Jaa alleen in dit geval vroeg ik het terug, dus nadat zij het aan mij vroeg haha
Dan kan dat nog steeds gelden toch?
Hoe weet je dat dan? Ik voel me ook vaak druk met werk in mijn hoofd ook al ben ik om 4:30 klaar met werken
Op dit moment zou ik ook zoiets zeggen omdat ik daadwerkelijk veel druk voel van werk. Betekent niet dat ik er geen gesprek over wil voeren. Als iemand doorvraagt wat het bijv. druk maakt kan ik daar prima op reageren
Heeft ze gezegd want ik vroeg of ze er nog mee bezig was maar toen zei ze dat ze dat makkelijk kan loslaten op werk
Heb je Adolescence gezien?
- Ja
- Nee maar wil ik wel
- Nee hoef ik ook niet
0 stemmers
Vond je hem goed?
- Ja
- Matig
- Nee
0 stemmers
Halverwege. Hoop het vanavond af te kijken. Jammer dat het maar 4 afleveringen zijn!
Eerste date thuis afspreken?
-
- Ja, heb ik wel eens gedaan, doe ik nu niet meer.
-
- Ja, heb ik wel eens gedaan, doe ik nu ook.
-
- Nee, heb ik nog nooit gedaan, ga ik ook niet doen.
-
- Nee, heb ik nooit gedaan, maar zal wel willen.
0 stemmers
Zoenen op een eerste date?
- Ja, heb ik wel eens gedaan, kan nu ook gebeuren.
0 stemmers
Seks op een eerste date?
- Ja, heb ik wel eens gedaan, kan nu ook gebeuren.
0 stemmers
Hypothetisch dan
Vind het geen bijzonder antwoord maar wel een beetje zielig
Mijn man en ik zijn samen na een bootycall via Tinder waarbij ik ook ben blijven slapen dus kan niet met droge ogen zeggen dat ik geen eerste date bij hem thuis zou doen, dat ik niet zou zoenen en dat ik geen seks zou hebben haha. Is goed bevallen dus zou het hypothetisch wel weer zo doen
Ik dacht dat dit een reactie op de 1e date vragen was
Ik baal omdat iedereen er lyrisch over is maar het pakte me echt helemaal niet. Ik vond het zo langdradig dat ik na aflevering 2 ben gestopt en mijn vriend alleen af heeft gekeken. Die overigens ook lyrisch was
Ik vond de manier van filmen, die one take, echt verschrikkelijk irritant kijken
Irritant niet perse maar ik vind het ook weinig toevoegen. Wel knap gedaan.
Hoevaak verander jij van telefoonhoesje?
- Heb er geen
- Als ik een nieuwe telefoon koop in een ander formaat dan mn oude
- Jaarlijks
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagdagelijks
0 stemmers
En van achtergrond op je telefoon?
- Heb de standaard nog steeds
- Jaarlijks
- Random als ik er zin in heb, laat zeggen een aantal keer per jaar
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagdagelijks
0 stemmers
Ik stel bij elke nieuwe telefoon dezelfde achtergrond weer in 🫣 dus niet de standaard foto maar wel al 10 jaar ofzo hetzelfde (gewoon een landschap foto)
- Wanneer mijn hoesje kapot gaat of te heftig vergeeld is (na ongeveer 2 jaar is het echt te vies, sry ik weet dat het niet duurzaam is maar ik doe 6 jaar met een telefoon en vind het echt smerig om zo lang naar een bruinig geval te kijken)
- Wanneer ik boos ben op mijn vriend waardoor ik hem als achtergrond weghaal en wanneer ik hem weer leuk vind en hem als achtergrond wil lol ong 2 keer per jaar
Ja same, heb deze nu ook al 3 telefoons lang ( 8 jaar).
Ik heb echt 25 jaar de standaard achtergrond gehad, maar sinds kort is er een grafisch ontwerper die (gratis) maandelijks een achtergrond ontwerpt voor die maand. Vind die wel leuk dus sindsdien maandelijks. Althans, dat is de bedoeling en soms duurt oktober opeens 3 maanden op m’n telefoon maar goed.