Stel je persoonlijke vraag #54

heb dit al eens gedeeld maar mijn ex ging vreemd met iemand met dezelfde naam dus never again :skull:

De enige reden dat ik het gek zou vinden is omdat ik heel vaak zeg dat ik nog nooit iemand met dezelfde naam ben tegen gekomen en dat mij wel leuk lijkt. Als ik Lisa zou heten. Boeiend het is maar een naam.

8 likes

Als 6 jarige vond ik het uiteraard helemaal geweldig haha

1 like

Ik houd gewoon 0.0 van zo’n vinex-nieuwbouwwijken, echt alles eraan vind ik een vreselijk idee. Los van dat samen sporten, zou ik ook skippen.

2 likes

Mijn naam komt niet suuuupervaak voor, dus ik denk dat het dan vrij snel ter sprake zou komen. Of dat iemand van zijn omgeving/vrienden dan wel een grapje zou maken van: hé weer een mijnnaam gevonden?

1 like

Zou jij kwark eten die 3 weken over datum is?

• Ja hoor niks mis mee
  • Absoluut niet

0 stemmers

3 likes

Ik denk dat het prima kan (bij kwark kun je het zien/ruiken/voelen gadverdamme als het niet ok is) maar verse zuivel is het enige waarbij ik een picky eater ben, ik kan yoghurt enzo ook alleen nuttigen als het nét uit de ijskast komt.

2 likes

Het is denk ik meer het verkooppraatje, aangezien dit op de plek komt waar altijd een Hero-fabriek heeft gestaan.

3 likes

Uit je bed heisen :joy: zie het al voor me haha. Nee klopt, is het ook maar ik moest gewoon lachen. Dat je dan op het inschrijf formulier je BMI moet invullen en hoe vaak je sport

1 like

Ben jij recent door een random iemand natgespoten met een waterpistool?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel iemand die ik ken

0 stemmers

Ik wel en mijn vriend al 2 keer :smiling_face_with_tear: is dit nou een nieuwe trend of

1 like

Bij een dag over de datum pas ik al :see_no_evil:

5 likes

Vanuit een rijdende auto. Schrok me rot

1 like

Ja ik was ook echt even van slag terwijl het natuurlijk maar water is dus boeiend. Maar op dat moment gaan er even raardere dingen door je hoofd. Helpt ook niet mee dat het in mijn geval 2 pisventjes op een fatbike waren.

4 likes

Ik ook vanuit een rijdende auto vorige week! Het was warm dus kon er wel om lachen maar dacht wel ff HUH

2 likes

Weet je zeker dat het geen pis was?

3 likes

Je weet inderdaad niet wat ze spuiten en waarom?! Het was zo random

6 likes

Oh hahah sorry het water was niet warm, het was buiten warm! ielll nee dat was heel vies geweest anders

2 likes

Ik heb een tijdje terug een hele emmer over me heen gekregen en ik ben geen bang persoon maar dat vond ik echt heel heftig? Dacht meteen dat het een of ander zuur was ofzo?

2 likes

Omg ik dacht eerst een emmer urine, maar je bedoelt water toch? Alsnog fuckin naar hoor.

Hier in de buurt vonden tieners het leuk om de waterpistolen te vullen met bleek.
Ze zijn betrapt, en aangesproken door handhaving. Ik vraag me af of slachtoffers de schade op hun kunnen verhalen

4 likes