Stel je persoonlijke vraag #54

Ik werk parttime en er komt een schoonmaakster. Ik werk parttime om meer vrije tijd te hebben en mijn energie op werk te beter te kunnen verdelen, dus heb geen vrije dag om me dan op het huishouden te storten.

15 likes

Ik werk fulltime maar dat is 36 uur en doe dat in 4x9. Moet wel bekennen dat ik op die vrije dag meestal wel een halve dag bezig ben met het huishouden. Maar goed dan is m’n weekend wel echt vrij.

5 likes

Ik werk veel thuis en kan ook veel onder werktijd doen. Anders had ik waarschijnlijk wel een schoonmaakster betaald. Ik ben vandaag vrij en zit lekker op m’n balkon die ik gisteren onder werktijd heb schoongemaakt :sunny:

3 likes

Ik werk part time om 2 dagen in de week voor ons kind te kunnen zorgen, en in die 2 dagen probeer ik ook zoveel mogelijk huishouden te doen (en we hebben een schoonmaakster voor 3 uur per 2 weken wat ervoor zorgt dat het huishouden ook redelijk bij te houden is voor mij).

2 likes

Heb jij wel eens in ā€˜The London eye’ (dat grote reuzenrad) gezeten?

• Ja echt geweldig
  • Ja was oke
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vond het eigenlijk een teleurstelling, vooral de lange wachttijd en dat het echt hutje mutje was in de pod. Als ik nog een keer ga zou ik sowieso de fast track tickets kopen.

3 likes
Country muziek?
  • Yeeee-hawwww
  • Hell naw

0 stemmers

Ik vind 't geweldig alleen jammer dat 't zo vaak religieus is. Staat er 'n lekker lijstje aan gaat 't ineens weer over Jezus ipv paarden.

7 likes

Ik had een fast track soort van anders had ik de drukke rij niet overleefd. En had leuke gesprekken met mensen erin, tussen het rondkijken door. Anders is het best lang. Mijn vriend heeft tickets van werk gekregen anders vond ik het te duur voor wat het is.

1 like

Hou van country en altijd op zoek naar nieuwe nrs. Dus kom maar op alle liefhebbers! Wel eens met wat je zegt. Vaak ook echt zoetsappig.

2 likes

Vrijdag is een tering rustige dag op werk en werk dan altijd thuis. Dus doe het dan grotendeels (ik woon niet heel groot, dus het is niet dat ik uren mee bezig ben) Een collega is op vrijdag vrij, vind het echt zo zonde om op de rustigste dag vrij te zijn.

Dat was de bedoeling maar het leven is te leuk

1 like

Op z’n tijd luisteren mijn man en ik wel een lijst van moderne country muziek omdat de teksten zó bizar zijn soms.

Laatst zaten we ook een (normale/serieuze) tv-serie of film te kijken en toen kwam ineens deze parel voorbij, alleen alle gekke stukjes waren eruit gehaald:

Deze is ook favoriet.

7 likes

Wtf heb ik zojuist gekeken, dit moet satire zijn toch

3 likes

Whahaha what the fuck

Die laatste klinkt als een dagboekpost maar dan met een gitaartje eronder

3 likes

Love country, ga dit jaar m’n verjaardag vieren in nashville. Kom net bij concert van sturgill simpson vandaan, al is dat misschien meer americana.

16 likes

Hier wonen?

• Leuk!
  • Mwah
  • Vreselijk

0 stemmers

Een groene duurzame leefomgeving lijkt me top, maar samen sporten? Ik zie dan echt voor me dat elke zaterdagochtend de hele buurt gaat hardlopen :sweat_smile:

2 likes

Is toch gewoon het verkooppraatje. Ze komen je echt niet uit bed heisen. Mijn buren zijn nog altijd verbaasd dat onze binnentuin bij de ene buur is verkocht als ā€˜een hele fijne plek om je kind zonder zorgen te laten spelen’ en bij de ander als ā€˜een oase van rust in de stad’.

29 likes

Samen sporten zou ik nog wel doen maar voor de rest zie ik geen parkeerplaatsen of opritten. Dus nee bedankt, ik wil de dodge ram graag voor mijn huis

16 likes

Ik houd wel van type blokkendoos als huis. Heel praktisch met al die rechte muren. Maar het gezellig samen moeten zijn met je buren, nee bedankt. Even groeten en af en toe een praatje over koetjes en kalfjes vind ik genoeg.

3 likes

Zou je het gek vinden als je nu zou horen dat je partner al eens eerder heeft gedate/korte relatie heeft gehad met iemand die precies dezelfde naam heeft als jij? Je bent al jaren samen en je wist dit niet.

• Nee boeit me niets, het is maar een naam
  • Vind ik wel gek dat dat nooit eerder ter sprake is gekomen
  • Vind ik echt stom, waarom weet ik dit niet?
  • Anders namelijk…

0 stemmers

5 likes