Ga je naar een k3 reünie concert?
- Jaaaa
- Helaas niet
- Nee
- Voor nog geen goud
0 stemmers
Ga je naar een k3 reünie concert?
0 stemmers
“Moet” jij veel vind je?
0 stemmers
Zo ja, van wie?
0 stemmers
Ben jij kritisch in het boeken van een accomodatie voor je vakantie?
0 stemmers
Zou jij iets boeken waarvan je geen foto’s hebt gezien van de kamer (dus enkel een uitgebreide beschrijving + goede reviews)
0 stemmers
“Je slaapt er alleen maar”
Die mensen zijn niet mijn bloedgroep, ik wil gewoon een mooie accommodatie op een goeie plek en betaal daar met liefde ook meer voor.
ik ben niet heel kritisch qua interieur bijvoorbeeld maar wel op het gebied van hygiëne. als er 1 bedwants is gesignaleerd in 1750 slaap ik er echt niet. of reviews van een vieze douche, wc etc.
Zou je niet zeggen van zo’n vuile bitch. Maar ff serieus heb je dan niet echt last van extreem smetvrees? Je weet nooit of het ergens is gesignaleerd. Dat kan je nooit meer naar een hotel, of uberhaupt ergens slapen.
Ik wilde als kind nooit bij openbare zwembaden op mn blote voeten lopen. Dus mn hele zwemles moest en zou ik die vreselijke waterschoentjes aanhouden. Toen had mn vader gezegd, ja ze heeft nu al smetvrees (runs in the fam). Maar uiteindelijk valt het heel erg mee. Anders kan je ook simpelweg niet meer leven.
Jij komt dus nooit meer in het OV e.d.?
ja natuurlijk wel, dat is natuurlijk nogal lastig te vermijden. ik raak die palen en deuren niet aan met m’n handen daar. maar dat is toch totaal niet te vergelijken met reviews van verschillende hotels waaruit je de keuze hebt checken op hygiëne…?
Oh had het meer over de bedwantens in het OV maar ook in vliegtuigen. Omdat je daar specifiek op doelt.
Ik ben eigenlijk altijd wel redelijk kritisch maar het maakt wel uit hoe lang ik op vakantie ga en wat voor vakantie. Als ik ergens 1 of 2 nachtjes slaap en ik verwacht veel op pad te zijn (bijv. tijdens een stedentrip of tussenstop op een rondreis) en er dus alleen douche en slaap dan vind ik het vooral belangrijk dat de locatie praktisch is en dat het schoon is en vind ik de esthetiek bijv. minder relevant. Maar als ik een chillvakantie boek waarbij ik van plan ben veel in en rondom het huisje/hotel/etc. te zijn dan vind ik het wel erg belangrijk dat het allemaal gewoon fijn en mooi is. Ik geef liever wat meer uit en dat ik dan helemaal blij en tevreden ben dan dat ik wat bespaar (maar vaak nog steeds een flinke smak geld moet uitgeven want vakantie is gewoon duur) maar het dan eigenlijk allemaal net niet vind.
Nee, maar ik had wel op de middelbare over iemand getweet en diegene bleek mij te volgen!
Was natuurlijk stom, want ik had een openbaar account
Wij hebben een aangepast huisje nodig omdat we een rolstoeler hebben in ons gezin dus wij zijn erg kritisch
En dan nog kom je soms ergens en dan denk je nou… Erg geschikt is dit niet
ik had als puber een keer iets boos getweet over m’n moeder (iets van dat ze haar bek moest houden geloof ik) en toen had m’n oudere nicht gesnitcht
Op Hyves waren er ook altijd ouders die krabbels in de gaten hielden. Ok, roddelen in de krabbels was ook niet slim, maar waarom zou je dat checken?
Een vriendin van mij heeft nu 2 x over verschillende mensen in onze omgeving gedroomd dat ze zwanger waren, en dat bleek dan uiteindelijk ook zo te zijn. Ik vind dit zo bizar.
Geloof jij in dit soort dingen?
0 stemmers
wat ik wel geloof is dat dieren het soms wel doorhebben. Heb het wel eens gehoord bij zowel katten als honden dat ze zich anders gaan gedragen
En meer omdat ik zelf ook al paar keer van zulke dingen heb gehad, o.a. met een zwangerschap van iemand.
Oh, ja hoor. Al een paar keer gehad dat ik zoiets droomde en waar bleek te zijn. En minstens even zo vaak dat het niet waar bleek te zijn. En die eerste gevallen onthoud je en die tweede niet. Wat mij betreft dus niets om al dan niet in te geloven en ook niets bizars aan.
Mwah, ik denk ergens dat je het dan gewoon onthoudt omdat het uitkomt. Ik droom zoveel dingen over mensen die niet uitkomen en daar sta je niet bij stil.
Dit en het feit dat de kans dat vrouwen in je omgeving zwanger worden als je tussen de pakweg 25 en 40 bent vrij groot is. Plus het feit dat je zelf misschien ook wel bezig bent met je eventuele kinderwens. Dan is het niet raar dat je nadat je misschien met vriendinnen over het onderwerp hebt gesproken en dan over vriendin A droomt dat ze zwanger is en het vervolgens ook nog zo is.