Stel je persoonlijke vraag #54

Oww die heb ik gemist. Skinnytok is dus echt een ding? :grimacing: kreeg een beetje pro ana vibes ervan

1 like

Tenminste ik neem aan dat het over een teddybeer ofzo gaat

4 likes

Ja, dat is het ook gewoon

5 likes

De draak op zijn schouder. Pyxis.

1 like

Hahaha ja was ik, kwam door eetstoornis Twitter, dus eigenlijk hetzelfde maar dan voor oude mensen.

3 likes

Oooh haha helemaal niet gezien
Ja leuk

1 like

Elke keer dat ik aankom kijk ik terug op mijn eetpatroon in de tijd ervoor en is conclusie: was het niet waard

5 likes

Het is echt next level pro ana met filters die je dunner maken voor motivatie en elkaar ophypen in de comments bij zo veel mogelijk gewichtsverlies in zo min mogelijk tijd

Voelt net als vroeger

het ergste vind ik die what i eat in a day-videos met een gekookt ei zonder eigeel, twee rijstwafels met avocado en 's avonds groenten met een paar happen kip en dan claimen dat ze er genoeg aan hebben. lijkt me heel naar om steeds te zien als onzekere zelfbewuste tiener

6 likes

Ja, je zou denken dat we daarvan geleerd hadden. Maar nee… :cry: :roll_eyes:

1 like

Hallo! Ben jij neurodivers?

• Nee
  • Geen idee
  • Ja
  • Nee, maar wel neurodivergent
  • Nee, maar wel neurospicy

0 stemmers

Heb jij ooit stemmen gehoord die er niet echt waren?

• Nee
  • Ja
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

En ooit iets gezien dat er niet echt was en dan niet als je nog half slaapt ?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

3 likes

Maar wel alleen onder invloed telt het dan ook?

1 like

Nee wel cool maar nee

1 like

Ik hoor voor ik in slaap val geroezemoes in mijn hoofd, niet verstaanbaar maar als een soort achtergrondgeluid

2 likes

Verdwijnt jouw make-up na 2x knipperen ook altijd op deze plek?

• Ja, ik loop er standaard bij als een panda
  • Ja, maar ik weet wat de oplossing is!
  • Nee, geen idee waar je het over hebt.

0 stemmers

Ik zal wel primer of oogschaduwbasis ofzo moeten gebruiken, maar ik ben een luie make-upper. Vind dit zo irritant. Alsof ik heel vettige ooghoeken heb?

1 like

Bij mij komt dit door m’n permanente traanogen :sweat_smile:

3 likes

Bij mij maakt primer en setting spray wel echt veel verschil! Dan gebeurt dit tegen het einde van de dag alsnog wel een beetje maar echt veel minder snel

4 likes

Weet jij wie Saskia is? Nav influencerstopic

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan

0 stemmers

En als ik je zeg dat het een soort pooier is?

• Hehhhh
  • Oh nu rinkelt er een belletje
  • Nee Saskia is geen pooier

0 stemmers

3 likes

Ik ken haar nu door die Boos-aflevering, maar ik begrijp dat ze dus veel gebruik maakt van social media om haar bedrijf te promoten. Vraag me echt af of dat een beetje werkt want wat een onsympathieke vrouw?

7 likes

Ik ben wel helemaal into de Clara Dao drama, maar ik weet niet of zij echt skinny tok is, omdat zij al die jaren zich als body positivity tiktokker voordeed die van zichzelf dun is.
Tl;dr: Jullie hebben haar vast wel gezien. Maakt video’s over haar dunne postuur en gebrek aan borsten. Heeft een YT video gepost waarbij ze tips geeft om skinny te worden.

4 likes