Stel je persoonlijke vraag #54

Uit je bed heisen :joy: zie het al voor me haha. Nee klopt, is het ook maar ik moest gewoon lachen. Dat je dan op het inschrijf formulier je BMI moet invullen en hoe vaak je sport

1 like

Ben jij recent door een random iemand natgespoten met een waterpistool?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel iemand die ik ken

0 stemmers

Ik wel en mijn vriend al 2 keer :smiling_face_with_tear: is dit nou een nieuwe trend of

1 like

Bij een dag over de datum pas ik al :see_no_evil:

5 likes

Vanuit een rijdende auto. Schrok me rot

1 like

Ja ik was ook echt even van slag terwijl het natuurlijk maar water is dus boeiend. Maar op dat moment gaan er even raardere dingen door je hoofd. Helpt ook niet mee dat het in mijn geval 2 pisventjes op een fatbike waren.

4 likes

Ik ook vanuit een rijdende auto vorige week! Het was warm dus kon er wel om lachen maar dacht wel ff HUH

2 likes

Weet je zeker dat het geen pis was?

3 likes

Je weet inderdaad niet wat ze spuiten en waarom?! Het was zo random

6 likes

Oh hahah sorry het water was niet warm, het was buiten warm! ielll nee dat was heel vies geweest anders

2 likes

Ik heb een tijdje terug een hele emmer over me heen gekregen en ik ben geen bang persoon maar dat vond ik echt heel heftig? Dacht meteen dat het een of ander zuur was ofzo?

2 likes

Omg ik dacht eerst een emmer urine, maar je bedoelt water toch? Alsnog fuckin naar hoor.

Hier in de buurt vonden tieners het leuk om de waterpistolen te vullen met bleek.
Ze zijn betrapt, en aangesproken door handhaving. Ik vraag me af of slachtoffers de schade op hun kunnen verhalen

4 likes

Geen idee, het kwam voorbij op de FB pagina van de wijk

Knuffel jij liever iemand die

• Kleiner is
  • Even lang is
  • Langer is

0 stemmers

Ik moest laatst iemand knuffelen die kleiner is en dat is zo raar?! Ik vind mensen knuffelen die kleiner zijn niet leuk, omdat ik gewoon half wil stikken wanneer iemand me knuffelt (bij wijze van spreken) en mijn hoofd ergens tegen wil leunen.

2 likes

haha ja een van mijn beste vriendinnen die ik graag wil knuffelen is én veel kleiner én heel slank, en nu ik ook nog dik ben geworden voelt het soms alsof ik haar kan crushen :joy: ik ben ook best een tegen me aandrukken knuffelaar maar dat voelt minder goed bij haar

4 likes

Ik eet kwark van een jaar over datum nog op. Als de verpakking dicht was en het is koel bewaard is het niet bedorven.

7 likes

Het ligt misschien een beetje aan wie/wat voor relatie, want ik heb een vriendin die een stukje kleiner maar vooral heeeel tenger en petite is en als ik haar een knuffel geef heb ik echt het idee dat ik een soort reus ben en dat vind ik niet een leuk gevoel :joy: en ook niet lekker knuffelen, alsof ik heel voorzichtig moet zijn.

Maar m’n nichtje van 1,5 flink knuffelen vind ik heerlijk :grin:

6 likes

Knuffel graag met mensen die langer zijn. Bij een goede vriend heb ik dat sowieso maar dan vind ik hem knuffelen met mijn armen om zijn nek fijn. Heel mn tieten worden geplet maar oke.

2 likes

Ken jij twee mensen die al lang(er) samen zijn en waarbij het heel duidelijk is dat de vrouw (of man maar meestal de vrouw) graag wil trouwen en de ander daar geen interesse in heeft/het geen big deal vindt/het niet gaat vragen?

• Nee ken ik niet
  • Ja ken ik wel
  • Dat ben ik zelf

0 stemmers

Wat vind je daarvan?

• Niks
  • Ja prima
  • Kut van hem
  • Zielig van haar

0 stemmers

1 like

Wat doe jij als je voet slaapt vraagteken