Ik vond de manier van filmen, die one take, echt verschrikkelijk irritant kijken
Irritant niet perse maar ik vind het ook weinig toevoegen. Wel knap gedaan.
Hoevaak verander jij van telefoonhoesje?
- Heb er geen
- Als ik een nieuwe telefoon koop in een ander formaat dan mn oude
- Jaarlijks
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagdagelijks
0 stemmers
En van achtergrond op je telefoon?
- Heb de standaard nog steeds
- Jaarlijks
- Random als ik er zin in heb, laat zeggen een aantal keer per jaar
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagdagelijks
0 stemmers
Ik stel bij elke nieuwe telefoon dezelfde achtergrond weer in 𫣠dus niet de standaard foto maar wel al 10 jaar ofzo hetzelfde (gewoon een landschap foto)
- Wanneer mijn hoesje kapot gaat of te heftig vergeeld is (na ongeveer 2 jaar is het echt te vies, sry ik weet dat het niet duurzaam is maar ik doe 6 jaar met een telefoon en vind het echt smerig om zo lang naar een bruinig geval te kijken)
- Wanneer ik boos ben op mijn vriend waardoor ik hem als achtergrond weghaal en wanneer ik hem weer leuk vind en hem als achtergrond wil lol ong 2 keer per jaar
Ja same, heb deze nu ook al 3 telefoons lang ( 8 jaar).
Ik heb echt 25 jaar de standaard achtergrond gehad, maar sinds kort is er een grafisch ontwerper die (gratis) maandelijks een achtergrond ontwerpt voor die maand. Vind die wel leuk dus sindsdien maandelijks. Althans, dat is de bedoeling en soms duurt oktober opeens 3 maanden op mân telefoon maar goed.
Same! Ook van Lauren toevallig?
Waarom worden die hoesjes eigenlijk zo geel? Ik vind dat er ook echt vies uit zien, maar daarom heb ik ook een zwart hoesje.
Je handen zijn vies (en vet door huid olien) dat geeft af lijkt mij. Je was dit ook niet regelmatig, zoals kleding etc.
Ik denk door de zon
Ik maak mijn telefoon in elk geval elke avond schoon, ook mijn hoesje, dus ik denk niet dat het door mijn vieze handen komt lol anders was de rest van mijn plastic spullen ook wel verkleurd. Zou graag een gekleurd hoesje willen maar voor mijn paupertelefoon is 1 doorzichtig hoesje te koop (misschien meet op Aliexpres maar dat gaat me te ver), dus câest ça
Op je iphone kun je instellen dat je achtergrondfoto automatisch verandert, dus heb ingesteld dat ik elke dag een andere foto van mijn kat heb
Ik heb al jaren dezelfde foto als achtergrond. Voel ook niet de behoefte om hem te veranderen. Heb gewoon hele knappe katten waar ik graag naar kijk.
Na een jaar is zoân ding altijd wel goor genoeg om te vervangen maar ik vergeet het ook gerust. Ik doe niet aan afwisselen voor de leuk, flauwekul. Allemaal extra vervuiling.
lol, ja ik had een hele leuke foto van mij+vriend, maar na een hele heftige ruzie (over snoozen in de vroege ochtend haha) heb ik die een keer weggehaald en sindsdien altijd nog de standaard! Ik denk dat ik weer mijn landschapsfotoâs van mn vorige telefoon ga terugzetten, want die mis ik nog steeds eigenlijk.
Ik vind die elk uur een andere fotowisseloptie zo nice. Heb ook fotoâs van vrienden er tussen gedaan en dat maakt me echt vrolijk.
Gaat Nederland vanavond gĂȘnant hard verliezen?
- Waarmee?
- Nee winnen fuck Spanje
- Ja, gaan dik af, echt fuck Spanje
- Nee we verliezen nipt, fuck Spanje
- Het wordt gelijk, fuck Spanje
0 stemmers
Tldr: agent sluit wildplasser die zân geslachtsdeel aan vrouw laat zien op in zân eigen kruipruimte en vertrekt weer.
- Kan echt niet.
- Wat een alley
0 stemmers
Klinkt precies als de politie Rotterdam om iemand die je niet eens hebt gezien op te sluiten (met schroeven, daar kom je dus zelf niet uit) in een kruipruimte en aan het Nederlandse volk om dat dan vervolgens toppie te vinden.