Stel je persoonlijke vraag #54

Welke quote past bij jou?

• Geld hebben is niet het belangrijkste in mijn leven, geld uitgeven wel
  • Mijn leven is een grote catwalk, maar probeer me niet van mijn podium te duwen
  • Antwerpen is niet the place to be, ik ben de place to be
  • Ik ga niemand een oog uitsteken, stel je voor… ik zou een nagel breken
  • Ik werk kei hard, maar ik play nog veel harder
  • In het onstuimige Antwerpen ben ik de veilige haven
  • Mijn hart is heel groot, maar als je er op trapt krijg je het hard te verduren

0 stemmers

inspiratie

De intro van Real Housewives of Antwerp

3 likes

13 likes

66 likes

en als je zoveel coke snuift als Kate kan ik me ook goed voorstellen dat niks lekker smaakt

4 likes
Als je aan iemand vraagt hoe het gaat (op app, rond 21u) en diegene antwoord met: Goed, druk met werk… dan vind je dat:
  • Een normaal antwoord
  • Irritant antwoord
  • Geen mening
  • Anders

0 stemmers

Ervan uitgaande dat diegene elke dag om half 5 vrij is en geen werk naar huis hoeft te nemen oid / het makkelijk van zich af zet

3 likes

Ik vind dat op welk tijdstip dan ook een irritant antwoord

5 likes

Ik vind dat gewoon een vrij standaard antwoord dat je geeft als je geen zin hebt om een serieus gesprek te voeren over hoe je je voelt (= 90% van de tijd als mensen je vragen “hoe is het?”). Zegt in mijn ogen niet eens iets over of het daadwerkelijk druk is op je werk of niet.

29 likes

Jaa alleen in dit geval vroeg ik het terug, dus nadat zij het aan mij vroeg haha :smiling_face_with_tear:

Dan kan dat nog steeds gelden toch?

7 likes

Hoe weet je dat dan? Ik voel me ook vaak druk met werk in mijn hoofd ook al ben ik om 4:30 klaar met werken :woman_shrugging:t3:

13 likes

Op dit moment zou ik ook zoiets zeggen omdat ik daadwerkelijk veel druk voel van werk. Betekent niet dat ik er geen gesprek over wil voeren. Als iemand doorvraagt wat het bijv. druk maakt kan ik daar prima op reageren

2 likes

Heeft ze gezegd :rofl: want ik vroeg of ze er nog mee bezig was maar toen zei ze dat ze dat makkelijk kan loslaten op werk

3 likes

Heb je Adolescence gezien?

• Ja
  • Nee maar wil ik wel
  • Nee hoef ik ook niet

0 stemmers

Vond je hem goed?

• Ja
  • Matig
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Halverwege. Hoop het vanavond af te kijken. Jammer dat het maar 4 afleveringen zijn!

3 likes

Eerste date thuis afspreken?

• Ja, heb ik wel eens gedaan, doe ik nu niet meer.
    • Ja, heb ik wel eens gedaan, doe ik nu ook.
    • Nee, heb ik nog nooit gedaan, ga ik ook niet doen.
    • Nee, heb ik nooit gedaan, maar zal wel willen.

0 stemmers

Zoenen op een eerste date?

• Ja, heb ik wel eens gedaan, kan nu ook gebeuren.

0 stemmers

Seks op een eerste date?

• Ja, heb ik wel eens gedaan, kan nu ook gebeuren.

0 stemmers

2 likes

Hypothetisch dan

10 likes

Vind het geen bijzonder antwoord maar wel een beetje zielig

2 likes

Mijn man en ik zijn samen na een bootycall via Tinder waarbij ik ook ben blijven slapen :grimacing: dus kan niet met droge ogen zeggen dat ik geen eerste date bij hem thuis zou doen, dat ik niet zou zoenen en dat ik geen seks zou hebben haha. Is goed bevallen dus zou het hypothetisch wel weer zo doen :laughing:

17 likes

Ik dacht dat dit een reactie op de 1e date vragen was :joy:

2 likes

Ik baal omdat iedereen er lyrisch over is maar het pakte me echt helemaal niet. Ik vond het zo langdradig dat ik na aflevering 2 ben gestopt en mijn vriend alleen af heeft gekeken. Die overigens ook lyrisch was

1 like