Ik eet zo’n 4 x per week een appel maar zo gedetailleerd komt dat niet in me op. Ik zie de letters voor me, in een duidelijk lettertype in donkergroen.
- True, ik ben obsessed met mijzelf en doe niet aan zelfontwikkeling uit een boekje
- True, ik ben niet obsessed met mijzelf en doe wel aan zelfontwikkeling uit een boekje
- Niet true, ik ben wel obsessed met mijzelf en juist daarom doe ik aan zelfontwikkeling uit een boekje
- Niet true, ik ben niet obsessed met mijzelf en juist daarom doe ik niet aan zelfontwikkeling uit een boekje
0 stemmers
Haha interessant, die kleur lettertype ook!
Nu ik weer wakker ben en dit teruglees denk ik dat we half aan het spacen waren ofzo?
Als ik een pyjamadag hield moest ik de hele dag tegen mezelf zeggen ‘o wat heerlijk’ terwijl ik het echt een drama vond. Gelukkig inmiddels geleerd dat dingen ook gewoon niet bij je kunnen passen
Haha ja ik associeer de hele dag in een pyjama altijd met ziek zijn dus ik heb altijd gewone kleren aan als ik ben opgestaan
Ja. Brrrrr. Zo’n schmutzig gevoel de hele dag in een pyjama.
Mn moeder zei ineens net aan het einde van het telefoongesprek “love youuuu”. Ik zei huh? Toen zei ze "ja dat zeg jij toch ook altijd tegen (naam vriend) aan de telefoon. “Ik dacht dat doe ik ook een keertje.” Hahaha
Zeg jij love you, dus NIET ik hou van je, aan de telefoon als je met je ouder(s) belt?
- Ja standaard
- Nee nooit
- Soms
- Zelden
0 stemmers
Het blijft wel altijd wat milder klinken dan , hou van je. Dat zeggen we wel vaker aan het einde van het gesprek.
En zeg je wel eens “hou van je” aan het einde van het telefoongesprek tegen je ouder(s)?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Soms
0 stemmers
Ga je naar een k3 reünie concert?
- Jaaaa
- Helaas niet
- Nee
- Voor nog geen goud
0 stemmers
“Moet” jij veel vind je?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, van wie?
- Mezelf
- M’n werkgever
- M’n ouders
- M’n partner
- M’n omgeving anders dan hierboven
- De maatschappij
0 stemmers
Ben jij kritisch in het boeken van een accomodatie voor je vakantie?
- Ja vind ik heel belangrijk
- Een beetje
- Nee boeit me totaal niet waar ik terecht kom
0 stemmers
Zou jij iets boeken waarvan je geen foto’s hebt gezien van de kamer (dus enkel een uitgebreide beschrijving + goede reviews)
- Nee never
- Ja hoor
0 stemmers
“Je slaapt er alleen maar”
Die mensen zijn niet mijn bloedgroep, ik wil gewoon een mooie accommodatie op een goeie plek en betaal daar met liefde ook meer voor.
ik ben niet heel kritisch qua interieur bijvoorbeeld maar wel op het gebied van hygiëne. als er 1 bedwants is gesignaleerd in 1750 slaap ik er echt niet. of reviews van een vieze douche, wc etc.
Zou je niet zeggen van zo’n vuile bitch. Maar ff serieus heb je dan niet echt last van extreem smetvrees? Je weet nooit of het ergens is gesignaleerd. Dat kan je nooit meer naar een hotel, of uberhaupt ergens slapen.
Ik wilde als kind nooit bij openbare zwembaden op mn blote voeten lopen. Dus mn hele zwemles moest en zou ik die vreselijke waterschoentjes aanhouden. Toen had mn vader gezegd, ja ze heeft nu al smetvrees (runs in the fam). Maar uiteindelijk valt het heel erg mee. Anders kan je ook simpelweg niet meer leven.
Jij komt dus nooit meer in het OV e.d.?
ja natuurlijk wel, dat is natuurlijk nogal lastig te vermijden. ik raak die palen en deuren niet aan met m’n handen daar. maar dat is toch totaal niet te vergelijken met reviews van verschillende hotels waaruit je de keuze hebt checken op hygiëne…?
Oh had het meer over de bedwantens in het OV maar ook in vliegtuigen. Omdat je daar specifiek op doelt.
Ik ben eigenlijk altijd wel redelijk kritisch maar het maakt wel uit hoe lang ik op vakantie ga en wat voor vakantie. Als ik ergens 1 of 2 nachtjes slaap en ik verwacht veel op pad te zijn (bijv. tijdens een stedentrip of tussenstop op een rondreis) en er dus alleen douche en slaap dan vind ik het vooral belangrijk dat de locatie praktisch is en dat het schoon is en vind ik de esthetiek bijv. minder relevant. Maar als ik een chillvakantie boek waarbij ik van plan ben veel in en rondom het huisje/hotel/etc. te zijn dan vind ik het wel erg belangrijk dat het allemaal gewoon fijn en mooi is. Ik geef liever wat meer uit en dat ik dan helemaal blij en tevreden ben dan dat ik wat bespaar (maar vaak nog steeds een flinke smak geld moet uitgeven want vakantie is gewoon duur) maar het dan eigenlijk allemaal net niet vind.
Nee, maar ik had wel op de middelbare over iemand getweet en diegene bleek mij te volgen!
Was natuurlijk stom, want ik had een openbaar account