Inclusief de talen die ik sowieso al spreek, of alleen daarbuiten (heb nu incl. gestemd)?
Huh waarom zou het exclusief de talen die je spreekt zijn, dat slaat toch nergens op?
Nou ja, omdat ik daarin wel meer dan een simpel gesprekje kan voeren, en daardoor ging ik twijfelen en vroeg ik me af of je alleen de talen bedoelde waarin je enkel dat simpele gesprekje kan voeren
Of de pollstarter is hier de shitty partner die 20 euro wil
Hangt ervan af. Door al het gedoe in de US heb ik helemaal geen zin om daarheen te gaan bijvoorbeeld en ik zou nooit ergens gaan waar mijn eigen veiligheid in het gedrang komt. Maar ik ben wel in Tibet geweest, wat al tientallen jaren bezet wordt door China. Je ziet de onderdrukking daar voor je eigen ogen (bv. sluipschutters op de daken rond de Jokhang tempel, waar gelovigen de kora lopen, die zijn er gekomen nadat monniken zichzelf in 2008 in brand staken uit protest voor de onderdrukking en deze beelden de wereld rondgingen). Ik heb me toen heel goed geĆÆnformeerd - me ingelezen in de geschiedenis, de gevoeligheden, enkel geboekt/gegeten/geslapen/gekocht bij Tibetan owned bedrijven en niet Chinees⦠Meerdere Tibetanen kwamen ons vertellen (op afgelegen plaatsen, weg van cameraās en microfonen) dat ze dankbaar waren dat we hen nog bezochten, dat ze niet vergeten werden door de wereld en alleen gelaten werden met de Chinezen, en zolang wij hen bleven bezoeken, we thuis over hun toestand konden vertellen.
Haha ja echt waar als er een shitty partner verhaal wordt verteld springt iedereen erop
Ja dat verandert toch niks
Wij hadden een conferentie in de vs in de planning staan en ik kijk echt met bewondering naar het clubje collegaās dat nog steeds van plan is te gaan. Dit zijn antropologen die onderzoek doen naar allerlei inmiddels gecensureerde themaās, die betrokken zijn geweest bij demonstraties op de uni. Mij niet gezien hoor, geen zin om detentie in de vs aan mijn traumaās toe te voegen.
Ik vind dat ook gierig. Je hebt een relatie, doe normaal.
stuurt deze hypothetische partner ook een tikkie voor het gebruik van condooms in de relatie
Ik vind dit wel echt fucking cringe persoonlijk. Ik bedoel je bent er geweest maar dit is wel een goedprating voor jezelf.
Je mag dat vinden. Ik hoef niets voor mezelf goed te praten. Het zijn wel echt dingen die gezegd zijn, wat ik helemaal niet verwacht had maar die me wel een ander perspectief gegeven heeft op dergelijke reizen.
Noord-Korea next!!
Haha. Nee, helemaal niet.
Ik wil graag naar Socotra maar het hoort technisch gezien bij Yemen (het is een eiland)
Dan betaal je de UAE, die soort van colonizeren het nu. Alle influās die alle landen willen afvinken ( ) gaan daarheen omdat het veilig is, je vliegt vanuit de UAE.
in jeruzalem komen ook echt twee werelden samen <3 echt bijzonder voor mān wanderlust
Hebben jullie wel eens een getuigenisverklaring afgelegd bij de politie?
- Ja eens
- Vaker
- Nooit
0 stemmers
Zag een keer in mān dorp een vrouw die haar ex aanreed.
Als het terecht was had ik niks gezien.