. Heel zielig hoor als deze hond een spuitje krijgt, maar nog zieliger als het volgende waar hij zijn tanden in zet een peuter is die dat niet overleeft. Die baasjes zijn ook duidelijk ongeschikt als ze weten dat deze hond dit doet en hem alsnog zonder toezicht buiten laten.

57 likes

Is het een pitbull? In dat geval is een Spuitje altijd een goed idee.

9 likes

Deze combinatie van kleding en lichaamshaar bij een man?

• Geen mening, geen probleem mee
  • Ewwwww
  • Hot ?
  • Ik vind dit toch een beetje ranzig, hoewel ik eigenlijk vind dat iedereen zelf mag beslissen over lichaamshaar
  • Kill all men

0 stemmers

3 likes

Ja, BE bij pitbull!

3 likes

Dit is een typisch voorbeeld van laconieke eigenaren. Als een hond continu ontsnapt en hapt heeft die geen opvoeding gehad en krijgt die onvoldoende beweging. Een tevreden hond ontsnapt namelijk niet met grote regelmaat zoals ik hieruit haal.
Ik heb geen idee waar je woont en wat de regels zijn. Maar volgens mij is het bijna overal een gewoonte om eerst te waarschuwen en eisen te stellen aan de eigenaren voordat de hond in beslag genomen word.

2 likes

Is er niet (ook) mogelijkheid melding te maken bij de dierenbescherming/asiel oid? Klinkt alsof die hond in elk geval niet bij goede eigenaren zit.

4 likes

Ik ga gewoon eens informeren inderdaad, misschien maakt een officiële waarschuwing van de politie wel indruk om er ook daadwerkelijk iets mee te gaan doen. De eigenaren zijn al meerdere keren aangesproken door buren en ook in ons gesprek leek het continu door externe factoren te komen ipv zichzelf een spiegel voor te houden, onwetenheid kan, maar na de eerste keer bijten of dergelijk gedrag ga je daar dan toch acuut mee aan de slag zou je denken.

Geen pitbull🤪 anders absoluut eens @Zemraluani

7 likes

Ik vond de film niet heel shocking tbh, gemiddelde gore horror is denk ik wel heftiger

1 like

dat kan in nederland ook gebeuren. waar jij woont wordt er vaak wel heel anders met honden omgegaan en zijn honden in de eerste plaats vaak waakhonden en daarna pas gezinsdieren. ken geen cijfers maar kan me zo voorstellen dat er redelijk wat bijtincidenten zijn.

neemt niet weg dat je hiervoor geen aangifte moet doen uiteraard.

2 likes

Dat was niet de vraag

Haat jij Rusland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Israël ?

• Ja
  • Nee (ik zet je op een lijst)

0 stemmers

4 likes