Dit is een typisch voorbeeld van laconieke eigenaren. Als een hond continu ontsnapt en hapt heeft die geen opvoeding gehad en krijgt die onvoldoende beweging. Een tevreden hond ontsnapt namelijk niet met grote regelmaat zoals ik hieruit haal.
Ik heb geen idee waar je woont en wat de regels zijn. Maar volgens mij is het bijna overal een gewoonte om eerst te waarschuwen en eisen te stellen aan de eigenaren voordat de hond in beslag genomen word.
Is er niet (ook) mogelijkheid melding te maken bij de dierenbescherming/asiel oid? Klinkt alsof die hond in elk geval niet bij goede eigenaren zit.
Ik ga gewoon eens informeren inderdaad, misschien maakt een officiële waarschuwing van de politie wel indruk om er ook daadwerkelijk iets mee te gaan doen. De eigenaren zijn al meerdere keren aangesproken door buren en ook in ons gesprek leek het continu door externe factoren te komen ipv zichzelf een spiegel voor te houden, onwetenheid kan, maar na de eerste keer bijten of dergelijk gedrag ga je daar dan toch acuut mee aan de slag zou je denken.
Geen pitbull🤪 anders absoluut eens @Zemraluani
Ik vond de film niet heel shocking tbh, gemiddelde gore horror is denk ik wel heftiger
dat kan in nederland ook gebeuren. waar jij woont wordt er vaak wel heel anders met honden omgegaan en zijn honden in de eerste plaats vaak waakhonden en daarna pas gezinsdieren. ken geen cijfers maar kan me zo voorstellen dat er redelijk wat bijtincidenten zijn.
neemt niet weg dat je hiervoor geen aangifte moet doen uiteraard.
Dat was niet de vraag
Haat jij Rusland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En Israël ?
- Ja
- Nee (ik zet je op een lijst)
0 stemmers
Het land kan er niks aan doen. Het gaat om de mensen die de leiding hebben en de beslissingen maken. Denk dat een groot deel van de bevolking niet zat te wachten op oorlog.
Fuck jou 🫷🏼
Hoe slaap je als de volgende persoon die gebeten wordt voor het leven verminkt is of erger? Beter dan wanneer de hond een spuit krijgt (of miss uit huis geplaatste word of een andere oplossing).
Ben ik het mee eens. De meeste van de inwoners worden ook zo ingelogen waardoor het voor hen lijkt en voelt alsof ze de juiste keuze maken of hun land juist iets goeds doet.
In tegenstelling tot de amerikanen die bewist voor trump kiezen terwijl ze wel alle informatie tot hen beschikking hebben
Klonk dit slim in je hoofd? Want erbuiten klinkt het dom af
Wat zeg jij nou
Een familielid woont nu weer in NL en bij de vorige termijn Trump in USA en diegene was in shock over hoe veel nepnieuws Amerikanen meekrijgen. Momenteel waarschuwt diegene iedereen in de USA waar contact mee is om ander nieuws te lezen dan het amerikaanse nieuws (specifiek Fox)
Ik denk dat in meerdere landen nepnieuws te zien is. En zeker wanneer grote zenders dit uitzenden twijfelen mensen niet aan de echtheid. Zelf zal ik er ook vanuit gaan dat alles op feiten is gecontroleerd voordat het uitgezonden wordt. Eigenlijk te zot voor woorden dat je niet in elk land daar klakkeloos vanuit kan gaan.
Ik vond het wel aandoenlijk dit
Ik was met kennissen aan het praten over iets wat “skinnytok” (?) heet, een soort van skinny algoritme op tiktok waar zij helemaal in zitten.
Anyway de klassieker kwam weer voorbij: nothing tastes as good as skinny feels
- Ja
- Nee
0 stemmers
Echt gisteren of eergisteren ofzo postte iemand deze poll ook. Ben benieuwd of dat ook op ‘skinnytok’ geïnspireerd was.