Ja ik ga sindskort ook vaker naar Dirk want wil geen dief meer zijn van m’n eigen portemonnee. Maar m’n favo #1 blijft sowieso ah, al is het alleen maar voor de sfeer.
@Lot vind Dirk juist één vd beste huisstijlen hebben haha
Ja ik ga sindskort ook vaker naar Dirk want wil geen dief meer zijn van m’n eigen portemonnee. Maar m’n favo #1 blijft sowieso ah, al is het alleen maar voor de sfeer.
@Lot vind Dirk juist één vd beste huisstijlen hebben haha
Ah is ook mijn favoriet!
Wil inderdaad ook niet meer uitgeven dan nodig, vandaar wat vaker naar Lidl.
Enige bij de dirk hier is dat het type mens wat er rondloopt vaak ontzettend traag is en constant overal in de weg staat. Dus als ik snel wat moet hebben is dat frustrerend
Op een of andere manier hebben ze daar altijd wel een paar dingen niet en moet ik alsnog naar een andere supermarkt
en karig glutenvrij assortiment maar dat geldt voor de meeste van deze supermarkten
Als de Dirk geen fans had was ik dood
![]()
Ik heb dit ook! Dus heb nu mn computerscherm maar omgebouwd tot tv om White Lotus te kijken. Maar echt heel irritant! Sinds gistermiddag geen verbinding meer.
Ik woon (zonder kinderen) in zo’n straat en ik vind het heel leuk! Vooral met feestdagen of een WK of zo is het gezellig. Laatst trok ik per ongeluk de deur achter me dicht terwijl ik geen sleutel bij me had en dan springt meteen de halve straat bij om te helpen
Moet soms wel 14 keer op een middag een bal uit de tuin halen maar vooruit haha
Ik heb mijn man tijdens deze aflevering het begrip ‘kindertong’ bijgebracht.
Ik kende dit begrip niet maar ik snap hem helemaal hahaha. Kan me hier gewoon echt niks bij voorstellen, het zal ongetwijfeld Arfid zijn maar het lijkt me afschuwelijk als een date dit heeft.
Was het even aan het terugkijken, love dat de serveerster daarna bragt “mijn dochter lust echt alles! Van sperziebonen tot kousenband”
Alsof dat niet bijna hetzelfde is.
Hahaha ja dat vond ik mooi getimed.
0 stemmers
Al gevonden. Dus omdat je veel woorden anders uitspreekt dan je schrijft doen wij ook maar geen puntjes ![]()
Ik haak hier echt door af.
(en love it dat er ook mensen afhaken door een kleur haha)
Bij alleen Coop gaat dat ook nog een keer maar ik werkte destijds bij een Supercoop en als je dan echt Superco-op zegt klinkt t vreemd. Iedereen zei daar gewoon Supercoop.
Omdat het komt van coöperatie.
Ja precies maar zet dan die puntjes erop!
Kom jij het vaakst bij je dichtstbijzijnde supermarkt?
0 stemmers
Voor mij is dat dus AH en daarna Jumbo. Beide iets van 500 meter. De Dirk zit dacht ik iets van 3 km verderop in een beetje een rare wijk. Dat kan dus al reden genoeg zijn voor mij om er niet vaak te komen. Best stom eigenlijk.
Ik kom bijna wekelijks bij de spar. Het assortiment is heel beperkt, en het is echt heel prijzig. Ik fiets er dan langs en haal toch ff een broodje. Maar het is wel een schijtsupermarkt.
Nou mn ouders zijn al jarenlang bevriend met een ander koppel waarvan de man geen groente en fruit lust. Ze zijn meerdere malen samen op vakantie gegaan. En dat hij dan als een klein kind alle sla van zn bord wil vegen. Dan zou ik op een 1e date denken, wat is dit voor sukkel.
Lijkt me ook voor je imaginaire man/date lastig om mee te leven, dus waarom niet in therapie als je volwassen bent en nog steeds altijd kipnuggets moet bestellen in een restaurant.