Goedkope supermarkt met merkproducten, hoe kun je de Dirk haten?
Zou jij met iemand samen kunnen zijn die helemaal geen groenten of fruit lust? Dus niet alleen geen aubergine of bijvoorbeeld tomaat.
- Nee, stel je niet zo aan man
- Ja hoor, geen probleem
0 stemmers
Inspiratie
voor deze poll is de First Dates aflevering van vanavond haha
Het zal nooit mijn nummer 1 supermarkt zijn, want veel te beperkt assortiment maar ik vind de aanbiedingen hier echt top. En wat ik heel chill vind aan hun aanbiedingen: zij verkopen dus echt alle producten uit de reclame, ook al zit het niet in hun standaard assortiment. En zelfscan werkt ook goed (niet zoals de Plus dat je een medewerker nodig hebt om een product weg te halen).
Denk door hun huisstijl, vind het heel lelijk al dat rode.
Het is bij de Drik bij mij in de buurt altijd vreselijk druk.
Ga dan liever naar Lidl voor betaalbaardere boodschappen.
Boni, hebben altijd precies 1 ding van mijn lijstje niet
En die prijzen zijn ook net zo vervelend haha
Ja ik ga sindskort ook vaker naar Dirk want wil geen dief meer zijn van mān eigen portemonnee. Maar mān favo #1 blijft sowieso ah, al is het alleen maar voor de sfeer.
@Lot vind Dirk juist ƩƩn vd beste huisstijlen hebben haha
Ah is ook mijn favoriet!
Wil inderdaad ook niet meer uitgeven dan nodig, vandaar wat vaker naar Lidl.
Enige bij de dirk hier is dat het type mens wat er rondloopt vaak ontzettend traag is en constant overal in de weg staat. Dus als ik snel wat moet hebben is dat frustrerend
Op een of andere manier hebben ze daar altijd wel een paar dingen niet en moet ik alsnog naar een andere supermarkt en karig glutenvrij assortiment maar dat geldt voor de meeste van deze supermarkten
Als de Dirk geen fans had was ik dood
Ik heb dit ook! Dus heb nu mn computerscherm maar omgebouwd tot tv om White Lotus te kijken. Maar echt heel irritant! Sinds gistermiddag geen verbinding meer.
Ik woon (zonder kinderen) in zoān straat en ik vind het heel leuk! Vooral met feestdagen of een WK of zo is het gezellig. Laatst trok ik per ongeluk de deur achter me dicht terwijl ik geen sleutel bij me had en dan springt meteen de halve straat bij om te helpen
Moet soms wel 14 keer op een middag een bal uit de tuin halen maar vooruit haha
Ik heb mijn man tijdens deze aflevering het begrip ākindertongā bijgebracht.
Ik kende dit begrip niet maar ik snap hem helemaal hahaha. Kan me hier gewoon echt niks bij voorstellen, het zal ongetwijfeld Arfid zijn maar het lijkt me afschuwelijk als een date dit heeft.
Was het even aan het terugkijken, love dat de serveerster daarna bragt āmijn dochter lust echt alles! Van sperziebonen tot kousenbandā
Alsof dat niet bijna hetzelfde is.
Hahaha ja dat vond ik mooi getimed.
- Coop
- Co-op (en ik ga jou uitleggen why)
0 stemmers
Al gevonden. Dus omdat je veel woorden anders uitspreekt dan je schrijft doen wij ook maar geen puntjes
Ik haak hier echt door af.
(en love it dat er ook mensen afhaken door een kleur haha)
Bij alleen Coop gaat dat ook nog een keer maar ik werkte destijds bij een Supercoop en als je dan echt Superco-op zegt klinkt t vreemd. Iedereen zei daar gewoon Supercoop.