Heb je Adolescence gezien?
- Ja
- Nee maar wil ik wel
- Nee hoef ik ook niet
0 stemmers
Vond je hem goed?
- Ja
- Matig
- Nee
0 stemmers
Heb je Adolescence gezien?
0 stemmers
Vond je hem goed?
0 stemmers
Halverwege. Hoop het vanavond af te kijken. Jammer dat het maar 4 afleveringen zijn!
Eerste date thuis afspreken?
0 stemmers
Zoenen op een eerste date?
0 stemmers
Seks op een eerste date?
0 stemmers
Hypothetisch dan
Vind het geen bijzonder antwoord maar wel een beetje zielig
Mijn man en ik zijn samen na een bootycall via Tinder waarbij ik ook ben blijven slapen
dus kan niet met droge ogen zeggen dat ik geen eerste date bij hem thuis zou doen, dat ik niet zou zoenen en dat ik geen seks zou hebben haha. Is goed bevallen dus zou het hypothetisch wel weer zo doen ![]()
Ik dacht dat dit een reactie op de 1e date vragen was ![]()
Ik baal omdat iedereen er lyrisch over is maar het pakte me echt helemaal niet. Ik vond het zo langdradig dat ik na aflevering 2 ben gestopt en mijn vriend alleen af heeft gekeken. Die overigens ook lyrisch was
Ik vond de manier van filmen, die one take, echt verschrikkelijk irritant kijken
Irritant niet perse maar ik vind het ook weinig toevoegen. Wel knap gedaan.
Hoevaak verander jij van telefoonhoesje?
0 stemmers
En van achtergrond op je telefoon?
0 stemmers
Ik stel bij elke nieuwe telefoon dezelfde achtergrond weer in š«£ dus niet de standaard foto maar wel al 10 jaar ofzo hetzelfde (gewoon een landschap foto)
Ja same, heb deze nu ook al 3 telefoons lang ( 8 jaar).
Ik heb echt 25 jaar de standaard achtergrond gehad, maar sinds kort is er een grafisch ontwerper die (gratis) maandelijks een achtergrond ontwerpt voor die maand. Vind die wel leuk dus sindsdien maandelijks. Althans, dat is de bedoeling en soms duurt oktober opeens 3 maanden op mān telefoon maar goed.
Same! Ook van Lauren toevallig?
Waarom worden die hoesjes eigenlijk zo geel? Ik vind dat er ook echt vies uit zien, maar daarom heb ik ook een zwart hoesje.
Je handen zijn vies (en vet door huid olien) dat geeft af lijkt mij. Je was dit ook niet regelmatig, zoals kleding etc.
Ik denk door de zon
Ik maak mijn telefoon in elk geval elke avond schoon, ook mijn hoesje, dus ik denk niet dat het door mijn vieze handen komt lol anders was de rest van mijn plastic spullen ook wel verkleurd. Zou graag een gekleurd hoesje willen maar voor mijn paupertelefoon is 1 doorzichtig hoesje te koop (misschien meet op Aliexpres maar dat gaat me te ver), dus cāest Ƨa
Op je iphone kun je instellen dat je achtergrondfoto automatisch verandert, dus heb ingesteld dat ik elke dag een andere foto van mijn kat heb ![]()