Stel je persoonlijke vraag #54

stuurt deze hypothetische partner ook een tikkie voor het gebruik van condooms in de relatie

2 likes

Ik vind dit wel echt fucking cringe persoonlijk. Ik bedoel je bent er geweest maar dit is wel een goedprating voor jezelf.

11 likes

Je mag dat vinden. Ik hoef niets voor mezelf goed te praten. Het zijn wel echt dingen die gezegd zijn, wat ik helemaal niet verwacht had maar die me wel een ander perspectief gegeven heeft op dergelijke reizen.

Noord-Korea next!!

Haha. Nee, helemaal niet.

1 like

Ik wil graag naar Socotra maar het hoort technisch gezien bij Yemen (het is een eiland) :thinking:

Dan betaal je de UAE, die soort van colonizeren het nu. Alle influ’s die alle landen willen afvinken ( :nauseated_face:) gaan daarheen omdat het veilig is, je vliegt vanuit de UAE.

4 likes

in jeruzalem komen ook echt twee werelden samen <3 echt bijzonder voor m’n wanderlust

1 like

Hebben jullie wel eens een getuigenisverklaring afgelegd bij de politie?

• Ja eens
  • Vaker
  • Nooit

0 stemmers

Zag een keer in m’n dorp een vrouw die haar ex aanreed. :sweat_smile:

3 likes

Als het terecht was had ik niks gezien.

1 like

Ben jij reislustig?

• Ja heel erg ik moet/wil zoveel mogelijk van de wereld gezien hebben
  • Een beetje wel ja
  • Nah een vakante naar ItaliĆ« vind ik ook prima
  • Nee totaal niet en ik hou ook niet van op vakantie gaan

0 stemmers

3 likes

Ik vind mensen die alles willen zien juist niet reislustig.

4 likes

Waarom niet?

Ik heb al best wel heel veel gereisd en vond dat fantastisch. Merk wel dat omdat ik al veel gezien heb de behoefte minder wordt. Vind het nu ook prima om in Europa te blijven en ook om dezelfde plekken vaker te bezoeken als ik het ergens heel leuk/mooi vond.

7 likes

Die spenderen meestal een week in een land, tikken wat must sees :sparkles: af en dan door naar land 53

@Sundance uit nieuwsgierigheid, wat is best heel veel gereisd?

7 likes

Ik was een paar dagen geleden aan het liften bij een Russische jongen en die vertelde dat hij op 51 landen zat, maar neee zoveel mogelijk landen bezoeken was niet zijn doel :joy:

1 like

Zijn vaak mensen die alles willen afvinken en weinig interesse hebben in de daadwerkelijke cultuur. Heel de Balkan ff afkruisen in een weekje door te vliegen tussen de hoofdsteden, ff Rio de Janeiro bezoeken want dan heb je heel Braziliƫ gehad, ect.

Leeg zielloos gedrag.

@Sjern ik heb er ook in de 50, maar dat is als dertiger ook niet heel gek? En is ā€˜pas’ een vierde van alle landen ter wereld, ik ben nog nooit in Afrika geweest bijvoorbeeld.

11 likes

Ik vind in de 50, terwijl je in de 30 bent, wel echt veel hoor :sweat_smile:.
Daarmee zit je denk ik echt ver boven het gemiddelde.

39 likes

Ja dat klopt maar ik heb geen motivatie om er bijvoorbeeld 75 te halen, ga liever terug naar plekken waar ik al geweest ben dan streven naar een arbitrair nummer.

Maar had er als kind al een stuk of 20 denk ik? Dus is ook gewoon mazzel.

1 like