Stel je persoonlijke vraag #54

Ik vind het ook vrij bizar, je bent als politie toch getraind op hoe je iemand gevangen moet/kan nemen als diegene zich verstopt? Als je al een slotenmaker belt om binnen te treden lijkt het me ook dat het doel is de verdachte mee te nemen? En vind het wel eng want was hij nog van plan om hem dan nog te bevrijden of iets? Heel vreemd

2 likes

Ik vind het juist heel goed dat individuele politieagenten ter plaatse hun eigen straffen opleggen! Dat brengt weer wat sjeu in hun geweldsmonopolie.

10 likes

Kan echt niet; maar in dit geval wel leuk.

23 likes

:sparkles: discretionaire bevoegdheid :sparkles:

3 likes

Oja sorry

Maar wel meppen toch

3 likes

Arjan lubach:

• Fucking grappig
  • Gewoon grappig
  • Meestal grappig
  • Soms grappig
  • Af en toe grappig
  • Zelden grappig
  • Nooit grappig
  • Erg ongrappig

0 stemmers

3 likes

Meppen en daarna appen naar de jan smit appgroep

2 likes

De nieuwe sneeuwwitje live action

• Nul interesse in, boeit me nul
  • Vind ik problematisch
  • Vind ik niet problematisch
  • Heb ik actief zin in

0 stemmers

1 like

gal gadot :put_litter_in_its_place:

12 likes

Oh ik dacht dat het ene Rachel was?

2 likes

Gal Gadot speelt de boze heks/stiefmoeder! Maar volgens mij is dat net zo’n miscast als met Anne Hathaway in de remake van de heksen. Ze zien er veel te aardig uit. En het is Rachel Zegler die sneeuwwitje speelt.

2 likes

Hoe is deze film pas net uit, ik heb het gevoel dat er al 4 jaar over wordt gepost op het internet (en nog weet ik er helemaal niks van)

6 likes

Ben er net geweest en was vreselijk

5 likes

ik snap die casting juist heel goed. gal gadot is tering slecht in acteren en in de rol van kwaadaardige heks hoeft ze dat gelukkig niet te doen

6 likes

Tell me more, zat namelijk al te cringen bij de 91x dat ik verplicht de trailer heb moeten zien in de bios. Vind de huidskleurdiscussie echt ergerlijk en gun het daarom ergens wel dat de film fantastisch is, maar ze maken het me moeilijk.

2 likes

Ik kan niet echt een objectieve mening geven, want ik vind die live actions en disney sowieso nooit zo superleuk. Ik vond deze film vrij slecht geacteerd (door snow white én door gal gadot) en gewoon raar in elkaar gezet en er werd ZOVEEL gezongen wat ik ook stom vind. Ik vond de dwergen en de dieren wel heel leuk.

3 likes

Hoe denk je nu op vrijdag over deze week?

• Het was geweldig
  • Het was ok
  • Het viel tegen
  • Ik weet het eigenlijk nog steeds niet

0 stemmers

Heb je wel eens boete gekregen door een van je containers?

• Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, wel een waarschuwing
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

4 likes

Heb ook geen container dus dat maakt dat wel makkelijk

25 likes

Omdat iemand er een baksteen had op gelegd, want daar hebben ze extra werk aan, en je krijgt natuurlijk nooit verkocht dat je niet zelf die steen op het deksel gelegd hebt.

1 like